החלטות לשנה החדשה – לוח חזון לעצמכם ולמשפחה

החלטות לשנה החדשה – לוח חזון לעצמכם ולמשפחה

כאשר שנה חולפת ובמקומה מגיעה שנה חדשה, זוהי הזדמנות מצוינת להסתכל אחורה לעבר הזמן שעבר ולחשוב על כל הדברים שהספקנו לעשות במהלך השנה החולפת. תמיד יהיו דברים שנרגיש פספוס שלא עשינו אותם, אך נוכל תמיד לרצות לקיים אותם בשנה החדשה שעומדת בפתח.

כחלק מההחלטות שכל אחד מקבל על עצמו לעשות בשנה החדשה, אחד מהדברים הבולטים והחשובים ביותר הוא הזמן המשפחתי שנרצה להקדיש למשפחה האהובה שלנו. בגלל שגרת היומיום ולפעמים לחצים שונים בעבודה ובבית, איננו מצליחים להשלים את הפערים המשפחתיים שאנו כל כך רוצים להשלים.

לכן ההחלטה הטובה ביותר שאנו צריכים לקבל על עצמנו, היא לבנות מעין לוח חזון משפחתי עם יעדים שנצטרך לעמוד בהם במהלך השנה החדשה, לצורך שמירה על הגחלת המשפחתית:

לשוחח או להתכתב כל יום:

הודות לנפלאות הטכנולוגיה והסמארטפונים, כיום הרבה יותר קל ופשוט לשמור על קשר יומיומי עם האנשים האהובים עלינו. נוכל להחליט שבשנה החדשה אנו יוצרים קשר כל יום עם אחד מבני המשפחה רק כדי לומר שלום ולהתעדכן במה שקרה.

לאלו שרוצים לשמור על קשר יומיומי עם כל בני המשפחה, ניתן בקלות לפתוח קבוצת ווטסאפ משותפת של כולם, וכך להתעדכן אחד עם השני ולשמור על קשר רציף ויומיומי ללא כל טרחה. פתרון יעיל, מהיר ומגבש ביותר.

לבלות זמן משפחתי בכל שבוע:

בכל שבוע אנו נוכל להקדיש מספר שעות למפגש משפחתי עם הקרובים לנו. מכיוון שרובנו לא עובדים בימי סוף השבוע, ניתן לקבוע ארוחת שישי משפחתית עם כל המשפחה. בימי הקיץ מומלץ לקבוע שיום שבת בבוקר יהיה יום המפגש המשפחתי, כך ניתן לבלות אותו יחדיו מחוץ לבית בטיולים, ים ועוד מקומות מהנים.

בילוי משפחתי מיוחד פעם בחודש:

מומלץ לפחות פעם בחודש לצאת מעט מהשגרה ולקבוע בילוי משפחתי מעניין ומיוחד עם כל המשפחה. בזמן הזה ניתן להיפגש בבתי קפה, מסעדות או אפילו בהקרנת סרט משפחתי בקולנוע.

למשקיענים בינכם ניתן לקבוע אטרקציה מהנה שתתאים לכל המשפחה. כמו סדנת בישול חווייתית, סדנת שוקולד, סדנת צחוק ועוד מגוון רחב של סדנאות כיפיות ומשפחתיות במיוחד. זו יכולה להיות פעילות מגבשת במיוחד שתישאר אתכם למזכרת לעוד שנים רבות.

לצאת לחופשות משפחתיות פעם בשנה:

חופשות הן תמיד דבר מהנה במיוחד. ההרגשה של חופש כאשר מגיעים לבית מלון מפנק, או כאשר עולים על מטוס בדרך למדינה חדשה שאף פעם לא הייתם בה. חשבו כמה ההנאה יכולה להיות כפולה כאשר יוצאים לחופשה יחד עם כל המשפחה!

קבעו לעצמכם יומיים או שלושה במהלך השנה בהם כל המשפחה יוצאת לנופש משפחתי מגבש וגדוש בחוויות. מכיוון שזכינו להרבה חגים במהלך כל שנה, ניתן לקבוע את החופשה המשפחתית בפרק הזמן של אחד מחגי ישראל – כך החופש יתאפשר לכולם מבחינת עבודה וקריירה. במידה ותקופת החגים איננה מאפשרת כלל, תמיד ניתן לסגור חופשה משפחתית בחופשת הקיץ.

מידע נוסף שיכול לעניין אתכם
עו"ד אתי חסיד: תגן על הזכויות שלכם ותילחם בשבילכם
עורך דין הטרדה מינית הטרדה מינית הינה מושג כללי והיא מתייחסת...
עו"ד נזקי גוף
נפגעתם במהלך תאונה ואינכם יודעים אל מי עליכם לפנות? אתם...
מתי כדאי לפנות אל עורך דין לשון הרע?
בחיי היומיום רוב האנשים לא חושבים על כך ששמם הטוב...
מהי בעצם תביעת נזיקין?
תביעת נזיקין מוגשת בעקבות כל נזק מכל סוג שהוא שנגרם...
התפטרות בשל נישואין או גירושין – פיצויי פיטורין
על פי חוק, אין אפשרות להתפטר ולקבל כספי פיצויים למעט...
מתי צריך עו"ד פלילי
כל מי שמואשם בעבירה פלילית, מן הסתם חשוב שיצטייד בהקדם...
עורך דין לענייני משפחה תל אביב
לקבל פיצוי בעקבות הרשלנות
על אף שרבים מאמינים שמקרי רשלנות רפואית כרוכים אך ורק...
כל היתרונות בהעסקת מומחים זרים
הטכנולוגיה, העִיּוּר, התיעוש והמודרניזציה הגלובלית, שברו את החומות שהגבילו עובדים...
עריכת הסכם גירושין בכרמיאל
הסכם פשרה בנישואין הוא חוזה גירושין המפצל את הרכוש וההתחייבויות שבבעלות בני...
פנייה לשירותיו של עורך דין תאונות דרכים תוכל לשנות את התמונה לטובתכם
כשאדם עובר תאונה חלילה, הדבר הראשון שעליו לעשות הוא לפנות...
דילוג לתוכן