במצבים הרגישים של החיים יש מי שעומד לצידכם

במצבים הרגישים של החיים יש מי שעומד לצידכם
קרדיט Canva

יש מי שעוזר לכם לתכנן את הצעדים הנכונים שלכם ואם אתם מאלה שנתקלים לראשונה במצב שבו אתם צריכים לרשת את הוריכם או כל אדם אחר, אתם בוודאי מודעים לכך שיש חוק ירושה בישראל שקובע את סדר היורשים של העיזבון ומי מורשה לתבוע חלק ממנו. לכן, אם נראה לכם שקופחתם או שיש לכם מידע על כך שהירושה לא תחולק בהתאם למה שבאמת רצה המנוח ובעל העיזבון, שמורה לכם הזכות לערער עליה באמצעות עו"ד ירושות, שמנהל את התיק למענכם וכדי שתקבלו מה שמגיע לכם. זה לא קל בדרך כלל וזה דורש תעצומות נפש להיאבק על מה שמגיע לכם, ולכן חשוב לעשות זאת עם עורכי דין שנותנים בהם אמון ושהרקורד המקצועי שלהם מוכיח הצלחות והרבה מאוד הבנה בחוק. משרד עו"ד איתמר ארנסט מציע לכם את שירותיו כמשרד בוטיק ייחודי בתחום זה על מנות למצות את הזכויות שלכם למענכם.

חשוב לקבוע מראש מי יורש אתכם

התנהלות נכונה בחיים כוללת לא רק ניהול חיים פרודוקטיביים שבהם אתם מצליחים לשמור על רמת חיים נאותה וגם לדאוג למשפחה שלכם, אלא גם עושים את כל התכניות החשובות מראש על מנת לא להשאיר דבר ליד המקרה. במציאות כמו שלנו שבה יש כל כך הרבה רגעים לא צפויים, אתם צריכים לדאוג לכך שגם למשפחה שלכם יהיה ברור מה רציתם שיקרה עם העיזבון שלכם ועם הנכסים שתשאירו מאחוריכם. כדי לעשות זאת מומלץ לערוך צוואה מפורטת שעומדת בתנאים של חוק הירושה כדי שבית המשפט לא יפסול אותה במקרה של ערעור עליה מצד מישהו שמרגיש מקופח. אם אתם רוצים לוודא שהעיזבון יחולק בדיוק כפי שרציתם, רק עורך דין לענייני צוואה יוכל לטפל בכך למענכם.

מה חשוב לדעת על ירושות?

ירושות מקבלים בישראל או על פי צוואה שנערכה ונחתמה כחוק או על פי חוק הירושה בישראל, במקרה שהמנוחים לא משאירים צוואה. העניין הוא שחוק הירושה אינו דומה כלל למה שחשבתם שהוא צריך להיות ואין חלוקה של עיזבון לפי מה שנדמה למשפחה שהוא הוגן. עם זאת, אם יש איזה ספק ושי לכם תהיות לגבי הדרך הנכונה ביותר לחלוקת הירושה בהתאם לרצונותיכם, מומלץ לקבוע פגישת ייעוץ עם עורך דין ירושה אשדוד. הוא יציג בפניכם את האפשרויות השונות, החוקיות והמשפטיות, כמו גם את הדרך המומלצת לברר את הלבטים הפנימיים שלכם כדי שלא תעלה התנגדות מצד בני משפחה שמרגישים מקופחים. משרד עו"ד איתמר ארנסט מתמחה בעריכת צוואות מוגנת הרמטית להבטיח לכם שקט נפשי  במקרים שבהם אתם רוצים לשמור על הזכויות שלכם ועובד למענכם על בסיס הניסיון המקצועי וההיכרות העדכנית עם לשון החוק.

מידע נוסף שיכול לעניין אתכם
במצבים הרגישים של החיים יש מי שעומד לצידכם
יש מי שעוזר לכם לתכנן את הצעדים הנכונים שלכם ואם...
עורך דין גירושין במרכז
עורך דין צוואות מומלץ
כל מי שדרושים לו שירותים מקצועיים של עורך דין רוצה...
לקבל את ההחלטות הנכונות שיחסכו הליכים משפטיים מורכבים
רבים סבורים שחוקי הירושה זהים בכל מקום, אך המציאות שונה....
שמירה על הזכויות שלכם מחייבת אסטרטגיה נכונה
גירושין מתחילים בנקודת זמן מסוימת אבל אינם מסתיימים למעשה עד...
עורך דין ירושה בחיפה
פתיחת מורשת - פתרונות ירושה חיפה
יש נושאים משפטיים שבהם אפשר לעסוק מרחוק, כלומר בצורה מקוונת...
איך מתנהלים בעסקאות נדל"ן ולמה חשוב שיהיה ליווי משפטי
החיים מפתיעים אותנו במגוון של סיטואציות בין אם בעולם הנדל"ן...
לעצור באמצע החיים לתכנון מחודש
מבט לאחור על החיים נותן לנו המון פרספקטיבה על מה...
למה כדאי לשכור עורך דין ירושה
כל כך הרבה פעמים אנחנו חושבים שלנו זה לא יקרה,...
מטבעות זהב – ירושה נוצצת
כשאנו חושבים על ירושות, בד"כ אנו חושבים על דירות, בתים,...
לא לאבד תקווה לעולם גם בעומק החובות
חייבים שנמצאים בחובות עמוקים ואינם יודעים כיצד לצאת מהם, חוששים...
דילוג לתוכן