הליך פשיטת רגל- ההזדמנות להתחיל מחדש

הליך פשיטת רגל- ההזדמנות להתחיל מחדש
קרדיט - Canva

פשיטת רגל נתפסת כמצב של ייאוש מוחלט. אמנם אף אחד אף ירצה להגיע למצב של פשיטת רגל ולא יפנה אל עו"ד פשיטת רגל מתוך רצון ובחירה, אבל מטרת ההליך היא גם לסייע לאדם להתרומם חזרה ולפתוח דף חדש, במיוחד לאחר החלפת הליך פשיטת רגל בהליך חדלות פרעון ושיקום כלכלי ב 2019. השינויים נועדו לבוא לא רק לקראת הזוכים אלא גם לקראת החייב כך שעדיין יוכל לחיות בצורה סבירה, ובעמידה בכל התנאים- גם לתת לו צו הפטר שיפטור אותו משאר חובותיו. ההליך כולל הגשת בקשה, הוצאת צו כינוס לריכוז נכסים אם ישנם, הטלת הגבלות עם הכניסה להליך והוצאת צו תשלומים, ובסוף התהליך- מתן צו הפטר.

כיצד להתמודד עם רשות ההוצאה לפועל?

בין אם אתם זוכים אשר אנשים אחרים חייבים לכם כספים ובין אם אתם בעצמכם החייבים, יתכן שלא תהיה לכם ברירה אלא לעמוד מול רשות ההוצאה לפועל. הדבר לא סימפטי קודם כל בתור חייבים, כאשר נפתחו תיקים בהוצאה לפועל נגדכם, אך גם בתור זוכים מדובר על התמודדות לא פשוטה. כך או כך, כדאי לפנות ולערב מוקדם ככל האפשר עו"ד הוצאה לפועל אשר ילווה אתכם בתהליך. בתור זוכים, עורך הדין יגיש בקשה לפתיחת תיק כשהיא מנוסחת היטב. בתור חייבים, ליווי עורך הדין משמעותי עוד יותר ויוכל להקל עליכם לצאת מהתסבוכת בצורה הטובה ביותר, למשל באמצעות ניסיון להסרת עיקולים, איחוד תיקים וכניסה לחדלות פרעון ושיקום כלכלי.

לגבות את המגיע לכם בעזרת עורך דין מומחה בתחום

אם הלוויתם כספים, במיוחד בסכומים משמעותיים, ואתם לא רואים את ההחזר באופק, או לחילופין שילמתם ממיטב כספכם עבור שירות ולא קיבלתם אותו או את כספכם חזרה, חשוב לא לוותר ולפעול בעניין, אך לא לעשות זאת לבד. עורך דין גביית חובות המומחה בתחום יחתור בצורה ממוקדת לכך שתקבלו כספים, לפחות באופן חלקי. אם לא יהיה ניתן להסדיר את הדברים מחוץ לבית המשפט עורך הדין ייצג אתכם בתביעה ואם נדרש גם מול הוצאה לפועל בפתיחת תיק. גם לאחר פתיחת תיק דברים הם כמובן מורכבים ועדיין קבלת הסכום במלואו אינו מובטח. ככל שעורך הדין מנוסה יותר ומכיר את ההתנהלות מול הרשויות בעניין כך גדל הסיכוי שתקבלו לפחות חלק מכספכם והדבר כמובן עדיף על פני ויתור מוחלט על המגיע לכם.

משרד עו"ד PD בהנהלת עו"ד דניאל לוין הררי ועו"ד פרי כץ פוזיילוב הוא בעל ניסיון של כעשר שנים בתחום, ייצג מול הוצאה לפועל זוכים וחייבים והצליח להביא אותם למקום טוב הרבה יותר. מוזמנים ליצור קשר.

מידע נוסף שיכול לעניין אתכם
העברת דירה במתנה
העברת דירה במתנה
העברת דירה במתנה נעשית לרוב בין בני משפחה. קיימים מקרים...
כיצד להתנהל נכון מול רשויות המס
התנהלות מול רשויות המס היא עניין משמעותי עבור כל אזרח,...
מה חשוב לדעת על העברת דירה במתנה?
העברת דירה במתנה, ובאופן כללי העברת זכויות בנכס מקרקעין ללא...
עורך דין מקרקעין בצפון
עו"ד מוניר רמאל - עורך דין מקרקעין בצפון
עורך דין מקרקעין בצפון עורך דין מקרקעין בצפון יכול לתת לכם...
הליך פשיטת רגל- ההזדמנות להתחיל מחדש
פשיטת רגל נתפסת כמצב של ייאוש מוחלט. אמנם אף אחד...
קונים דירה? בחרו לכם עוד היום עו"ד שמומחה בתחום
עבור רוב האנשים שחיים בישראל רכישת דירה זה לא עניין...
מיסוי ירושת משק חקלאי
ירושת משק חקלאי
ברמה העקרונית משק חקלאי אינו חלק מעיזבון ולכן יש לעיין...
תפקידיו של עורך דין ליקויי בנייה
עורך דין ליקויי בנייה הוא עורך דין שמתמחה בעניינים הנוגעים...
עורך דין מיסוי מקרקעין
מדוע חשוב להיות מיוצגים על ידי עורך דין מטעמכם בעסקאות נדל"ן?
הבחירה בעורך דין בתחום המקרקעין היא בעלת חשיבות עליונה בכל...
מהרכישה ועד הפרישה – קח לך פרקליט
עורך דין מקרקעין הוא עורך דין המתמחה בטיפול בעניינים משפטיים...
דילוג לתוכן