לקבל פיצוי בעקבות הרשלנות

לקבל פיצוי בעקבות הרשלנות
קרדיט: canva

על אף שרבים מאמינים שמקרי רשלנות רפואית כרוכים אך ורק בטיפול רפואי לקוי או בניתוחים כושלים בעקבות רשלנות, בפועל הביטוי רשלנות רפואית כולל מגוון גדול של מקרים כגון אבחון שגוי, אבחון מאוחר, רשלנות רפואית במתן תרופות, הימנעות מחקירה והמשך בירור וכיו"ב. אם אתם או מי מבני משפחתכם מתמודד עם מקרה רשלנות רפואית מסיבה זו או אחרת, דעו כי פניה אל עורך דין רשלנות רפואית במרכז או באזור מגוריכם היא ללא ספק הבחירה הנכונה על מנת לבחון אם קיימת עילת תביעה ולקבל פיצוי הולם וראוי בעקבות הנזקים. פעמים רבות עורך הדין יצטרך להתנהל אל מול חברת הביטוח של הרופא, הגורם המטפל, בית החולים או קופת החולים על מנת למקסם את הפיצויים בעבור ללקוח, על אחת כמה וכמה כאשר נגרמה נכות קבועה למטופל בעקבות מקרה הרשלנות הרפואית.

להתמודד עם תאונת העבודה

תאונות עבודה בשנים האחרונות הפכו למכת מדינה, על אחת כמה וכמה בענפים כמו ענף הבניה ובעבודות הכוללות עבודה בגובה. מדי שנה אנו שומעים על עשרות עובדים אשר נפלו באתרי בניה ונפגעו קשות, כמו גם הלכו לעולמם בעקבות כך. החוק בישראל מתייחס בכובד ראש לאחריות המעסיקים בכל הנוגע לתאונות עבודה. אם גם אתם נפגעתם במקום העבודה, בדרך למקום העבודה או בדרך חזרה ממקום העבודה, חשוב לפנות מוקדם ככל האפשר אל עורך דין נזיקין תל אביב על מנת לקבל הנחיות מדויקות ולבצען, כדי להגיש תביעת נזיקין כנגד המעסיק וחברת הביטוח. כחלק מההנחיות יהיה עליכם לשמור את כל המסמכים הרפואיים הקשורים לתאונה ולבדיקות שתעברו לאחריה, להגיש טפסים לביטוח הלאומי ולדווח למעסיק על התאונה אם לא נכח במקום.

לפנות אל המומחים בתחום

בשנת 2021 דווחו למעלה מ- 11,500 תאונות דרכים אשר כללו לא רק נזק לרכוש, אלא נזקים לגוף ולנפש. לתאונות דרכים ישנן השלכות מרחיקות טווח. מלבד ההיבט התעבורתי והפלילי, אדם שנפצע בתאונת דרכים, בין אם הוא הולך רגל ובין אם הוא נוסע בכלי רכב, יתמודד לעיתים עם פציעות חמורות שעלולות להותיר נכות קבועה וחמורה. בעקבות כך, במקרה של תאונות דרכים עורך דין יוכל לסייע לכם לתבוע בתביעת נזיקין לפי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים את חברת הביטוח. משרד עו"ד זלצר הוא משרד עו"ד אשר מתמחה בדיני נזיקין, אשר צוות המקצועי בו ישמח ללוות גם אתכם לכל אורך הדרך ולסייע לכם לקבל פיצוי ראוי שמגיע לכם. עורכי הדין המנוסים במשרד מספקים ייעוץ משפטי מקצועי כולל ליווי צמוד לנפגעי תאונות דרכים.

מידע נוסף שיכול לעניין אתכם
מהו הביטוח ומתי תובעים אותו
הביטוח הוא הסכם חוזי בין אדם או ארגון לבין חברת...
עורך דין מקרקעין בצפון
עו"ד מוניר רמאל - עורך דין מקרקעין בצפון
עורך דין מקרקעין בצפון עורך דין מקרקעין בצפון יכול לתת לכם...
קבלו את העזרה שנחוצה לכם ברגע הנכון ביותר
אנשים שנפגעו במהלך טיפול רפואי נאלצים בדרך כלל להתמודד עם...
הכל על עיקולים ופתרונות
כל אדם או עסק פרטי שלא שילם חובות לנושים באופן...
עו"ד אתי חסיד: תגן על הזכויות שלכם ותילחם בשבילכם
עורך דין הטרדה מינית הטרדה מינית הינה מושג כללי והיא מתייחסת...
איך לפתוח עמותה או גוף ללא מטרת רווח בישראל
הקמה של ארגון ללא כוונת רווח אם יש לכם רעיון טוב...
כל מה שצריך לדעת על הקמת עמותות ללא רווח או עם תהליך רישום חברה
הצעד הראשון בהקמת עמותה ללא מטרות הקמת עמותה ללא מטרות רווח...
מתי כדאי להתייעץ עם עורך דין לנזקי גוף?
העולם שאנחנו חיים בו הוא עולם מודרני ומפותח, אך יש...
להתגבר על סיטואציות לא צפויות בעזרת עורך דין המתאים
החיים אינם צפויים ועם יציאה החוצה מהבית (ולמעשה גם בתוך...
עו"ד נזקי גוף
נפגעתם במהלך תאונה ואינכם יודעים אל מי עליכם לפנות? אתם...
דילוג לתוכן