דאגו ליקיריכם עוד היום

דאגו ליקיריכם עוד היום
קרדיט Canva

אף אחד לא אוהב לחשוב על היום שאחרי ועל הסוף הבלתי נמנע, שחשוב הוא להיות מוכן לכך אם יש לכם משפחה. הדאגה לקרובי המשפחה שתלויים בכם, וגם אלה שאתם רוצים לדאוג להם, מחייבת כתיבת צוואה חוקית ותקפה בבית המשפט שתגן שתמנע הפעלת חוק הירושה על עיזבונכם ובכך תאפשר לכם לקבוע את חלוקת עיזבונכם בדיוק בהתאם לצרכים ולרצונות שלכם. אם ישנם אנשים שאתם רוצים שיזכו בחלק מעיזבונכם  ואינם זכאים לכך לפי  מנגנון הירושה על פי דין המעוגן בחוק הירושה, רק צוואה ערוכה וחתומה בהתאם לחוק, תאפשר לכם את הגשמת רצונכם האמיתי צוואה כזאת עורכים בזמן, ללא השפעה זרה או התערבות של כל גורם זאת על מנת לאבטח את תוקפה של הצוואה ולמנוע אפשרות של ניסיון לפסילתה לאחר לכתכם. חשוב לעשות זאת נכון בעזרת עורך דין מנוסה המתמחה בכך. במסגרת שירותי המשרד בתחום הירושה, עו"ד טל לונדון עורך צוואות ללקוחותיו ומספק להם מעטפת משפטית כוללת בעניינים הקשורים בכתיבת הצוואה ודאגה לעתידם הכלכלי והמשפטי.

הדרך הטובה ביותר לדאוג לבני הזוג

זוגות שמקימים משפחה ומנהלים חיים משותפים שנים רבות מבטאים בדרך כלל את המחויבות ההדדית שלהם לפרנסת השני ולרווחתו על ידי אמצעים שונים. מלבד קביעת שארים ומוטבים במכשירי חיסכון והשקעה שונים, יש דרך נוספת להבטיח את הזכויות של בן או בת הזוג בעיזבון שלכם עוד לפני קרובים אחרים כמו הילדים. כשאתם סומכים על שיקול דעתם ויודעים שממילא הרכוש יעבור בסופו של דבר לילדים, כדאי לערוך צוואה הדדית שבה בני הזוג מעגנים באופן חוקי ובעל תוקף את התחייבויותיהם אלו בנוגע לעיזבונם. לכל צוואה הדדית מחיר אשר נקבע בהתאם לכמות הנכסים בבעלות בני הזוג, למורכבות רצונות הזוג, שיקולי מיסוי ומומחיות עורך הדין.

מה קורה כאשר מקפחים אתכם בצוואה?

ישנן מספר דרכים להתנגד לצוואה המקפחת אתכם באופן מהותי. לכל התנגדות לצוואה מחיר שמשולם לא רק כשכר טרחה לעורך הדין המייצג בהתנגדות, אלא גם באפשרות  שלא ניתן יהיה להוכיח את אחת מהעילות הקבועות בחוק ובפסיקה אשר בגינן פוסל בית המשפט את הצוואה כולה או חלקים ממנה. . אם בידכם הוכחות שהצוואה אינה חוקית או שהיא מזויפת או התקבלה בלחץ לא הוגן ולא מרצון ואפילו אם רק ידוע לכם שאחד מהזכאים בהתאם לצוואה, היה נוכח בעת חתימת הדלתות בית המשפט פתוחות עבורכם להגשת תביעה לפסילת הצוואה או חלקה במקרה כזה תקבלו את ההזדמנות להוכיח בבית המשפט שאתם זכאים לירושה. עו"ד טל לונדון מייצג לקוחות רבים גם במקרים שנראים אבודים. חשוב לציין כי אם עולה בכם חשד קל שבקלים שהצוואה הרלוונטית נכתבה ונחתמה, תחת השפעה כלשהי של אחד היורשים או צד ג', יש לפעול באופן מיידי, על מנת להגדיל את סיכויי הצלחת התביעה.

מידע נוסף שיכול לעניין אתכם
לקבל את ההחלטות הנכונות שיחסכו הליכים משפטיים מורכבים
רבים סבורים שחוקי הירושה זהים בכל מקום, אך המציאות שונה....
שמירה על הזכויות שלכם מחייבת אסטרטגיה נכונה
גירושין מתחילים בנקודת זמן מסוימת אבל אינם מסתיימים למעשה עד...
עורך דין ירושה בחיפה
פתיחת מורשת - פתרונות ירושה חיפה
יש נושאים משפטיים שבהם אפשר לעסוק מרחוק, כלומר בצורה מקוונת...
איך מתנהלים בעסקאות נדל"ן ולמה חשוב שיהיה ליווי משפטי
החיים מפתיעים אותנו במגוון של סיטואציות בין אם בעולם הנדל"ן...
לעצור באמצע החיים לתכנון מחודש
מבט לאחור על החיים נותן לנו המון פרספקטיבה על מה...
למה כדאי לשכור עורך דין ירושה
כל כך הרבה פעמים אנחנו חושבים שלנו זה לא יקרה,...
מטבעות זהב – ירושה נוצצת
כשאנו חושבים על ירושות, בד"כ אנו חושבים על דירות, בתים,...
לא לאבד תקווה לעולם גם בעומק החובות
חייבים שנמצאים בחובות עמוקים ואינם יודעים כיצד לצאת מהם, חוששים...
דאגו ליקיריכם עוד היום
אף אחד לא אוהב לחשוב על היום שאחרי ועל הסוף...
‏"צוואות פרמיום"  - על מה מדובר?"‏
היום כבר ידוע שבכל גיל ובכל מצב, רצוי שתהיה לכם...
דילוג לתוכן