מה מוגדר עבירות אלימות חמורות?

מה מוגדר עבירות אלימות חמורות?
קרדיט - Canva

עבירות אלימות חמורות הן מושג כללי המתייחס לעבירות אלימות שגרמו לנזק משמעותי. הפעולה העומדת מאחורי עבירות אלה היא תקיפה כלשהי כאשר תוצאת התקיפה היא זו שתקבע בסופו של דבר מה תהיה חומרת העבירה. עם זאת, ישנן עבירות אלימות שנחשבות לתקיפה בנסיבות מחמירות כמו עבירות אלימות במשפחה, בעיקר את בת הזוג (לרוב התקיפה היא של הגבר את האישה) או הילדים. גם תקיפה שנעשתה באמצעות נשק היא תקיפה בנסיבות מחמירות ויתכן שכאן ההאשמה תהיה בניסיון לרצח. בכל מקרה של חשד לעבירות אלימות חמורות חשוב לפנות אל עורך דין פלילי בתל אביב או לפי האזור הרלוונטי אשר מתמחה בייצוג חשודים ונאשמים בעבירות אלה ומאחוריו תיקים שהסתיימו בסגירתם תוך זמן קצר.

אלימות במשפחה- עבירות עם רגישות גבוהה במיוחד

ישנן עבירות פליליות אשר הרגישות כלפיהן היא גבוהה במיוחד בהשוואה לעבירות בדרגת חומרה דומה. כך למשל עבירות אלימות במשפחה נתפסות הן על ידי החברה והן על ידי החוק כחמורות ביחס לעבירות אלימות דומות שאינן במשפחה. כך למשל על עבירות אלימות במשפחה בדרגת פשע לא זכאי החשוד לשימוע לפני הגשת כתב אישום כפי שהיה זכאי בכל עבירה אחרת בדרגת פשע. לכן, אם ישנו חשד לעבירות אלימות במשפחה חשוב לפנות אל עורך דין אלימות במשפחה שהוא עורך דין פלילי ובעל ניסיון רב בייצוג חשודים ונאשמים בעבירות אלה. החוק הכתוב, השופט בבית המשפט והחברה כולה מייחסים לעבירות אלה בחומרה רבה כך שעורך הדין יצטרך להיות חזק, להביא טיעונים משכנעים ולהצליח להטיל ספק בטענות המשטרה או התובע לאחר מכן.

עבירות פליליות חמורות- לא רק באלימות

כשמדובר על חשוד בעבירה פלילית רבים רואים מולם עבריין שמבצע עבירות הכרוכות באלימות. הדברים אינם בהכרח כך. עבירות צווארון לבן אינן כוללות היבט של אלימות ונעשות בדרך מתוחכמת של העלמות נתונים, זיופים, קבלת שוחד ושחיתות כשעל פניו הכל תקין. לרוב מבצעי העבירה יהיו רחוקים מתיאור העבריין האלים ויהיו אנשים בעלי מעמד ומשרות בכירות. כך גם בעבירות אינטרנט וסייבר. בעבירות אלה לא פשוט להגיע אל מבצעי העבירה ולרוב גם אלה יהיו רחוקים מאוד מתיאור העבריין אך הדבר לא מוריד מחומרת העבירות. עורך דין פלילי המייצג חשודים ונאשמים בעבירות אלה חייב להיות חד, מדויק, להצליח למצוא כשלים באופן החקירה והבאת ממצאים ע"י המשטרה. לכן, אם אתם חשודים בעבירות מסוג זה בחרו עורך דין פלילי בתל אביב המתמחה בעבירות אינטרנט או צווארון לבן.

עו"ד רונן בנדל הוא עורך דין פלילי המתמחה בין היתר בעבירות אינטרנט וסייבר, עבר הכשרות לשם כך ומבין היטב בדברים. הוא ייצג חשודים ונאשמים בעבירות אלה בהצלחה. מוזמנים ליצור קשר.

מידע נוסף שיכול לעניין אתכם
מה מוגדר עבירות אלימות חמורות?
עבירות אלימות חמורות הן מושג כללי המתייחס לעבירות אלימות שגרמו...
מהו הביטוח ומתי תובעים אותו
הביטוח הוא הסכם חוזי בין אדם או ארגון לבין חברת...
עורך דין מיסוי מקרקעין
הוגש נגדי כתב אישום, מה עושים?
הליכים פליליים הם נושא כאוב שלווה עמו מטענים רגשיים קשים...
ברגעים הקשים של החיים, אל תצעדו לבד
אנשים נורמטיביים מוצאים את עצמם לא פעם בסיטואציות מורכבות שלא...
עורך דין עבודה
בחירה נכונה של עורך דין- הדרך הטובה ביותר לסייע לעצמכם
אנשים רבים, במיוחד כאלה שנחשבים נורמטיביים ו"אנשים מן היישוב" שאין...
איך נדע מהי עבירה פלילית וכיצד לנהוג בהתאם
באופן רחב כולם יודעים כי המושג של עבירות פליליות מתייחס...
עורך דין פלילי - הרבה מעבר לייצוג בבית המשפט
התמונה הראשונה שעולה לגבי עורך דין פלילי היא בבית המשפט...
4
עורך דין פלילי- מתי צריך ואיך לבחור?
משפט פלילי נחשב להליך משפטי קריטי, מרתיע ומפחיד, משום שהשלכותיו...
כל מה שרציתם לדעת על לשון הרע ולא העזתם לשאול
השפעתה הרבה של לשון הרע בפייסבוק
היום בעידן הרשתות החברתיות, בזכות הקלות שאדם מן השורה יכול...
סחיטה באיומים - הגדרה, עונשים ומה ניתן לעשות
סחיטה באיומים - הגדרה, עונשים ומה ניתן לעשות
סחיטה באיומים היא עברה פלילית חמורה למדי, אשר יכולה להתבטא...
דילוג לתוכן