לעצור באמצע החיים לתכנון מחודש

לעצור באמצע החיים לתכנון מחודש
קרדיט Canva

מבט לאחור על החיים נותן לנו המון פרספקטיבה על מה שהשגנו ומה שאנחנו רוצים עוד לעשות, אבל אין ספק שלזמן יש אפקט משלו וכבר צריכים לחשוב על הרגע שבו הכל עובר לדור ההמשך. זה נכון לאנשים שיש להם רכוש ונכסים להוריש וזה נכון גם לאנשים שאין להם רכוש רב אבל יש להם מורשת או עניינים שונים שחשוב להם להבהיר ולהעביר הלאה. לכל האנשים מומלץ כבר שנים למנוע מלחמות ירושה במשפחה ולערוך צוואה ברורה כדי שיוכלו לנסח היטב את רצונם ולחתום אותו חוקית. זה נכון גם כאשר יש סיכוי שיערערו עליה משום שאם היא נערכה ונחתמה כחוק היא יציבה מספיק וקבילה בבית המשפט. כדי לעשות זאת מומלץ לפנות לשירותי עורך דין לענייני צוואה שמתמחה בתחום זה כדי לוודא שכל מה שנכתב ייעשה נכון ולא יכשיל את רצון המוריש לחלק את העיזבון אך ורק כפי שקבע. מומחי מרכז תכנית לחיים מציעים לכם את השירותים שלהם בעריכת מסמים לחיים וביניהם גם צוואה.

להתחלק גם כשהזוגיות נגמרת

כשמתחילים להסתער על החיים בגיל צעיר לא תמיד מצליחים לראות הרבה שנים קדימה ולכן לא תמיד מתכננים מראש את ההתנהלות שלנו. זה נכון במיוחד בענייני רכוש, כי לרוב האנשים אין הרבה כסף ורכוש כשהם רק מתחילים את הטיפוס במעלה הקריירה ורוב האנשים לא מכירים את עצמם מספיק בשלבי חיים שונים. כך קורה לא פעם שנעצרים בשלבי הביניים ושוקלים מחדש את מצבכם, ומנסים לבדוק אפשרויות לניסוח הסכמים להמשך החיים. היום נהוג לערוך הסכם ממון לפני תחילת החיים המשותפים אולם זוגות רבים שלא עשו זאת כי לא היה נהוג כך פעם, עורכים הסכם ממון אחרי נישואים שבו הם מעריכים מחדש מה שיש להם ומסכימים על החלוקה של רכוש ועניינים נוספים שקשורים לחייהם המשותפים. זה עוזר מאוד לפוגג מתיחויות וליישר את ההדורים בכל נושא כזה וכך אפשר להמשיך בחיים הזוגיים לאל קרעים נוספים.

היעזרו במומחים

עורכי דין שמתמחים בניסוח ועריכת מסמכים כאלה מיומנים לא רק בלשון החוק כי אם גם בתיווך המידע והדגשים החשובים ביותר כשעורכים מסמכים כמו צוואות והסכמי חיים משותפים. נדרשת רגישות מיוחדת ואמפתיה וגם הבנה למצבם של האנשים שמחליטים לעשות סדר בחייהם ולגעת בפן החומרי שלהם כדי להבין מה חשוב להם ומה הם רוצים שיקרה עם הרכוש והעיזבון שלהם. מומחי מרכז תכנית לחיים מסייעים לכם בכך בכל שאלה והתייעצות.

מידע נוסף שיכול לעניין אתכם
לקבל את ההחלטות הנכונות שיחסכו הליכים משפטיים מורכבים
רבים סבורים שחוקי הירושה זהים בכל מקום, אך המציאות שונה....
שמירה על הזכויות שלכם מחייבת אסטרטגיה נכונה
גירושין מתחילים בנקודת זמן מסוימת אבל אינם מסתיימים למעשה עד...
עורך דין ירושה בחיפה
פתיחת מורשת - פתרונות ירושה חיפה
יש נושאים משפטיים שבהם אפשר לעסוק מרחוק, כלומר בצורה מקוונת...
איך מתנהלים בעסקאות נדל"ן ולמה חשוב שיהיה ליווי משפטי
החיים מפתיעים אותנו במגוון של סיטואציות בין אם בעולם הנדל"ן...
לעצור באמצע החיים לתכנון מחודש
מבט לאחור על החיים נותן לנו המון פרספקטיבה על מה...
למה כדאי לשכור עורך דין ירושה
כל כך הרבה פעמים אנחנו חושבים שלנו זה לא יקרה,...
מטבעות זהב – ירושה נוצצת
כשאנו חושבים על ירושות, בד"כ אנו חושבים על דירות, בתים,...
לא לאבד תקווה לעולם גם בעומק החובות
חייבים שנמצאים בחובות עמוקים ואינם יודעים כיצד לצאת מהם, חוששים...
דאגו ליקיריכם עוד היום
אף אחד לא אוהב לחשוב על היום שאחרי ועל הסוף...
‏"צוואות פרמיום"  - על מה מדובר?"‏
היום כבר ידוע שבכל גיל ובכל מצב, רצוי שתהיה לכם...
דילוג לתוכן