להתגבר על סיטואציות לא צפויות בעזרת עורך דין המתאים

להתגבר על סיטואציות לא צפויות בעזרת עורך דין המתאים
credit: canva

החיים אינם צפויים ועם יציאה החוצה מהבית (ולמעשה גם בתוך הבית) יכולות לקרות תאונות, פגיעות ופציעות כאלה ואחרות. היום לצד פגיעות שמתרחשות שלא במכוון, ניתן לראות גם פגיעות שמתרחשות במכוון, כמו מקרי האלימות בכבישים. בין אם פגיעה או פציעה התרחשה באופן מכוון ובין אם לא, במקרים מסוימים לאדם הנפגע מגיע לקבל פיצוי. על מתן הפיצוי יכול להיות אחראי אדם פרטי או גוף כלשהו כמו העירייה, חברה פרטית ו/או חברת ביטוח מטעמה אשר מבטחת אותה. קבלת הפיצוי בגין הנזק שנגרם לעיתים קרובות אינה פשוטה וזאת עקב הקושי להוכיח שישנה אחריות של הגורם המזיק וקשר נסיבתי בין אירוע התאונה לבין נזקיו של הנפגע. לכן, עו"ד נזקי גוף הוא הגורם לפנות אליו מיד לאחר שנפגעתם או נפצעתם, בין אם זו תאונת דרכים, תאונת עבודה או מקרה אלימות בכביש או ברחוב. עו"ד מיכאל ברנד הוא עורך דין המתמחה בייצוג נפגעים ומבוטחים בלבד שנגרמו להם נזקי גוף כתוצאה מתאונות דרכים ו/או תאונות עבודה וייצג אתכם בצורה הטובה ביותר מול הגורם המזיק ו/או חברת הביטוח מטעמו.

לקבל את המגיע לכם לאחר תאונת דרכים

תאונת דרכים היא אירוע טראומתי אשר יכול להפוך את חייו של אדם לחלוטין, במיוחד תאונות הדרכים הקשות עם הפגיעות הרב מערכתית, אך לא רק. הגורם שאמור לפצות במקרה של תאונת דרכים הוא חברת ביטוח החובה של הרכב בו נהג הנפגע ו/או חברת ביטוח החובה של הרכב הפוגע שממנו נפגע רוכב האופנים ו/או הולך הרגל. העובדה שהנפגע הוא זה שגרם לתאונה אינה פקטור בשאלת האשם מכיוון שלפי חוק פיצויים לנפגעי תאונות דרכים, תשל"ה-1975, חלה על חברת הביטוח אחריות מוחלטת לפיצוי הנפגע בגין נזקי הגוף שנגרמו לו בתאונה. יחד עם זאת, ישנם מקרים אשר קיים יותר מגורם אחד שעל הנפגע לפנות על מנת לקבל את הפיצוי המגיע לו. לדוגמה, תאונת דרכים שקרתה בדרך לעבודה או במסגרת העבודה או בדרך מהעבודה נחשבת גם לתאונת עבודה כך שגם במקביל, על הנפגע לפנות למוסד לביטוח לאומי על מנת לממש את זכויותיו על פי כל דין. ישנם מצבים שבהגדרתם במובן הקלאסי אינם נחשבים כ'תאונת דרכים' כמו למשל פגיעה בעת הכניסה לרכב אולם, במקרים מסוימים מצבים אלה נחשבים אף הם ל'תאונת דרכים' למרות שהנפגע לא תמיד מודע לכך. בכל נושא הקשור לפיצוי בעקבות תאונת דרכים עורך דין לענייני תאונות דרכים יטפל בעניין ויעשה לכם סדר.

לקבל את המגיע לכם ממקום העבודה

תאונות עבודה יכולות להתרחש בדרך לעבודה, במסגרת ביצוע העבודה ובדרך מהעבודה הביתה. במקרים מסוימים, זכאי העובד לפיצוי ממקום עבודתו כאשר התאונה אירעה עקב רשלנותו של המעסיק. לדוגמא, כאשר המעסיק לא הקפיד על הוראות הבטיחות במהלך העבודה ו/או על פיקוח נאות בעת ביצוע העבודה ו/או על שימוש בציוד מתאים לביצוע העבודה ו/או לא העביר הדרכות לעובדיו כיצד לבצע את עבודתם כיוצא בכך. לרוב הסיכוי להתרחשות תאונות עבודה גובר כאשר העבודה היא פיזית וכרוכה בשימוש בציוד כבד ו/או עבודה בגובה ו/או כאשר קיים היעדר כוח אדם וציוד תקין ומתאים לביצוע העבודה ואולם הקשת רחבה מדי מכדי לכלול את המקרים שבהם עלולה להתרחש תאונת עבודה. לכן, רצוי לפנות אל עו"ד תאונות עבודה אשר מתמחה ומטפל בסוגים  שונים של תאונות עבודה, כולל מצבים מורכבים בהם זכאי העובד לקבל פיצוי הן מהמעסיק והן מהמוסד לביטוח לאומי. חשוב לציין, שלעיתים נוצר נזק מצטבר באופן הדרגתי ולכן, לעיתים לא קל להוכיח שישנו קשר נסיבתי בין אירוע התאונה במקום העבודה לבין הפגיעה ו/או המחלה ו/או המגבלה שנוצרו לעובד.

אם נפגעתם בתאונת עבודה במקום עבודתכם ואתם זקוקים לייצוג הולם ומקצועי מול גופים כמו מקום העבודה, חברת ביטוח של מקום העבודה ו/או המוסד לביטוח לאומי, כדי לקבל את המגיע לכם, עו"ד מיכאל ברנד ישמח לעמוד לשירותכם.

מידע נוסף שיכול לעניין אתכם
מהו הביטוח ומתי תובעים אותו
הביטוח הוא הסכם חוזי בין אדם או ארגון לבין חברת...
עורך דין מקרקעין בצפון
עו"ד מוניר רמאל - עורך דין מקרקעין בצפון
עורך דין מקרקעין בצפון עורך דין מקרקעין בצפון יכול לתת לכם...
הכל על עיקולים ופתרונות
כל אדם או עסק פרטי שלא שילם חובות לנושים באופן...
איך לפתוח עמותה או גוף ללא מטרת רווח בישראל
הקמה של ארגון ללא כוונת רווח אם יש לכם רעיון טוב...
כל מה שצריך לדעת על הקמת עמותות ללא רווח או עם תהליך רישום חברה
הצעד הראשון בהקמת עמותה ללא מטרות הקמת עמותה ללא מטרות רווח...
מתי כדאי להתייעץ עם עורך דין לנזקי גוף?
העולם שאנחנו חיים בו הוא עולם מודרני ומפותח, אך יש...
להתגבר על סיטואציות לא צפויות בעזרת עורך דין המתאים
החיים אינם צפויים ועם יציאה החוצה מהבית (ולמעשה גם בתוך...
מהי בעצם תביעת נזיקין?
תביעת נזיקין מוגשת בעקבות כל נזק מכל סוג שהוא שנגרם...
עורך דין לענייני משפחה תל אביב
לקבל פיצוי בעקבות הרשלנות
על אף שרבים מאמינים שמקרי רשלנות רפואית כרוכים אך ורק...
כל מה שרציתם לדעת על לשון הרע ולא העזתם לשאול
השפעתה הרבה של לשון הרע בפייסבוק
היום בעידן הרשתות החברתיות, בזכות הקלות שאדם מן השורה יכול...
דילוג לתוכן