מה חייבים לדעת בשביל השקט הנפשי?

מה חייבים לדעת בשביל השקט הנפשי?
קרדיט canva

חיים מודרניים אינם כה פשוטים כפי שנדמה ואנחנו מוקפים סידורים שונים שעלינו לדאוג להם יותר מאשר בעבר. כך קורה שגם הפרוצדורות שמחייבות אותנו בגופים שונים וברשויות השונות מעמידות אותנו לפעמים במצבים לא פשוטים כמו שהיו בעבר. במקרים שבהם היה ברור שבן משפחה מאבד את יכולתו לדאוג לעצמו, המשפחה כולה הייתה מתגייסת לכך ולא היה ספק בכך. היום, כשלא ברור מי מטפל בבני משפחה ומי מקבל עליו אחריות לכך, יש צורך לחשוב מראש על מצבים כאלה ולהתכונן אליהם בהתאם. מה היה קורה לכם אילו הייתם מאבדים את היכולת לקבל החלטות רפואיות או פיננסיות, למשל, בגלל מחלה או תאונה או מצב קבוע? האם יש מישהו שהייתם רוצים שיטפל בכם ויש מישהו שמוכן לקבל עליו את זה? לשם כך נועד המסמך המשפטי שנקרא ייפוי כוח מתמשך. ישנם הרבה עורכי דין שיכולים לערוך ייפוי כוח מתמשך, אבל לא כל עורכי הדין יתעמקו אתכם במסמך החשוב הזה. עורך דין ייפוי כח מתמשך יוכל לעשות את ההבדל, ורק כאשר האישור מוכן תוכלו להיות שקטים שיש מי שעושה זאת למענכם. עו"ד נוטריון מיה סגל ויסהוז מטפלת בלקוחותיה במצב רגיש ודיסקרטי כזה לשביעות רצונם המלא.

הרגע שאחרי

הרגע שאחרי הלוויה, כשכולם חוזרים לשגרה ומתחילים לטפל בסידורים של הירושה זהו הרגע שבו מבינים לפעמים שלא תמיד זה פשוט כל כך. יש מצבים משפחתיים סבוכים ומורכבים שבהם יש צורך לקבל החלטות משום שהחוק בישראל לא מעניק את העיזבון לכל מי שחושב שזה מגיע לו. לשם כך יש לדאוג מראש לצוואה שקובעת מיהם היורשים שלכם ומה יקבל כל אחד. כמובן שכל זה מחייב עריכת צוואה אשר מתאימה בדיוק למשפחה הספציפית שלכם, לצרכים שלכם ולמורכבות המשפחתית שלכם ואת זה יכול לעשות למענכם רק עורך דין ירושה שבקיא בדיני הירושה. עו"ד זה  יטפל בהוצאת צו ירושה או צו קיום צוואה והוא זה שמייעץ לכם כיצד לנהוג בנידון.

כשיש צוואה "פשוטה" שאינה מתייחסת למצבי חיים שונים

המצבים המשפחתיים המורכבים שבגללם סיפורים כאלה מגיעים לתקשורת הם בדיוק המצבים שרצוי להימנע מהם. אם יש צוואה פשוטה שאינה מתייחסת לסיטואציות החיים המורכבות, או שיש צוואה עם הוראות שאינן ברורות או שאי אפשר ליישם אותם בפועל, אתם תהיו בבעיה, ולא תוכלו לקיים את רצונו של המוריש. בעניין צו קיום ירושה חשוב לפנות לעזרת עו"ד נוטריון מיה סגל ויסהוז, על מנת לקבל שירותי ייעוץ ועריכת צוואה כחוק.

מידע נוסף שיכול לעניין אתכם
העברת דירה במתנה
העברת דירה במתנה
העברת דירה במתנה נעשית לרוב בין בני משפחה. קיימים מקרים...
עורך דין לענייני סכסוך שכנים
עורך דין לענייני סכסוך שכנים: פתרון סכסוכים מבחינה משפטית
אין מי שלא רוצה לשמור על שכנות טובה עם אלה...
מה עושים ברגע שנגרם לכם נזק?
תאונות דרכים, תאונות עבודה, תאונות בשטח ציבורי או מסחרי, פגיעות...
מה חייבים לדעת בשביל השקט הנפשי?
חיים מודרניים אינם כה פשוטים כפי שנדמה ואנחנו מוקפים סידורים...
עורך דין גירושין מומלץ
עורך דין גירושין מומלץ
גירושין הם תהליך שכל זוג עובר בנפרד ואופי התהליך תלוי...
מיצוי זכויות נפגעים במערכת הביטחון דורש טיפול מקצועי
אנשים ששירתו במערכת הביטחון על כל הזרועות וההסתעפויות שלה יודעים...
כך תבחרו את עורך הדין המתאים להנפקת דרכון זר
ישראלים רבים מחזיקים כיום בדרכון אירופאי, או זכאים לאזרחות אירופאית...
פריחת הנדלן היא הזדמנות לכולם
בשנים האחרונות נדלן הפך להיות מכרה הזהב של אנשים רגילים...
להתמודד עם עבירות תעבורה חמורות- איך עושים את זה?
הנהיגה בכביש היא מורכבת, דורשת ריכוז רב וציות לחוקים רבים....
מציאת עורך הדין הנכון לכם- איך תעשו את זה?
עורך דין פלילי  ממלא תפקיד חיוני בשמירה על הצדק ובהגנה...
דילוג לתוכן