עורך דין לענייני תעבורה

עורך דין לענייני תעבורה

תעבורה ותחבורה הן נושא מורכב אף כואב במיוחד בארץ. נפח התנועה הנמצאת על כבישי הארץ, במיוחד באזור המרכז, רק הולך וגדל. אמנם נעשים שינויים בכבישים כדי להתאים אותם לכמות כלי הרכב אך השינויים אינם מספיקים כדי להביא לנסיעה בטוחה וקלה. תאונות קורות כל הזמן. התאונות המגיעות למהדורות החדשות הן רק טיפה בים מתוך כלל התאונות שישנן, מקלות מאוד ועד קטלניות. עורך דין לענייני תעבורה מסייע בכל הנוגע לתאונות דרכים אך יש לו תפקידים רבים נוספים. הוא מסייע לנהגים בכל הקשור לעבירות תנועה, ערעור על קבלת דו"חות מהמשטרה, התמודדות עם ריבוי נקודות באמצעות מחיקתן וגם ייצוג בבית המשפט.

עורך דין לענייני תעבורה- ממחיקת נקודות ועד נהיגה בשכרות

כאמור, עורך דין תעבורה מטפל בבעיות מסוגים שונים ובדרגות חומרה שונות. במיוחד בעבירות חמורות כמו נהיגה בשכרות, יש חיבור ברור בין דיני תעבורה לבין המשפט הפלילי. לכן, במיוחד בסוג כזה של עבירות חשוב שעורך הדין יתמחה גם במשפט הפלילי מעבר להתמחותו בדיני תעבורה. בעבירות כמו נהיגה בשכרות בהן יש פעמים רבות פסילה מנהלית של רישיון הנהיגה עד 30 יום יכול עורך הדין גם לפעול לביטול הפסילה המנהלית, במיוחד כשזהו נהג אשר מתפרנס מהנהיגה ועבורו מדובר על בעיה אמיתית. עורך דין תעבורה יכול להתמחות בתאונות דרכים הן מבחינת ייצוג חשודים והן מהמקום של קבלת פיצויים מחברת הביטוח.

כיצד לבחור את עורך הדין?

עורך דין תעבורה אמנם מתמחה בכל סוגי הבעיות או הנושאים הקורים לתחום אך לרוב הוא בוחר להתמקד בתחומים מצומצמים יותר כמו נהיגה בשכרות, התנהלות מול המכון הרפואי לבטיחות בדרכים (אשר מתקשר גם לנהיגה בשכרות כי כל נהג שנתפס נוהג בשכרות צריך לעבור גם בדיקה במכון שיכול להחליט על שלילת רישיונו), תאונות דרכים ועוד. חשוב לבחור עורך דין בעל ניסיון רב בתעבורה ובמיוחד בנושא הרלוונטי לכם. כדאי לבחור עורך דין מקומי שההתנהלות מולו תהיה קלה יותר וגם מכיר את חוקי העזר העירוניים. מעבר לכך כדאי לבחור עורך דין רציני שמשרה עליכם ביטחון.

עו"ד ראובן לרנר הוא לענייני תעבורה וגם עו"ד פלילי כך שהוא בעל ניסיון רב בייצוג חשודים ונאשמים בעבירות חמורות הנידונות בבית המשפט. מוזמנים ליצור קשר.

מידע נוסף שיכול לעניין אתכם
העברת דירה במתנה
העברת דירה במתנה
העברת דירה במתנה נעשית לרוב בין בני משפחה. קיימים מקרים...
עורך דין לענייני סכסוך שכנים
עורך דין לענייני סכסוך שכנים: פתרון סכסוכים מבחינה משפטית
אין מי שלא רוצה לשמור על שכנות טובה עם אלה...
כל שינוי הוא התחלה חדשה, בעיקר הגירה
הגירה היא מהלך מאוד משמעותי וקשה בחיים, גם כאשר ההגירה...
עורך דין לענייני תעבורה
עורך דין לענייני תעבורה
תעבורה ותחבורה הן נושא מורכב אף כואב במיוחד בארץ. נפח...
מענה טלפוני לעורכי דין (שירות הודעות)
כאנשי מקצוע משפטיים, עורכי דין עוסקים ללא הרף במשימות שונות...
בר עמית - גרפולוג
כתב יד וגרפולוג בעידן המודרני הכל הופך לדיגיטלי. בין אם מבחן...
שיתופי פעולה בין עורכי דין וחוקרים פרטים
בתחום החוק והסדר, השותפות בין עורכי דין וחוקרים פרטיים התגלתה...
מתי כדאי לפנות למשרד חקירות
שירותי חקירות פרטיות קיימים כבר מאות שנים, עוד מימי קדם...
בוחרים עו"ד טוב – חוסכים זמן וכסף
פעמים רבות נאלץ האדם להתמודד עם צרות רבות ומורכבות שנופלות...
איך בוחרים חוקר פרטי בצורה הנכונה
עורכי דין רבים מסתמכים על מידע שמספק להם החוקרים הפרטי,...
דילוג לתוכן