המגזר הכפרי בישראל לא תמיד שליו כל כך

המגזר הכפרי בישראל לא תמיד שליו כל כך
credit: canva

שינויים שונים שחלים במדיניות הקרקעות בישראל, במציאות החיים ובמעמד החקלאות במדינה גורמים לכך שהמגזר החקלאי כבר אינו רגוע ושליו כל כך ויש בו כל הזמן שינויים. זה יכול להיות בגלל ההרחבות המפורסמות שמנסות להגדיל את היישובים על בסיס בנייה פרטית של שכונות בקרקעות חקלאיות לשעבר גם בקיבוצים וגם במושבים, וזה יכול להיות בגלל סכסוכי ירושה ומאבקים עם אנשים שרכשו נחלות ומשקים במושבים ולא הבינו שהם לא מצליחים להתגבר על כל מה שקשור לתקנונים ולרישומים של האגודות השיתופיות והסמכויות שניתנו להן מזמן בכל הקשור לקרקעות ולבעלות על נכסים ביישובים כאלה. זהו סבך מאוד ידוע ומתיש שרק הטובים ביותר כמו עורך דין מושבים מנוסה באמת יכולים להתיר למען הלקוחות שלהם. זה גם מאתגר וגם ממושך לנהל מלחמה כזאת על הזכויות של הלקוחות אבל זה בדיוק מה שעושה למענם משרד עו"ד שדה ושות', משרד שמתמחה בתחום זה כבר שנים רבות.

מי מטפל בכם כשאינכם יכולים?

כל מה שקשור בבריאות וביכולת שלנו להיות עצמאים ולטפל בעצמנו הוא נושא שעולה למודעות בשנים האחרונות כמו גם העיזבון והנכסים שלנו לפני ואחרי מותנו. אלא שיש גם מצבים שמסכנים את השליטה שלנו במצב כשאנחנו במצב לא צלול מסיבות שונות, זמניות או קבועות, ובעיקר כשאנחנו עלולים לאבד את היכולת שלנו לנהל את חיינו ונכסינו ולקבל החלטות בצורה עצמאית. במקרה כזה מומלץ להיעזר בשירותי עו"ד ייפוי כוח מתמשך, שמסביר את כל ההשלכות של קביעת מיפה כוח מטעמנו שיקבל את השליטה וינהל למעננו את ענייננו במקרה כזה. אנשים רבים חוששים מייפוי כוח כזה כמו גם מעריכת צוואה משום שקשה להם לחשוב על הסוף ועל ההשלכות של היעדרם, אבל זאת בדיוק הסיבה שבגללה חשוב לבצע זאת כמה שיותר מוקדם וכל עוד אתם יכולים לקבוע בדעה צלולה מי יהיו מיופי הכוח שיוכלו לקבל את זכות הזאת.

המדינה בונה, אתם מפסידים

לא מעט מקרים של הרחבות ובנייה ופיתוח במדינה באו על חשבון נכסים של אנשים פרטיים שקנו קרקעות אבל הן הופקעו לטובת הציבור ופרויקטים של המדינה. במקרים כאלה, נעשית הפקעת קרקע שעליה לא תמיד מקבלים את הפיצוי הראוי. יש גם מקרים של הפקעות שלא נראות חוקיות או הכרחיות ולכן רצוי להיעזר בשירותי משרד שמתמצא בתחום זה ונלחם להשיג לכם את הזכויות והפיצויים שלכם בכל עסקה כזאת. משרד עו"ד שדה ושות' מייצג לקוחות כאלה כל הזמן בהצלחה רבה ונלחם על האינטרסים שלהם.

מידע נוסף שיכול לעניין אתכם
העברת דירה במתנה
העברת דירה במתנה
העברת דירה במתנה נעשית לרוב בין בני משפחה. קיימים מקרים...
עורך דין לענייני סכסוך שכנים
עורך דין לענייני סכסוך שכנים: פתרון סכסוכים מבחינה משפטית
אין מי שלא רוצה לשמור על שכנות טובה עם אלה...
מה עושים ברגע שנגרם לכם נזק?
תאונות דרכים, תאונות עבודה, תאונות בשטח ציבורי או מסחרי, פגיעות...
מה חייבים לדעת בשביל השקט הנפשי?
חיים מודרניים אינם כה פשוטים כפי שנדמה ואנחנו מוקפים סידורים...
עורך דין גירושין מומלץ
עורך דין גירושין מומלץ
גירושין הם תהליך שכל זוג עובר בנפרד ואופי התהליך תלוי...
מיצוי זכויות נפגעים במערכת הביטחון דורש טיפול מקצועי
אנשים ששירתו במערכת הביטחון על כל הזרועות וההסתעפויות שלה יודעים...
כך תבחרו את עורך הדין המתאים להנפקת דרכון זר
ישראלים רבים מחזיקים כיום בדרכון אירופאי, או זכאים לאזרחות אירופאית...
פריחת הנדלן היא הזדמנות לכולם
בשנים האחרונות נדלן הפך להיות מכרה הזהב של אנשים רגילים...
להתמודד עם עבירות תעבורה חמורות- איך עושים את זה?
הנהיגה בכביש היא מורכבת, דורשת ריכוז רב וציות לחוקים רבים....
מציאת עורך הדין הנכון לכם- איך תעשו את זה?
עורך דין פלילי  ממלא תפקיד חיוני בשמירה על הצדק ובהגנה...
דילוג לתוכן