מהי בעצם תביעת נזיקין?

מהי בעצם תביעת נזיקין?
קרדיט תמונה FREEPIK

תביעת נזיקין מוגשת בעקבות כל נזק מכל סוג שהוא שנגרם עקב רשלנות של מזיק. ניתן להגיש תביעה על פציעה במקום ציבורי (למשל אדם שעורך קניות בסופר ופתאום נופל עליו מדף שהשתחרר ופוגע בו בראשו). קיימות תביעות נגד עיריות עקב מפגעים שהיו בטח הציבורי, תביעות של תאונות דרכים, רשלנות של מעביד ועוד רבות אחרות. לצערנו רבים במהלך חייהם נתקלים ברשלנות זו או אחרת הפוגעת בגוף, בנפש או ברכוש וזקוקים לעורך דין לענייני נזיקין כדי לתבוע את הפיצוי המגיע להם. אם חוויתם פגיעה עקב רשלנות, תוכלו לשכור את שירותיו של עורך דין כזה ולהגיש תביעה לבית המשפט על מנת לדרוש את הפיצוי המגיע לכם. בתביעות אלה יש לטעון לפגיעות מסוג כאב וסבל, הוצאות רפואיות, עזרת צד שלישי, הפסדי השתכרות וכו. את הפיצויים מחשבים גם לפי נזק שנגרם בעבר וגם לפי נזק עתידי משוער, לפי התיחסות לגיל הנפגעים.

 

תביעת נזיקין של גוף

במדינת ישראל הסטטיסטיקה מספרת שתאונות דרכים הפכו לשגרה של ממש, ובכל יום אנחנו שומעים ברדיו על תאונת דרכים נוספת בה נפגעו אנשים גם בגופם.

חשוב לדעת שבמקרים של תאונות דרכים כאשר יש פגיעה בגוף- תמיד מגיע לכם פיצוי כספי מחברת הביטוח, לא משנה באשמת מי התאונה. על מנת לתבוע את הפיצוי המדובר, יש לשכור את שירותיו של עורך דין לענייני תאונות דרכים שיעזור לכם בתהליך.

 

תאונות אופנוע

תאונות אופנוע הן אפילו שכיחות יותר מתאונות דרכים רגילות. במקרים רבים תאונת אופנוע מסתיימת בפגיעת גוף כלשהי, וניתן להגיש תביעה עבור התאונה ולדרוש פיצוי מחברת הביטוח. לשם כך יש לשכור את שירותיו של עורך דין תאונות אופנוע שיעזור בתהליך.

חשוב לדעת שגם תאונת אופנוע קלה שיש התרשמות שלא עשתה כל נזק לגוף- עשויה להוביל לתסמינים רפואיים גם שבועיים לאחר התאונה- ולכן יש לפנות מיד לאחר התאונה לחדר מיון ולעקוב אחר ההשלכות של הפגיעה, גם על מנת לשמור על בריאותכם, וגם כי יתכן ואלה יופיעו בשלב מאוחר יותר- ויוכלו להוות עילה לתביעה של פיצוי מול חברת הביטוח.

" רועי נתיב ושות- משרד עורכי דין " כאן לשירותכם בכל שאלה ופניה. אם נפגעתם בגוף ברכוש או בנפש עקב רשלנות במקום ציבורי או פרטי, ממעביד, או בתאונת דרכים כלשהי, אנחנו כאן לשירותכם ונשמח לעזור לכם להגיש את התביעה המתאימה על מנת להשיג עבורכם את הפיצוי המגיע לכם.

מידע נוסף שיכול לעניין אתכם
מהו הביטוח ומתי תובעים אותו
הביטוח הוא הסכם חוזי בין אדם או ארגון לבין חברת...
עורך דין מקרקעין בצפון
עו"ד מוניר רמאל - עורך דין מקרקעין בצפון
עורך דין מקרקעין בצפון עורך דין מקרקעין בצפון יכול לתת לכם...
הכל על עיקולים ופתרונות
כל אדם או עסק פרטי שלא שילם חובות לנושים באופן...
עו"ד אתי חסיד: תגן על הזכויות שלכם ותילחם בשבילכם
עורך דין הטרדה מינית הטרדה מינית הינה מושג כללי והיא מתייחסת...
איך לפתוח עמותה או גוף ללא מטרת רווח בישראל
הקמה של ארגון ללא כוונת רווח אם יש לכם רעיון טוב...
כל מה שצריך לדעת על הקמת עמותות ללא רווח או עם תהליך רישום חברה
הצעד הראשון בהקמת עמותה ללא מטרות הקמת עמותה ללא מטרות רווח...
מתי כדאי להתייעץ עם עורך דין לנזקי גוף?
העולם שאנחנו חיים בו הוא עולם מודרני ומפותח, אך יש...
להתגבר על סיטואציות לא צפויות בעזרת עורך דין המתאים
החיים אינם צפויים ועם יציאה החוצה מהבית (ולמעשה גם בתוך...
עו"ד נזקי גוף
נפגעתם במהלך תאונה ואינכם יודעים אל מי עליכם לפנות? אתם...
מתי כדאי לפנות אל עורך דין לשון הרע?
בחיי היומיום רוב האנשים לא חושבים על כך ששמם הטוב...
דילוג לתוכן