קידום אתר לעורך דין: איך זה עובד?
- פרסומת -

אחד התחומים התחרותיים ביותר בישראל הוא תחום עריכת הדין. בכל פינה שתלכו בעיר היום תראו שלט המוביל למשרד עורך דין כלשהו. כמות עורכי הדין בישראל ביחס לאוכלוסייה היא מהגבוהות בעולם. משום כך גם גדלה התחרות בין עורכי הדין. על מנת לקדם משרד עורכי דין יש הצורך להשתמש באינטרנט כיום ובקידום אורגני בפרט, כיוון שלעורכי דין, לעומת תחומים רבים אחרים, אין הרבה אופציות פרסום.

אופציות הפרסום השונות לעורכי דין:

  • קידום בגוגל אורגני – האופציה האיכותית והטובה ביותר היא קידום אורגני בתוצאות החיפוש בגוגל לביטויי מפתח הקשורים בתחום עריכת הדין שבו מתמחה העורך דין. כדאי לשלב בביטויים את אזורי הפעילות של עורך הדין על מנת למקד יותר את עבודת הקידום ולהימנע מתחרות אינסופית מול עורכי דין רבים אחרים.
  • אינדקסים – ישנם אינדקסים של מקצועות שונים, כמו עורכי דין למשל, שבהם ניתן לפרסם בחינם/בתשלום את שם המשרד ופרטים ליצירת קשר ובכך לנסות לגייס לקוחות חדשים לעסק.
  • פרסום ממומן – ניתן לשלם כסף לגוגל כדי להופיע בתוצאות הממומנות ולהביא מבקרים לאתר שלכם העשויים להפוך ללקוחות פוטנציאליים.
  • שיווק בפייסבוק – גם על ידי קבוצות פייסבוק, עמוד עסקי, פרופיל עסקי וגם על ידי פרסום ממומן בפייסבוק המקדם תנועה ישירות מפייסבוק לאתר העסק.
  • קידום תוכן ממומן – כמו טאבולה ואאוטבריין. מומלץ בנוסף לניהול קמפיין ממומן למשל.

כך יתבצע קידום מקצועי לאתר עורך דין:

התחרות מאוד גבוהה בתחום עריכת הדין כמעט לכל ביטויי המפתח שתרצו להתקדם בהם. על כן יש הצורך בעבודה מקצועית ומדוקדקת בכל פרמטר עבודה של הקידום, גם במחיר גבוה יותר של קידום האתר.

תוכן לאתר – התוכן הוא חלק בלתי נפרד ואולי יש יאמרו שהכי חשוב בתהליך הקידום האורגני של האתר. חברה לקידום אתרים צריכה לדאוג לתוכן איכותי מאוד, כדי לייצג היטב את משרד עורכי הדין שהם מקדמים וכן להשתמש בתוכן גם למטרותיו האחרות התורמות להליך הקידום כמו עדכון תדיר של האתר, קישורים פנימיים וחיצוניים, שילוב ביטויי מפתח ועוד. הבעיה היא שעורכי דין הם לקוחות מאוד נוקשים בכל מה שקשור לתוכן שלהם. מכאן שכדאי לתת לכותבי תוכן מנוסים יותר להכין את התוכן עבורם או לעשות הסכם עם עורך הדין עצמו שהוא יכתוב את התכנים כחלק מההתחייבות שלו בעבודה מול חברת הקידום.

קישורים – חשוב לכלול קישורים פנימיים באתר וגם קישורים חיצוניים. הקישורים הם מעין המלצות שעוזרות לקידום האתר. תוכן איכותי ובעל ערך יכול לסייע בהשגת שיתופים וקישורים טבעיים, אולם תמיד טוב לעזור לאתר להתקדם על ידי פיזור מאמרים ברשת והכנסת קישורים איכותיים לאתר.

ביטויי מפתח – חשוב לבחון בקפידה את מילות המפתח שאנו מקדמים. כאשר מדובר בתחום עריכת דין שבו לכל משפט וכל מילה יש משמעות ועורכי הדין נבחנים בקפידה על ידי הלקוחות הגולשים באתר. ללקוחות חשוב לראות יכולת התבטאות ראויה ולכן ביטויים כמו "עורך דין תל אביב" שכולם רוצים להתקדם בו למשל הוא לא תמיד הבחירה הכי חכמה כיוון שהביטוי הזה יחזור הרבה פעמים בתכנים באתר ובמקומות מרכזיים בו ולא ניתן כפי שאתם מבינים לשלב אותו בצורה תקנית וראויה באתר. על כך כדי לא לגרום נזק עדיף לבחור בביטויים הגיוניים יותר, גם על חשבון זה שלא נרוץ על כל ביטוי שקיים.

קידום אתר לעורך דין: איך זה עובד?
Rate this post

- פרסומת -

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here