עורך דין פלילי- מתי צריך ואיך לבחור?

עורך דין פלילי- מתי צריך ואיך לבחור?
credit- canva

משפט פלילי נחשב להליך משפטי קריטי, מרתיע ומפחיד, משום שהשלכותיו הן הרבה מעבר לפיצוי כלכלי, אלא עלולים לעלות בחירותו של אדם. מדובר בהליך מורכב עוד יותר כאשר המעורבים בו הם אנשים מן הישוב אשר אינם קשורים לעולם הפשע. עם זאת, עליכם לזכור כי גם אנשים נורמטיביים לחלוטין מן הישוב נקלעים למצב בו הם נעצרים, נחקרים ולעיתים גם מוגש כתב אישום כנגדם ובעקבותיו ומתנהל משפט פלילי. לכן, אם אתם מתמודדים עם הליך פלילי שנפתח כנגדכם, עו"ד פלילי הוא הכתובת הראשונה לפנות אליה על מנת לזכות בהליך הוגן, למצות את זכויותיכם ולקבל את ההגנה הראויה לכם בכל שלב, החל משלב החקירה ועד למשפט עצמו.

מהם השירותים אותם מעניק עו"ד פלילי?

עורך דין פלילי מעורב בכל שלב או מהלך הקשור למשפט הפלילי. השלב הראשון בו מתחילה מעורבותו הוא שלב החקירה- כאשר חשוד מזומן לחקירה או נעצר, הוא רשאי לא להגיד מילה עד שימצא את עורך הדין שילווה אותו, בין אם מדובר בעו"ד פרטי או בעורך דין מהסנגוריה הציבורית. ישנם לא מעט אנשים, במיוחד חסרי ניסיון, שחושבים שאם לא ביצעו את העבירה בה הם חשודים, בוודאות יצאו מהחקירה בהצלחה, אך המציאות שונה בתכלית. חוקרים בעלי ניסיון יכולים להוביל את הנחקר לומר דברים שישמשו כנגדו, גם שלא בצדק, ולכן הנחייתו של עורך דין פלילי היא קריטית. כך גם בהליך שימוע לפני הגשת כתב אישום וכמובן לאחר הגשת כתב אישום במהלך המשפט. יתר על כן, עורך דין פלילי מספק שירותים נוספים כמו מניעה של מעצר עד תום ההליכים, הגשת בקשה לחנינה או בקשה לקיצור תקופת המאסר וכן מחיקת רישום פלילי, פעולה שרבים לא מודעים לחשיבותה.

למה לשים לב בבחירת עורך הדין?

הדבר החשוב ביותר בבחירת עורך הדין הוא מקצועיות וניסיון רב שנים בתחום הפלילי, במיוחד בתיקים דומים לתיקו של החשוד/ נאשם. עם זאת, מקצועיות וניסיון אינם הפרמטרים היחידים- כדאי מאוד למצוא עורך דין שיהיה קרוב אליכם גיאוגרפית כך שיהיה זמין ויוכל להגיע אליכם במידה ואתם במעצר, או שאתם תוכלו להגיע אליו בקלות לפגישת ייעוץ פרונטלית. יתר על כן, עורך דין מהאזור שלכם יכיר את השופטים ובכלל האנשים בבית המשפט בו אתם נשפטים או במשטרה. לכן, אם אתם גרים באזור תל אביב, בחרו עורך דין פלילי בתל אביב שיהיה כמובן בעל ניסיון רב, אך גם יעניק לכם תחושה נוחה ומבינה. עו"ד איתן סבג הוא עו"ד פלילי בעל ניסיון רב שניהל תיקים רבים בהצלחה לאורך השנים, אשר ישמח ללוות ולייצג גם אתכם. לפרטים נוספים חייגו 0506846840.

מידע נוסף שיכול לעניין אתכם
מה מוגדר עבירות אלימות חמורות?
עבירות אלימות חמורות הן מושג כללי המתייחס לעבירות אלימות שגרמו...
מהו הביטוח ומתי תובעים אותו
הביטוח הוא הסכם חוזי בין אדם או ארגון לבין חברת...
עורך דין מיסוי מקרקעין
הוגש נגדי כתב אישום, מה עושים?
הליכים פליליים הם נושא כאוב שלווה עמו מטענים רגשיים קשים...
ברגעים הקשים של החיים, אל תצעדו לבד
אנשים נורמטיביים מוצאים את עצמם לא פעם בסיטואציות מורכבות שלא...
עורך דין עבודה
בחירה נכונה של עורך דין- הדרך הטובה ביותר לסייע לעצמכם
אנשים רבים, במיוחד כאלה שנחשבים נורמטיביים ו"אנשים מן היישוב" שאין...
איך נדע מהי עבירה פלילית וכיצד לנהוג בהתאם
באופן רחב כולם יודעים כי המושג של עבירות פליליות מתייחס...
עורך דין פלילי - הרבה מעבר לייצוג בבית המשפט
התמונה הראשונה שעולה לגבי עורך דין פלילי היא בבית המשפט...
4
עורך דין פלילי- מתי צריך ואיך לבחור?
משפט פלילי נחשב להליך משפטי קריטי, מרתיע ומפחיד, משום שהשלכותיו...
כל מה שרציתם לדעת על לשון הרע ולא העזתם לשאול
השפעתה הרבה של לשון הרע בפייסבוק
היום בעידן הרשתות החברתיות, בזכות הקלות שאדם מן השורה יכול...
סחיטה באיומים - הגדרה, עונשים ומה ניתן לעשות
סחיטה באיומים - הגדרה, עונשים ומה ניתן לעשות
סחיטה באיומים היא עברה פלילית חמורה למדי, אשר יכולה להתבטא...
דילוג לתוכן