שמירה על הזכויות שלכם מחייבת אסטרטגיה נכונה

שמירה על הזכויות שלכם מחייבת אסטרטגיה נכונה
קרדיט - Canva

גירושין מתחילים בנקודת זמן מסוימת אבל אינם מסתיימים למעשה עד שכל הזכויות של הילדים נשמרות והם מתבגרים ויוצאים לחיים ברשות עצמם. עד אז, יש צורך בשירותי עורך דין מזונות שיטפל בכל מה שקשור לענייני הזכויות הכספיות שלהם כדי לשמור עליהן ועל מה שמגיע להם. מזונות וכספים שמפרנסים את הילדים מגיעים להם לא רק כאשר מדובר בנישואין ובגירושין אלא גם כאשר מדובר בילדים שנולדו במערכות יחסים שאינן מעוגנות בחופה וקידושין או בהסכמי זוגיות. לכן, במקרים כאלה יש חובה מיוחדת לדאוג לכל מה שקשור במזונות שלהם ולוודא שהם יקבלו את הזכויות שלהם גם ברכוש, כאשר זה מתעורר. מקרים כאלה יכולים לערב לא פעם גם מאבקים משפחתיים ודיסקרטיים של מערכות יחסים סודיות או לא מקובלות, ולכן נדרשת מקצועיות רבה וניהול אסטרטגי נכון שמחייב גם מולטי-דיסציפלינריות מקצועית מצד עורך הדין שמייצג אותם. משרד עוה"ד אור עזריה ושות' מציע שירותי ייצוג לכל מי שנזקק לייצוג במקרים מורכבים כאלה שמחייבים מומחיות לצד רגישות ואמפתיה.

להתגרש בהסכמה זה בדרך כלל הצעד הנכון ביותר

החוק בישראל מחייב את שלב הגישור ויישוב הסכסוך בכל מקרה גירושין לפני שמגיעים לבית המשפט. לכן, כאשר זה אפשרי, עדיף תמיד להגיע בעזרת עורך דין הסכם גירושין להסכמות רחבות ככל האפשר, להגיש הסכם מנוסח וחתום על ידיו לבית המשפט ואז לעבור למתן הגט. הסכמים כאלה מקצרים את משך התהליכים של הגירושים וגם חוסכים המון עגמת נפש ומטענים רגשיים קשים שאפשר לוותר עליהם, כדי להשתקם ולעבור לשלב הבא בחייכם. זה יכול להיות נהדר אם שני בני הזוג מוכנים לכך, אולם אם זה מסתבך ואינו מסתדר יש לדעת איך לנהל תיק גירושין כזה מבלי להתפשר על הזכויות של בני הזוג ומבלי לקפח את הלקוח שמוכן לוויתורים מפליגים כדי להתגרש.

לרשת את העיזבון המשפחתי על פי חוק

צוואות הפכו להיות דבר מקובל יותר בימינו, כאשר רבים מבינים שזה מה שמונע במקרים רבים אי הבנות וסכסוכים משפחתיים. במקרים כאלה כל מה שנותר לעשות הוא להגיש מטעם היורשים בקשה למתן צו קיום צוואה שיבטיח את חלוקת העיזבון בהתאם לרצון בעל העיזבון. במקרים מסוימים יש מי שמנסה לערער על כך ויש צורך להגן על הצוואה וזכויות היורשים לפיה במשפט או בגישור אחר. בכל פעם כזאת, ובעיקר כשיש רכוש הון רב שמעורבים בירושה, חשוב לקבל את הייצוג המקצועי ביותר שיגן עליכם ויבטיח לכם שהצוואה תקוים בדיוק כפי שנכתבה. משרד עוה"ד אור עזריה ושות' מייצג לקוחות רבים במקרים שבהם יש להגן על זכויותיהם כיורשים לצוואה.

מידע נוסף שיכול לעניין אתכם
לקבל את ההחלטות הנכונות שיחסכו הליכים משפטיים מורכבים
רבים סבורים שחוקי הירושה זהים בכל מקום, אך המציאות שונה....
שמירה על הזכויות שלכם מחייבת אסטרטגיה נכונה
גירושין מתחילים בנקודת זמן מסוימת אבל אינם מסתיימים למעשה עד...
עורך דין ירושה בחיפה
פתיחת מורשת - פתרונות ירושה חיפה
יש נושאים משפטיים שבהם אפשר לעסוק מרחוק, כלומר בצורה מקוונת...
איך מתנהלים בעסקאות נדל"ן ולמה חשוב שיהיה ליווי משפטי
החיים מפתיעים אותנו במגוון של סיטואציות בין אם בעולם הנדל"ן...
לעצור באמצע החיים לתכנון מחודש
מבט לאחור על החיים נותן לנו המון פרספקטיבה על מה...
למה כדאי לשכור עורך דין ירושה
כל כך הרבה פעמים אנחנו חושבים שלנו זה לא יקרה,...
מטבעות זהב – ירושה נוצצת
כשאנו חושבים על ירושות, בד"כ אנו חושבים על דירות, בתים,...
לא לאבד תקווה לעולם גם בעומק החובות
חייבים שנמצאים בחובות עמוקים ואינם יודעים כיצד לצאת מהם, חוששים...
דאגו ליקיריכם עוד היום
אף אחד לא אוהב לחשוב על היום שאחרי ועל הסוף...
‏"צוואות פרמיום"  - על מה מדובר?"‏
היום כבר ידוע שבכל גיל ובכל מצב, רצוי שתהיה לכם...
דילוג לתוכן