שליחויות משפטיות? אל תתפתו לחסוך איפה שאח"כ יעלה לכם ביוקר

שליחויות משפטיות? אל תתפתו לחסוך איפה שאח"כ יעלה לכם ביוקר
קרדיט: FREEPIK

שליחויות משפטיות הן שירות הכרוך בסטנדרטים גבוהים במיוחד של דיוק בלוחות הזמנים וביעדים, של מהירות ולעיתים קרובות גם מהיום להיום, וכמובן של שמירה על דיסקרטיות וחיסיון. את השירות מקבלים בעיקר משרדי עורכי דין העומדים בקשרים מול לקוחות ומול בתי המשפט ורשויות שונות. למרבה הצער, ישנם משרדי עורכי דין המתפתים לחסוך ולבחור בחברות המציעות מחירים נמוכים במיוחד על שליחויות ומסירות, ואחר כך משלמים ביוקר.

לקבל שירות כמו שצריך

כידוע, ישנה חשיבות גדולה מאוד לביצוע מהיר של שליחויות משפטיות כחלק אינטגרלי העבודה במשרדי עורכי דין. לא מדובר רק בשליחויות שצריכות להתבצע תוך מספר שעות, אלא שלעיתים גם נדרשות באופן מיידי ללא התראה מוקדמת עקב לוחות זמנים של הליכים משפטיים, פרוצדורות ותקנות של בתי משפט ומשרדי ממשלה. במידה והמסירה של המסמכים אינה מבוצעת במהירות מספיקה ולא מגיע ליעדה עד לפרק הזמן הדרוש, הדבר בהחלט עלול לגרום לעיכובים, סיבוכים ובעיות שעולים למשרד עורכי הדין בזמן וכסף, בשביעות הרצון של הלקוחות ובפגיעה בתדמית. מכל הסיבות האלו ונוספות חשוב לעבוד עם חברת שליחויות שיש לה ניסיון עשיר בתחום ומבינה היטב את צרכיהם של משרדי עורכי דין.

בחירה נכונה של חברה למסירות משפטיות

אם כן, כאשר בוחרים חברת שליחויות למסירות משפטיות חשוב להסתכל על הדברים לא רק דרך "החור שבגרוש", אלא מבחינת המעטפת המקצועית שאתם מקבלים. קודם כל חשוב לבדוק שהחברה באמת יודעת לבצע את כל השירותים הנדרשים כמו העברת מסמכים אל מזכירויות של בתי המשפט לצורך פתיחת תיקים, תצהירים ותזכירים, רישומים ועוד – תוך עמידה בדרישות חוק השליחויות משנת 1965. חברה שכזו גם תדע לתת מענה לפעולות המבוצעות מול ההוצאה לפועל, בתי דין רבניים, רשם הירושות, חברות ביטוח, ועדות רפואיות, רשם המשכונות, רשם החברות, האפוטרופוס הכללי במשרד המשפטים, רשות מקרקעי ישראל, משרד החוץ וכן הלאה.

שנית, חשוב לוודא שמדובר בחברה המחזיקה צי רכבים וקטנועים גדול שיכול לתת מענה לקריאות פתאומיות ובהולות מבלי להתעכב ובלי תירוצים. חברה שכזו המכירה היטב את המסלולים, הכתובות והיעדים באזורי הפעילות הרלוונטיים לכם תתרום רבות להגעה מהירה ומדויקת. כמו כן יש לוודא שהחברה עובדת עם מערכת טכנולוגית מתקדמת שיודעת לתזמן בצורה אופטימלית את הרכבים והשליחים מול הזמנות נכנסות, כך שתמיד יהיו שליחים פנויים לקבל את הקריאות שלכם. ולבסוף, שימו דגש כמובן על הניסיון של החברה ועל מעגל לקוחותיה בעולם המשפטי.

מידע נוסף שיכול לעניין אתכם
עו"ד אתי חסיד: תגן על הזכויות שלכם ותילחם בשבילכם
עורך דין הטרדה מינית הטרדה מינית הינה מושג כללי והיא מתייחסת...
עו"ד נזקי גוף
נפגעתם במהלך תאונה ואינכם יודעים אל מי עליכם לפנות? אתם...
מתי כדאי לפנות אל עורך דין לשון הרע?
בחיי היומיום רוב האנשים לא חושבים על כך ששמם הטוב...
מהי בעצם תביעת נזיקין?
תביעת נזיקין מוגשת בעקבות כל נזק מכל סוג שהוא שנגרם...
התפטרות בשל נישואין או גירושין – פיצויי פיטורין
על פי חוק, אין אפשרות להתפטר ולקבל כספי פיצויים למעט...
מתי צריך עו"ד פלילי
כל מי שמואשם בעבירה פלילית, מן הסתם חשוב שיצטייד בהקדם...
עורך דין לענייני משפחה תל אביב
לקבל פיצוי בעקבות הרשלנות
על אף שרבים מאמינים שמקרי רשלנות רפואית כרוכים אך ורק...
כל היתרונות בהעסקת מומחים זרים
הטכנולוגיה, העִיּוּר, התיעוש והמודרניזציה הגלובלית, שברו את החומות שהגבילו עובדים...
עריכת הסכם גירושין בכרמיאל
הסכם פשרה בנישואין הוא חוזה גירושין המפצל את הרכוש וההתחייבויות שבבעלות בני...
פנייה לשירותיו של עורך דין תאונות דרכים תוכל לשנות את התמונה לטובתכם
כשאדם עובר תאונה חלילה, הדבר הראשון שעליו לעשות הוא לפנות...
דילוג לתוכן