הגשתי תביעה לחברת ביטוח, וקיבלתי מכתב דחיה, איך מתמודדים?

הגשתי תביעה לחברת ביטוח, וקיבלתי מכתב דחיה, איך מתמודדים?
קרדיט - freepik

הגשתם תביעה לחברת הביטוח וקיבלתם מכתב דחיה? ככל הנראה אתם מרגישים חסרי אונים. במצב כזה לא מעט אנשים פשוט מרימים ידיים ומשלימים עם רוע הגזרה. אך מי אמר כי אינכם יכולים להשיג למרות מכתב הדחיה את הפיצוי שמגיע לכם? הרי לא סתם החלטתם להגיש תביעה לחברת הביטוח, ככל הנראה שישנם דברים בגו. חברת הביטוח מבחינתה תעשה ככל שביכולתה על מנת למזער נזקים. אז מה כדאי לעשות כאשר חברת הביטוח שולחת מכתב דחיה? למידע נוסף לחץ כאן.

תנסו להבין את סיבת הדחייה

כאשר חברת ביטוח שולחת מכתב דחיה היא אמורה להסביר את הסיבות השונות בגינם דחתה את התביעה לתשלום תגמולי ביטוח על מנת שתוכלו להגיב בצורה נכונה למכתב הדחיה ישנו צורך להיעזר בעורך דין תביעות ביטוח. כך ניתן יהיה להבין את הנסיבות שהביאו לדחיית התביעה, ולדאוג כי לאחר לאחר הגשת התביעה תוכלו לקבל את מה שמגיע לכם כמובן שבהתאם לנסיבות דחיית התביעה ולאחר הבנה כי הגשת תביעה כנגד חברת הביטוח היא הצעד הנכון. מי שלא יבין את סיבת הדחייה לעומק ימצא את עצמו מדשדש במקום ולא באמת מתקדם. כל מכתב דחיה אמור לכלול בתוכו את הסיבות הרשמיות שבגללם לא תקבלו את הפיצוי.

פונים מיד לעורך דין ביטוח

התביעה הראשונית שלכם כבר נדחתה, אין סיבה שתמשיכו לנהל את התביעה בעצמכם. אך אתם צריכים לדעת כי יש לכם על מי לסמוך בהתמודדות מול חברת הביטוח. עורך דין המתמחה בתביעות ביטוח יגיש עבורכם תביעה כנגד חברת הביטוח בהתאם לנסיבות לצורך ולנסיבות המקרה ובהתאם לחוק ולפסיקה . עורך הדין ביטוח ידע ללות אתכם בתביעה כנגד חברת הביטוח זו שדחתה את תביעתכם לפיצוי בתחילת הדרך.

בודקים אם יש מסמכים חסרים

בחלק לא קטן מהמקרים התביעה נדחית בגלל היעדר מסמכים שונים. מספיק שיהיה חסר לכם מסמך אחד, ואתם תמצאו אתכם בדיוק בסיפור הזה. בעזרתו של עורך דין מנוסה בתחום תביעות ביטוח תוכלו לברר אילו מסמכים היו חסרים ותקבלו ליווי משפטי. חשוב לדעת כי קיימים פערים של ידע בין עובדי חברת הביטוח לבין המבוטחים ולכן, צריך עורך דין בעל ניסיון בתחום הביטוח על מנת לאזן בדיוק את הפער בינכם המבוטחים לבין הידע של עובדי חברת הביטוח.

שעון החול אוזל לאחור

מומלץ לפנות לעורך דין בעל ניסיון בתביעות ביטוח כבר בתחילת בדרך על מנת שזה יפנה לחברת הביטוח במכתב דרישה בו ינמק את הנסיבות בהם מגיע לכם המבטחים תגמולי ביטוח בהתאם לפוליסה שרכשתם לחוק ולפסיקה. לכן, חשוב לפנות לערך דין כבר בתחילה ובמידה ולא פניתם בתחילה תפנו מיד עם קבלת מכתב הדחיה לעורך דין על מנת שהניהול של התביעה יעבור לידיים שלו. גם אם העלות הכספית של עורך הדין לא זולה, עדיין יש כאן תמורה שאתם עומדים לקבל.

מידע נוסף שיכול לעניין אתכם
עו"ד אתי חסיד: תגן על הזכויות שלכם ותילחם בשבילכם
עורך דין הטרדה מינית הטרדה מינית הינה מושג כללי והיא מתייחסת...
עו"ד נזקי גוף
נפגעתם במהלך תאונה ואינכם יודעים אל מי עליכם לפנות? אתם...
מתי כדאי לפנות אל עורך דין לשון הרע?
בחיי היומיום רוב האנשים לא חושבים על כך ששמם הטוב...
מהי בעצם תביעת נזיקין?
תביעת נזיקין מוגשת בעקבות כל נזק מכל סוג שהוא שנגרם...
התפטרות בשל נישואין או גירושין – פיצויי פיטורין
על פי חוק, אין אפשרות להתפטר ולקבל כספי פיצויים למעט...
מתי צריך עו"ד פלילי
כל מי שמואשם בעבירה פלילית, מן הסתם חשוב שיצטייד בהקדם...
עורך דין לענייני משפחה תל אביב
לקבל פיצוי בעקבות הרשלנות
על אף שרבים מאמינים שמקרי רשלנות רפואית כרוכים אך ורק...
כל היתרונות בהעסקת מומחים זרים
הטכנולוגיה, העִיּוּר, התיעוש והמודרניזציה הגלובלית, שברו את החומות שהגבילו עובדים...
עריכת הסכם גירושין בכרמיאל
הסכם פשרה בנישואין הוא חוזה גירושין המפצל את הרכוש וההתחייבויות שבבעלות בני...
פנייה לשירותיו של עורך דין תאונות דרכים תוכל לשנות את התמונה לטובתכם
כשאדם עובר תאונה חלילה, הדבר הראשון שעליו לעשות הוא לפנות...
דילוג לתוכן