ייצוג משפטי נאות הוא חובה גם במשפטי תעבורה

ייצוג משפטי נאות הוא חובה גם במשפטי תעבורה
קרדיט Canva

עבירות תעבורה שעלולות לפגוע בעתידכם הן עבירות שמסתיימות בהרשעה ואף עלולות לשלוח אתכם למאסר מעבר לקנס או לשלילת רישיון לתקופה. בעבירות כאלה בית המשפט מתייחס ברצינות לכל מה שעשיתם גם אם עדיין לא קרתה תאונה עם נפגעים, משום שההרתעה חיונית במקרים חמורים כמו נהיגה תחת השפעת סמים או אחרי צריכת אלכוהול. עבירות כאלה מחייבות גם טיפול של עורך דין שמתמחה במקרים כאלה ויכול לייצג אתכם ביצירתיות רבה ובצורה שעשויה להפחית מעט מחומרת האישום, אם זאת הייתה פעם ראשונה או שיש לכם סיבה כמו היתר להשתמש בקנאביס רפואי, למשל. במקרה של קנאביס, לדוגמה, הדעות עדיין חלוקות והחוק לא תמיד עומד לצד הנהגים, כך שלא מומלץ להסתכן ולהגיע למשפט או לעבור עבירה כשאתם נוהגים בהשפעה כזאת. עורך דין תעבורה עמרי בן נתן מייצג מקרים רבים שנראים אבודים מראש אולם הוא מצליח להשיג למענם את התוצאות הטובות ביותר.

לא להקל ראש בעבירות תעבורה

יש עבירות תעבורה רבות מספור ולא מומלץ להקל ראש באף אחת מהן, גם כאשר נדמה לכם שדוח תעבורה מספיק כדי לשלם עליו קנס וזהו. אתם מתעלמים מכך שצבירת נקודות וצבירת דוחות עלולות לעמוד לחובתכם בביצוע עיברת תעבורה אחת יותר מדי. במקרה כזה בית המשפט לא יסלח ולא ימחל ובוודא לא יקל בעונשכם או יסכים לאיזה הסדר שיפחית מחומרת עבירות של עבריין מועד. לכן, חשוב מאוד לקבל ייצוג נאות של עורך דין תעבורה מומלץ שמתמצא בתחום זה ויודע בדיוק כיצד לנהוג על מנת לנסות להוכיח את חפותכם. במקרה שבו זה בלתי אפשרי, אפשר עדיין לשאת ולתת על העונש ועל סעיפי האישום, כדי לחלץ אתכם מסנקציות קשות שיפגעו בעתידכם.

לא תמיד אתם אשמים ואפשר להוכיח זאת

יש מקרים רבים שבהם הפרשנות של החוק יכולה להיות נגדכם ואפשר להוכיח בבית המשפט את ההפך. זה נכון במקרים של דו"ח נהיגה עם טלפון או במקרים שבהם אתם מצולמים לכאורה עוברים עבירה או מוגש נגדכם דוח כאשר בכלל לא הייתם שם ואפשר להוכיח זאת. רצוי לא לוותר משום שכל נקודה שאתם חוסכים בהצטברות הנקודות שלכם מצילה את הרישיון שלכם מפסילה ואתכם מלעבור קורס נהיגה מונעת. את ספירת הנקודות אפשר לעצור או לבטל חלקית כאשר נותנים למי שבאמת מבין בכך לטפל בזה. עורך דין תעבורה עמרי בן נתן מייצג אתכם גם במקרים כאלה שבהם אפשר לנסות להוכיח את חפותכם או להקל בסנקציות.

מידע נוסף שיכול לעניין אתכם
הינשוף מראה שנהגתם בשכרות? עדיין יש מה לעשות
אחת מעבירות התעבורה החמורות היא נהיגה בשכרות. עבירה זו נפוצה...
ייצוג משפטי נאות הוא חובה גם במשפטי תעבורה
עבירות תעבורה שעלולות לפגוע בעתידכם הן עבירות שמסתיימות בהרשעה ואף...
מהו הביטוח ומתי תובעים אותו
הביטוח הוא הסכם חוזי בין אדם או ארגון לבין חברת...
אל תתמודדו לבד עם ועדות רפואיות
אחד הדברים שחוששים ממנו הכי הרבה הוא כל מה שקשור...
חשיבותו של תכנון מוקדם
במצב תקין כולם מצליחים לנהל את חייהם כשורה וללא בעיות...
חשיבותו של עורך דין המכון הרפואי
מטרת העל של המכון הרפואי לבטיחות בדרכים בטיחות בדרכים היא דאגה...
החיים לא נגמרים בגלל חובות כבדים
משברים כלכליים רבים פקדו אותנו בעשור האחרון וכל משבר כזה...
נקלעתם לתאונת דרכים? חפשו ייצוג על ידי מומחה בתחום
בגלל הסבירות לפיצויים גבוהים, והחשיבות במתן פיצויים הולמים, על אחת...
להתמודד עם עבירות תעבורה חמורות- איך עושים את זה?
הנהיגה בכביש היא מורכבת, דורשת ריכוז רב וציות לחוקים רבים....
להתמודד עם עבירות תנועה בעזרת עו"ד תעבורה מנוסה
הצפיפות שרק הולכת ועולה בכבישים כמו גם חוסר סבלנות של...
דילוג לתוכן