אל תוותרו על ייצוג מול צה"ל

אל תוותרו על ייצוג מול צה"ל
קרדיט: קנבה

כל עוד לא קיבלתם פטור מלא מכל חובה שלכם כלפי צה"ל, לא ניתן ולא כדאי להתעלם משום קריאה או פניה של צה"ל, לרבות צווי גיוס. לכל מלש"ב, המיועד לגיוס לשירות ביטחון, יש מעמד מסוים מול הצבא ובלי פטור מלא אתם עדיין נחשבים חלק מהמערכת ומחויבים כלפיו באופן מלא. לכן, אם אינכם יכולים מכל סיבה שהיא לא להתגייס לשירות סדיר כלל, או שאתם חושבים שמגיע לכם פטורים מסוימים, רצוי לעשות זאת באמצעות עזרתו של עורך דין צבאי מנוסה שמכיר את כל ההליכים שנדרשים על מנת לקבל פטור שכזה. יש סיבות שונות שבגללן אפשר לקבל פטורים למיניהם והצבא עשוי ללכת לקראתכם. הצבא לא מעוניין לגייס בכוח את מי שאינו כשיר לשירות, ולכן יש מקרים שבהם אפשר להשיג פטור רפואי ממילואים או משירות סדיר. אבל דבר אחד ודאי והוא שאי אפשר לעשות זאת על דעת עצמכם, וכל מהלך שתנקטו מול הצבא חייב להיעשות בהסכמה ותוך כדי התנהלות מסודרת ומקצועית מולו. ייצוג על ידי עו"ד דניאל איטח מול המערכת הצבאית יכול להביא לתוצאות הרצויות.

אי כשירות לגיוס

ישנן סיבות שונות בגללן אנשים לא יכולים להתגייס, ועליהם להסדיר את העניין מול הצבא. סיבות אלו יכולות לכלול הריון, נישואין, או סיבות מיוחדות כמו בריאות ירודה, מצבים רפואיים חמורים ומצב אישי מורכב שיכולים להוביל לקבלת פטור מהצבא. לכן, יש לפעול באמצעות עורך דין שמייצג אתכם מול הגורמים הרלוונטיים ועליכם לפנות אליו לשם כך. יש לזכור ששום טענה לא תתקבל אם אין לה את סימוכין המתאים וההוכחות ולכן רצוי מאוד שלא להסתבך בעדות שקר ובטענות שאינן מבוססות על מנת לקבל את הפטור המיוחל. מצב זה עשוי לנעול אתכם על גרסה שאין בכוחה להביא לכם את התוצאה הרצויה ומדובר בעניין בלתי הפיך. עניין זה חשוב לא רק כדי להימנע מהכלא הצבאי אלא גם מרישום פלילי והשלכות על עתידכם בשל כך.

ייצוג במשפטים צבאיים

משפטים צבאיים מתנהלים בכמה ערכאות שיפוט בהתאם לחומרת העבירה. המקרים המורכבים והפליליים מגיעים למשפט בבית דין צבאי ולכן חשוב מאוד וקריטי לקבל ייצוג הולם ונאות. נהוג לחשוב שהסנגוריה הצבאית מייצגת אתכם בצורה הוגנת וזה אכן יכול להיות כך, אבל חשוב עוד יותר לזכור שהאינטרס של המערכת הצבאית הוא מה שטוב לה ולכן לא תמיד זה עולה בקנה אחד עם האינטרס שלכם כאנשים פרטיים. עו"ד דניאל איטח מייצג אזרחים וחיילים מול הרשויות ובבית הדין הצבאי על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר שניתן.

מידע נוסף שיכול לעניין אתכם
פטור מהצבא
אל תוותרו על ייצוג מול צה"ל
כל עוד לא קיבלתם פטור מלא מכל חובה שלכם כלפי...
למה חשוב להיעזר בשירות של עורך דין לענייני צבא?
עורך דין לענייני צבא - וגם, כמובן, עורכת דין שהמומחיות...
תביעה נגד משרד הביטחון
 תביעה נגד משרד הביטחון
כל מי שהיה פעם שומר גבול או חייל בצבא סדיר...
סובל מפוסט טראומה עקב שירות צבאי? כך מתמודדים מול משרד הביטחון
בדרך כלל כשאנחנו נחשפים לסיפורים על חיילים בשירות סדיר או...
בעיות בצבא – יכולות להיות התחלה של בעיה משפטית מורכבת
בעיות בצבא – יכולות להיות התחלה של בעיה משפטית מורכבת
החוויה של שירות צבאי איכותי, מעצים ומקצועי היא לא חוויה...
דילוג לתוכן