למה חשוב להיעזר בשירות של עורך דין לענייני צבא?

למה חשוב להיעזר בשירות של עורך דין לענייני צבא?
קרדיט: Freepik.com

עורך דין לענייני צבא – וגם, כמובן, עורכת דין שהמומחיות שלה היא הדין הצבאי – הם אנשי מקצוע שמספקים מגוון רחב של שירותים רלוונטיים מאוד למלש"בים, לחיילי וחיילות הסדיר, לאנשי ונשות קבע ולאלו המשרתים במילואים. בין השאר מטפלים עורכי דין לענייני צבא בסוגיות כמו גיוס בני מהגרים, שחרור מהצבא על רקע מצוקה כלכלית או משפחתית, שינוי פרופיל לפני השירות או במהלכו, הגשת תביעות נגד משרד הביטחון בעקבות פגיעה שהתרחשה במהלך השירות הצבאי, חקירות מצ"ח ועוד ועוד. חשוב להדגיש שלמרות שלכאורה ניתן למצוא מענה לכל צורך וקושי גם במסגרת הצבאית עצמה, לנוכחות של עו"ד צבאי בתהליך יש השפעה עצומה – ובפרט כשמדובר על עורכת הדין ריקי ישי, שצברה ניסיון רחב היקף ורשמה הצלחות רבות.

 

* כדי להצליח להתמודד מול גוף גדול וחזק – באופן טבעי ישנם פערי כוחות דרמטיים בין החייל הבודד (או המלש"ב) לבין צה"ל. מעורבות של עו"ד צבאי מסייעת לאזן את הכוחות.

* כדי להצליח להתמודד מול מערכת נוקשה – כל צבא מתאפיין בנוקשות, וכך גם צה"ל. עם עו"ד צבאי תוכלו למצוא את הדרכים הנכונות להתנהל מולו, למרות הנוקשות.

* כדי לא להתמודד לבד – מי שמנסה להתמודד בכוחות עצמו עם סוגיות כמו עריקות, שחרור מהצבא, הורדת או העלאת פרופיל וכו' עלול לגלות שמדובר במשימה בלתי אפשרית – אלא אם כן יש בתמונה גם עו"ד לענייני צבא.

שירות מחויב, קשוב וזמין מאוד

עורך דין לענייני צבא זקוק לא "רק" לניסיון רב, בתוך המערכת הצבאית ומחוצה לה, אלא גם לאישיות מתאימה שמאפשרת התמודדות אפקטיבית עם הגוף הכאמור גדול, חזק ונוקשה. עורכת הדין ריקי ישי החלה ללמוד משפטים בגיל 15 (!), הייתה הצעירה ביותר בארץ כשהוסמכה למקצוע בגיל 20 ולזכותה נזקפים הישגים רבים, גם בתוך הצבא (כששירתה בסניגוריה הציבורית ולאחר מכן בחיל הרפואה) וגם כעורכת דין בשוק הפרטי. את כל האיכויות הנ"ל היא ממנפת לטובת לקוחותיה, ועושה זאת עם מקסימום מחויבות, קשב וזמינות.

מידע נוסף שיכול לעניין אתכם
פטור מהצבא
אל תוותרו על ייצוג מול צה"ל
כל עוד לא קיבלתם פטור מלא מכל חובה שלכם כלפי...
למה חשוב להיעזר בשירות של עורך דין לענייני צבא?
עורך דין לענייני צבא - וגם, כמובן, עורכת דין שהמומחיות...
תביעה נגד משרד הביטחון
 תביעה נגד משרד הביטחון
כל מי שהיה פעם שומר גבול או חייל בצבא סדיר...
סובל מפוסט טראומה עקב שירות צבאי? כך מתמודדים מול משרד הביטחון
בדרך כלל כשאנחנו נחשפים לסיפורים על חיילים בשירות סדיר או...
בעיות בצבא – יכולות להיות התחלה של בעיה משפטית מורכבת
בעיות בצבא – יכולות להיות התחלה של בעיה משפטית מורכבת
החוויה של שירות צבאי איכותי, מעצים ומקצועי היא לא חוויה...
דילוג לתוכן