ברגעים הקשים של החיים, אל תצעדו לבד

ברגעים הקשים של החיים, אל תצעדו לבד
קרדיט Canva

אנשים נורמטיביים מוצאים את עצמם לא פעם בסיטואציות מורכבות שלא חלמו להגיע אליהן, משום שהזמנים שאנחנו חיים בהם רצופים תקריות מפתיעות. מי שאינו מבין איך הגיע למצב שהוא נחקר על תקרית אלימה או הפך מקרבן לעבריין עשוי לשלם מחיר בגלל הרצון לנהל את עצמו בסיטואציה, וזה שגוי. כל אחד שנחקר או נעצר חייב להתייעץ עם עורכת דין פלילית או לקבל ממנה ייצוג מלא כדי להיחלץ מהמצב, לפני שהתסבוכת תהיה גדולה יותר ויהיה קשה יותר להיחלץ ממנה. ייעוץ כזה עם עורכת דין מנוסה שיש לה היכרות עם המערכת היא הכרחית, ראשית כדי לקבל את מלוא התמונה המלאה של מצבו. שנית, כדי לנהל את התיק שלכם מבלי לעשות את הטעויות שהמשטרה והפרקליטות היו רוצות שתעשו כדי להגיע בקלות יותר להרשעה. עורכת דין שירן גולברי מכירה את המערכת כבר שנים רבות והיא מציעה לכם ייצוג וייעוץ על מנת לצאת מהסיפור בכמה שפחות נזק.

כתב אישום נתון למשא ומתן

גם אם הוגש נגדכם כתב אישום, יש עדיין מה לעשו והוא יכול להוות בסיס למשא ומתן. ניתן להתחיל בשיחות ובקשות, עוד טרם הוגש כתב האישום, עוד במעמד השימוע. אם הגעתם למצב שבו נקבע לכם שימוע לפני הגשת כתב אישום, זאת ההזדמנות שלכם לפנות עם עורכת דין מהתחום הפלילי  שמכירה את כל הגורמים הרלוונטיים ויודעת לשכנע את הרשויות להגיע למסקנה שלא להגיש כתב אישום בסופו של דבר; ניתן להגיע לביטול כתב האישום, סגירת התיק בהסדר מותנה או להפחתה משמעותית בחומרת סעיפי האישום. לשימוע, יש סיכוי רב מאוד לשנות את התמונה לטובתכם ולכן רצוי להגיע אליו מוכן. ככל שאתם עושים עבודה טובה יותר בהבאת עדויות וראיות לטובתכם כך יש סיכוי שהפרקליטות תשתכנע ותחליט שלא למצות מולכם את ההליכים.

עבירות מין שאסור להקל בהן ראש

עבירות מין הפכו למכת מדינה בשנים האחרונות וחלה החמרה משמעותית בענישה בגין עבירות אלה. עבירות מין נעשות לרוב בחדרי חדרים ולרוב הראיות מתבססות על "מילה כנגד מילה" בלבד, דבר שמקשה עד מאד להוכיח את הגרסה שלכם ולכן ישנה חשיבות עליונה להתייעץ עם עורך דין טרם החקירה. גם אם הראיות מסתכמות בתלונה בלבד ללא כל ראיה חיצונית נוספת, יהא עליכם לנהל הליך מאוד רציני ויסודי כדי להביא לכך שלא ירשיעו אתכם או שלא יגישו נגדכם כתב אישום מחמיר, בתקופה שבה יש זרקור ציבורי על כל עבירה כזאת. זוהי העבודה של עורכי דין עבירות מין, שמלווים את הלקוחות שלהם בדרך לשימוע, לחקירה וגם למשפט, אם הוחלט בסופו של דבר להגיש נגדכם כתב אישום. עו"ד שירן גולברי מציעה את שירותי הייצוג והליטיגציה שלה להגן על לקוחות בתחום הפלילי בכלל ובעבירות מין בפרט.

מידע נוסף שיכול לעניין אתכם
מה מוגדר עבירות אלימות חמורות?
עבירות אלימות חמורות הן מושג כללי המתייחס לעבירות אלימות שגרמו...
מהו הביטוח ומתי תובעים אותו
הביטוח הוא הסכם חוזי בין אדם או ארגון לבין חברת...
עורך דין מיסוי מקרקעין
הוגש נגדי כתב אישום, מה עושים?
הליכים פליליים הם נושא כאוב שלווה עמו מטענים רגשיים קשים...
ברגעים הקשים של החיים, אל תצעדו לבד
אנשים נורמטיביים מוצאים את עצמם לא פעם בסיטואציות מורכבות שלא...
עורך דין עבודה
בחירה נכונה של עורך דין- הדרך הטובה ביותר לסייע לעצמכם
אנשים רבים, במיוחד כאלה שנחשבים נורמטיביים ו"אנשים מן היישוב" שאין...
איך נדע מהי עבירה פלילית וכיצד לנהוג בהתאם
באופן רחב כולם יודעים כי המושג של עבירות פליליות מתייחס...
עורך דין פלילי - הרבה מעבר לייצוג בבית המשפט
התמונה הראשונה שעולה לגבי עורך דין פלילי היא בבית המשפט...
4
עורך דין פלילי- מתי צריך ואיך לבחור?
משפט פלילי נחשב להליך משפטי קריטי, מרתיע ומפחיד, משום שהשלכותיו...
כל מה שרציתם לדעת על לשון הרע ולא העזתם לשאול
השפעתה הרבה של לשון הרע בפייסבוק
היום בעידן הרשתות החברתיות, בזכות הקלות שאדם מן השורה יכול...
סחיטה באיומים - הגדרה, עונשים ומה ניתן לעשות
סחיטה באיומים - הגדרה, עונשים ומה ניתן לעשות
סחיטה באיומים היא עברה פלילית חמורה למדי, אשר יכולה להתבטא...
דילוג לתוכן