עורך דין לתעבורה

עורך דין לתעבורה
קרדיט Canva

בשנים האחרונות אנחנו עדים יותר ויותר לעבירות קשות שמבצעים צעירים שמקבלים רישיון בגיל צעיר ומשתמשים ברכב שלהם בדיוק כפי שהם נוהגים בגיל כזה בכלל. לא תמיד מדובר בחוסר אחריות מכוון אלא בחוסר זהירות וחוסר קשב לכללים ולכך שאפשר בקלות לאבד שליטה, וזה קורה גם בגלל ביטחון עצמי מופרז. כתוצאה מכך לא רק קורות תאונות עם נפגעים, אלא גם תאונות רבות עם נזק בלבד שגם הן מוסיפות עול על התיק של כל צעיר כזה ומכתימות את גיליון ההתנהגות שלו. בכל המקרים האלה משותף עיקרון אחד והוא לא לנהל את המקרה לבד ולא לסמוך על אף אחד כי "זאת רק עבירת מהירות", או "עקיפה על קו רצוף", מכיוון שכל עבירה כזאת מצטברת בסופו של דבר לרשימה שעלולה להסתיים בכתב אישום או בשלילה. זה לא כדאי בכל מקרה לצבור עבירות מבלי לטפל בהן מיד ללא פנייה אל עורך דין תעבורה, ולכן עו"ד אלי אנושי ממליץ לא להזניח טיפול גם בעבירות פעוטות לכאורה.

חשוב להקפיד על התנהלות נכונה

למרות שהחוק מפרט בדיוק מה חובה לעשות בכל מקרה של תאונה או של עבירת תנועה שעליה נתפסים, יש צעירים שחושבים שהם יכולים לנהוג כרצונם ויסלחו להם בגלל גילם. זה יכול לעבוד רק במקרים קלים מאוד ורק אם לא מבצעים עבירות מאוד חמורות ומתחילים לצבור עבירות רבות מדי שכבר אינן מאפשרות לפטור מאחריות ומענישה. בדיוק בגלל זה נחוצה לפחות שיחת ייעוץ והכוונה אצל עורך דין לתעבורה על מנת להבין את ההשלכות של המשך התנהגות כזאת כדי לעצור בזמן את ההצטברות הזאת. זה מחייב שינוי בגישה גם לנהיגה וגם להבין את המניעים הנפשיים של צעירים שאינם מכבדים את חוקי התנועה.

ההקפדה על העבירות של בני נוער

בני נוער וצעירים נבדלים זה מזה רק בגיל 18, אבל ההחמרה באכיפה על צעירים מיושמת כבר היום. האמצעים שבהם משתמשים על מנת למדוד גם כמויות אלכוהול קטנות יכולים להביא להרשעה כבר בגיל צעיר ולכן חשוב מאוד להזהיר ולהטמיע כללי התנהגות זהירים, שלא לדבר על כך שזה שומר על חיי הצעירים ואחרים שעלולים להיפגע כתוצאה מנהיגה בשכרות ובהשפעת חומרים אסורים. חשוב להבהיר זאת לכל מי שאינו מפנים את החומרה של העבירות שהוא עלול לבצע רק בגלל פזיזות וביטחון עצמי מופרז שמאפיין צעירים. את הייעוץ המשפטי שיכול להסביר זאת במפורט אפשר לקבל אצל כל עורך דין לתעבורה, כמו עוה"ד ושופט התעבורה בדימוס אלי אנושי שמעמיד לרשות נהגים צעירים את כל ניסיונו המגוון בתחום. לקבלת ייעוץ חייגו 050-5738228

מידע נוסף שיכול לעניין אתכם
הינשוף מראה שנהגתם בשכרות? עדיין יש מה לעשות
אחת מעבירות התעבורה החמורות היא נהיגה בשכרות. עבירה זו נפוצה...
ייצוג משפטי נאות הוא חובה גם במשפטי תעבורה
עבירות תעבורה שעלולות לפגוע בעתידכם הן עבירות שמסתיימות בהרשעה ואף...
מהו הביטוח ומתי תובעים אותו
הביטוח הוא הסכם חוזי בין אדם או ארגון לבין חברת...
אל תתמודדו לבד עם ועדות רפואיות
אחד הדברים שחוששים ממנו הכי הרבה הוא כל מה שקשור...
חשיבותו של תכנון מוקדם
במצב תקין כולם מצליחים לנהל את חייהם כשורה וללא בעיות...
חשיבותו של עורך דין המכון הרפואי
מטרת העל של המכון הרפואי לבטיחות בדרכים בטיחות בדרכים היא דאגה...
החיים לא נגמרים בגלל חובות כבדים
משברים כלכליים רבים פקדו אותנו בעשור האחרון וכל משבר כזה...
נקלעתם לתאונת דרכים? חפשו ייצוג על ידי מומחה בתחום
בגלל הסבירות לפיצויים גבוהים, והחשיבות במתן פיצויים הולמים, על אחת...
להתמודד עם עבירות תעבורה חמורות- איך עושים את זה?
הנהיגה בכביש היא מורכבת, דורשת ריכוז רב וציות לחוקים רבים....
להתמודד עם עבירות תנועה בעזרת עו"ד תעבורה מנוסה
הצפיפות שרק הולכת ועולה בכבישים כמו גם חוסר סבלנות של...
דילוג לתוכן