להתמודד עם עבירות תעבורה חמורות- איך עושים את זה?

להתמודד עם עבירות תעבורה חמורות- איך עושים את זה?
קרדיט Depositphotos

הנהיגה בכביש היא מורכבת, דורשת ריכוז רב וציות לחוקים רבים. נהיגה החורגת מציות לחוקים אלה, גם אם הדבר נעשה לחלוטין בטעות, יכולה לגרום לתאונה ולנפגעים, כולל לתאונה חמורה. לכן, גם אנשים שומרי חוק מוצאים את עצמם במצב בו שוטר ביקש מהם לעצור בצד הדרך בשל ביצוע עבירה, בין אם זו נהיגה במהירות מופרזת, אי מתן זכות קדימה ועוד. התוצאה יכולה להיות קנסות, נקודות חובה ואף זימון לבית המשפט לענייני תעבורה. לכן, מיד לאחר שנעצרים ע"י שוטר בגלל עבירת תנועה, חשוב לחפש עורך דין דיני תעבורה בעל ניסיון רב. כדאי לבחור עורך דין מומלץ ובעל ניסיון בסוג העבירה הרלוונטי. טיפול בהצלחה בתיקים מסוג זה מעלה את הסיכוי לכך שגם אצלכם תהיה הקלה באישום ובענישה ויתכן שאפילו זיכוי מלא. מוזמנים לחייג  04-6001866

נהיגה תחת השפעת חומרים מסוכנים- מהעבירות החמורות שישנן

חומרים מסוכנים ומשני תודעה פוגעים משמעותית בריכוז וביכולת הנהיגה. נהיגה תחת השפעת סמים נחשבת לכזו בכל מצב בו נמצא בגופו של אדם ריכוז כלשהו של סם. ריכוז מסוים, גם אם נמוך, יימצא במשך כ 21 יום  לאחר השימוש, כך שלא מדובר דווקא על נהיגה מיד לאחר השימוש בסם או אפילו באותו יום או למחרת. תחת ההגדרה סמים מסוכנים נמצאים סוגים שונים של סמים, גם כאלה המוגדרים כסמים קלים כמו חשיש וקנאביס. כשנבחן נושא הנהיגה, גם סמים אלה מורידים משמעותית את יכולת הריכוז והנהיגה הזהירה. עם זאת, עורך דין המומחה בתחום יכול להביא לכדי הקלה בסעיף האישום ובעונש למשל בעקבות טענה שהנהג לא היה מודע לכך שגם לאחר ימים גופו עדיין נמצא תחת השפעת הסם. הוא יוכל למצוא גם טיעונים אחרים שיביאו לכדי הקלה בעונש.

משכרות להשפעת אלכוהול

הנהיגה תחת השפעת סם ונהיגה לאחר שתיית אלכוהול נכללות שתיהן תחת העבירה של נהיגה בשכרות. לכן, עורך דין נהיגה בשכרות מתמחה הן בתיקים של נהיגה תחת סמים והן נהיגה לאחר שתיית אלכוהול. נהיגה בשכרות נחשבת כאמור לעבירה כבדה וחמורה בה נפסל הרישיון למשך שנתיים לפחות. כאשר הנהיגה נעשתה לאחר שתיית אלכוהול, עורך דין המומחה בתחום ינסה להביא לשינוי סעיף האישום מנהיגה בשכרות לנהיגה תחת השפעת אלכוהול הנחשבת קלה יותר וזמן פסילת הרישיון מתקצר בה משמעותית. הטיעון שיביא לכך יכול להיות למשל שהינשוף בו נעשתה הבדיקה לא עבר כיול לפני כן ולכן התוצאות שנויות במחלוקת.

משרד עורכי דין זיאד זועבי עוסק מעל עשרים שנה בדיני תעבורה, כולל תיקים העוסקים בנהיגה בשכרות ועושה זאת בהצלה רבה בשילוב מקצועיות יחד עם יחס אישי ושירות אדיב ללקוח.

מידע נוסף שיכול לעניין אתכם
העברת דירה במתנה
העברת דירה במתנה
העברת דירה במתנה נעשית לרוב בין בני משפחה. קיימים מקרים...
הינשוף מראה שנהגתם בשכרות? עדיין יש מה לעשות
אחת מעבירות התעבורה החמורות היא נהיגה בשכרות. עבירה זו נפוצה...
ייצוג משפטי נאות הוא חובה גם במשפטי תעבורה
עבירות תעבורה שעלולות לפגוע בעתידכם הן עבירות שמסתיימות בהרשעה ואף...
מהו הביטוח ומתי תובעים אותו
הביטוח הוא הסכם חוזי בין אדם או ארגון לבין חברת...
אל תתמודדו לבד עם ועדות רפואיות
אחד הדברים שחוששים ממנו הכי הרבה הוא כל מה שקשור...
עורך דין לענייני סכסוך שכנים
עורך דין לענייני סכסוך שכנים: פתרון סכסוכים מבחינה משפטית
אין מי שלא רוצה לשמור על שכנות טובה עם אלה...
חשיבותו של תכנון מוקדם
במצב תקין כולם מצליחים לנהל את חייהם כשורה וללא בעיות...
מה עושים ברגע שנגרם לכם נזק?
תאונות דרכים, תאונות עבודה, תאונות בשטח ציבורי או מסחרי, פגיעות...
חשיבותו של עורך דין המכון הרפואי
מטרת העל של המכון הרפואי לבטיחות בדרכים בטיחות בדרכים היא דאגה...
מה חייבים לדעת בשביל השקט הנפשי?
חיים מודרניים אינם כה פשוטים כפי שנדמה ואנחנו מוקפים סידורים...
דילוג לתוכן