הליכים משפטיים שונים

הליכים משפטיים שונים
קרדיט Canva

הליך משפטי מכריע – מהו?

עריכת צוואה היא הליך משפטי מכריע המאפשר ליחידים לפרט את רצונותיהם לחלוקת נכסיהם ורכושם לאחר מותם. צוואה, המכונה גם צוואה אחרונה, משמשת כמסמך משפטי מחייב המספק הנחיות כיצד יש לנהל את עזבונו של אדם, מי יקבע למוטבים ומי יפקח על קיום הצוואה (המוציא לפועל) . יצירת צוואה חיונית להבטחת חלוקת נכסיו בהתאם להעדפותיו ויכולה לסייע במניעת סכסוכים ואי ודאות בקרב בני משפחה שנותרו בחיים.

כדי לערוך צוואה, אנשים מתחילים בדרך כלל ברישום הנכסים שלהם, כולל נדל"ן, חשבונות בנק, השקעות, חפצים אישיים וכל רכוש יקר ערך אחר. לאחר מכן הם מציינים כיצד הם רוצים שהנכסים הללו יחולקו בין המוטבים הנבחרים שלהם, שיכולים לכלול בני משפחה, חברים, ארגוני צדקה או ארגונים אחרים. ניתן לכלול בצוואה גם הסדרי אפוטרופסות לילדים קטינים והנחיות לסידורים ספציפיים, כגון העדפות הלוויה.

לאחר קביעת הפרטים, על הפרט לחתום על הצוואה בנוכחות עדים. הדרישות החוקיות לחתימת עדים יכולות להשתנות בהתאם לסמכות השיפוט, אך בדרך כלל, עדים צריכים להיות לא קשורים לאדם ולא צריכים להיות נהנים מהרצון להבטיח חוסר משוא פנים.

הסדר משפטי חשוב

ייפוי כוח מתמשך מה זה? זה הוא הסדר משפטי המאפשר לאדם למנות מישהו שהוא סומך עליו, המכונה "עורך דין", לקבל החלטות בשמו כאשר הוא אינו מסוגל עוד לעשות זאת באופן עצמאי עקב נפשי או פיזי. נָכוּת. כלי משפטי זה מבטיח שענייניו והאינטרסים של הפרט מנוהלים על פי רצונו, גם אם אין ביכולתו להביע רצונות אלו בעצמו.

ישנם שני סוגים עיקריים של LPA: LPA רכוש ועניינים פיננסיים, ו-LPA בריאות ורווחה. LPA לענייני רכוש ופיננסים מעניקה לעו"ד הממונים סמכות לטפל בעניינים פיננסיים כגון ניהול חשבונות בנק, תשלום חשבונות, מכירת נכסים וביצוע השקעות. לעומת זאת, ממלכת בריאות ורווחה מסמיכה עורכי דין לקבל החלטות לגבי טיפולים רפואיים, הסדרי טיפול ושאר ענייני רווחה אישיים.

יצירת LPA כרוכה בתהליך מובנה. הפרט, המכונה "התורם", חייב להיות בעל יכולת נפשית בזמן יצירת ה-LPA. הם בוחרים את עורכי הדין שלהם ומחליטים אם הם יכולים לפעול ביחד, בנפרד או שניהם בעניינים שונים. ה-LPA חייב להיות רשום ברשות הממשלתית המתאימה, כגון משרד האפוטרופוס הציבורי בבריטניה, לפני שניתן יהיה להשתמש בו. חשוב לציין שתהליך הרישום עשוי להימשך זמן מה, לכן מומלץ לתכנן מראש.

מידע נוסף שיכול לעניין אתכם
לקבל את ההחלטות הנכונות שיחסכו הליכים משפטיים מורכבים
רבים סבורים שחוקי הירושה זהים בכל מקום, אך המציאות שונה....
שמירה על הזכויות שלכם מחייבת אסטרטגיה נכונה
גירושין מתחילים בנקודת זמן מסוימת אבל אינם מסתיימים למעשה עד...
עורך דין ירושה בחיפה
פתיחת מורשת - פתרונות ירושה חיפה
יש נושאים משפטיים שבהם אפשר לעסוק מרחוק, כלומר בצורה מקוונת...
איך מתנהלים בעסקאות נדל"ן ולמה חשוב שיהיה ליווי משפטי
החיים מפתיעים אותנו במגוון של סיטואציות בין אם בעולם הנדל"ן...
לעצור באמצע החיים לתכנון מחודש
מבט לאחור על החיים נותן לנו המון פרספקטיבה על מה...
למה כדאי לשכור עורך דין ירושה
כל כך הרבה פעמים אנחנו חושבים שלנו זה לא יקרה,...
מטבעות זהב – ירושה נוצצת
כשאנו חושבים על ירושות, בד"כ אנו חושבים על דירות, בתים,...
לא לאבד תקווה לעולם גם בעומק החובות
חייבים שנמצאים בחובות עמוקים ואינם יודעים כיצד לצאת מהם, חוששים...
דאגו ליקיריכם עוד היום
אף אחד לא אוהב לחשוב על היום שאחרי ועל הסוף...
‏"צוואות פרמיום"  - על מה מדובר?"‏
היום כבר ידוע שבכל גיל ובכל מצב, רצוי שתהיה לכם...
דילוג לתוכן