אל תתמודדו לבד עם ועדות רפואיות

אל תתמודדו לבד עם ועדות רפואיות
קרדיט: Canva

אחד הדברים שחוששים ממנו הכי הרבה הוא כל מה שקשור לוועדות הרפואיות ולמבדקים שעוברים במכון לבטיחות בדרכים שנקרא בקיצור המרב"ד. זהו גוף חיצוני למשרד התחבורה שיש לו סמכות לבדוק נהגים בכל מקרה של שלילה מטעמים רפואיים או בקשה להרחבת רישיון. המכון הרפואי בודק אותם על ידי רופאים ופסיכיאטרים כדי לוודא את הכשירות שלהם ולכן אנשים שעוברים מבדקים כאלה חוששים מאוד מהתוצאות. כדי לעבור מבדק כזה מומלץ לא לעשות זאת לבד כי אם יחד עם עורך דין המכון הרפואי שעובד אתכם ומייצג אתכם במקרה של ועדה כזאת. לא נעים לעבור שלילה של רישיון בגלל טעמים רפואיים ולכן חשוב לנסות לעבור זאת בפעם הראשונה שבה מזומנים למבדק כדי לחסוך את תקופת ההמתנה שבאה אחר כך, עד המבדק הבא. אם נמצאתם לא כשירים לנהיגה ונשלל הרישיון שלכם נהוג להגיש ערר ובמקרים מסוימים זה אכן מצליח, אם מנהל זאת עורך דין שמתמצא בכל ההליכים ויודע כיצד להגיע לגורמים המתאימים כדי להוכיח שטעו לגביכם. עו"ד מאיה שפירא אלקריף מייצג לקוחות כאלה במקרים שבהם צריך לקבל אישור או להגיש ערר לשביעות רצונם של לקוחות רבים שעברו זאת בהצלחה בזכותה.

מה קורה כשנשלל הרישיון שלכם?

יש סיבות רבות שבגללן עלולים לשלול את הרישיון שלכם ובכל מקרה כזה זה יכול לקחת שנה נוספת לפני שתורשו להיבדק שנית. לכן, במקום לחכות שנה לבדיקות החוזרות אפשר להגיש ערעור בתוך 30 יום על ידי עורכת דין שמכירה היטב את הפרוצדורות הנדרשות. ועדת ערר על המכון לבטיחות בדרכים יכול לדון במקרה שלכם ולהחליט להחזיר לכם את הרישיון בכל זאת אם ישתכנע שאכן הוכחתם שאתם ראויים לכך מבחינת האישיות שלכם ובוודאי שגם בריאותכם.

לא לעבור את זה לבד

הכי חשוב הוא לשתף את עורכת הדין שלכם מההתחלה בכל ההליך שעליכם לעבור משום שיש טפסים שונים שיש למלא נכון, אישורים והוכחות למרב"ד וגם לדעת כיצד לטעון את הטענות שלכם באוזני הרופאים ואנשי המקצוע שמחכים לכם במבדקים. המבדקים עצמם מורכבים ואפשר לעבור הכנה לקראתם או להגיש ערעור לאחר מכן באמצעות עורכת הדין שלכם שתעשה הכל כדי להגן על האינטרס שלכם. עו"ד מאיה שפירא אלקריף מלווה לקוחות למכון לבטיחות בדרכים, מייצגת אותם וממלאת למענם טפסים בצורה הטובה ביותר כדי להגדיל את הסיכוי שלהם להחזיר לעצמם את הרישיון שנפסל. בעזרתה תדעו שאתם בדרך הנכונה להצלחה במקרה שלכם כפי שקיוויתם.

מידע נוסף שיכול לעניין אתכם
הינשוף מראה שנהגתם בשכרות? עדיין יש מה לעשות
אחת מעבירות התעבורה החמורות היא נהיגה בשכרות. עבירה זו נפוצה...
ייצוג משפטי נאות הוא חובה גם במשפטי תעבורה
עבירות תעבורה שעלולות לפגוע בעתידכם הן עבירות שמסתיימות בהרשעה ואף...
מהו הביטוח ומתי תובעים אותו
הביטוח הוא הסכם חוזי בין אדם או ארגון לבין חברת...
אל תתמודדו לבד עם ועדות רפואיות
אחד הדברים שחוששים ממנו הכי הרבה הוא כל מה שקשור...
חשיבותו של תכנון מוקדם
במצב תקין כולם מצליחים לנהל את חייהם כשורה וללא בעיות...
חשיבותו של עורך דין המכון הרפואי
מטרת העל של המכון הרפואי לבטיחות בדרכים בטיחות בדרכים היא דאגה...
החיים לא נגמרים בגלל חובות כבדים
משברים כלכליים רבים פקדו אותנו בעשור האחרון וכל משבר כזה...
נקלעתם לתאונת דרכים? חפשו ייצוג על ידי מומחה בתחום
בגלל הסבירות לפיצויים גבוהים, והחשיבות במתן פיצויים הולמים, על אחת...
להתמודד עם עבירות תעבורה חמורות- איך עושים את זה?
הנהיגה בכביש היא מורכבת, דורשת ריכוז רב וציות לחוקים רבים....
להתמודד עם עבירות תנועה בעזרת עו"ד תעבורה מנוסה
הצפיפות שרק הולכת ועולה בכבישים כמו גם חוסר סבלנות של...
דילוג לתוכן