בר עמית – גרפולוג

בר עמית – גרפולוג
credit- canva

כתב יד וגרפולוג

בעידן המודרני הכל הופך לדיגיטלי. בין אם מבחן לסטודנטים באוניברסיטה שנעשה בתוכנת מחשב וכך המרצה לא יצטרך לנסות להבין את הכתב המוזר שלהם. או למשל מילוי טפסים ממשלתיים ועירוניים שניתן למלא בצורה דיגיטלית באמצעות אתר האינטרנט הנגיש. בשל כך המיומנויות של הכתיבה הידנית הולכות ונשחקות באוכלוסייה הכללית. למרות כל הקידמה הטכנולוגית עדיין יש מקומות בהם נצטרך להשתמש בכתב יד, בין אם כצורך למילוי טפסים שעדיין לא עברו תהליך של דיגיטציה, או אם למשל נרצה לכתוב ברכה לרגל אירוע משמח לאדם קרוב ונרצה שיהיה לברכה מאפיין אישי. אחד הדברים שעדיין דורשים מכולנו להשתמש בכתב יד היא החתימה שאנו נדרשים לה פעמים רבות. כתב היד שלנו הוא מעין חתימה אישית, ממש כמו טביעות האצבע שלנו, לכל אחד יש נטיות שונות. בשל כך עלה הצורך להבחין בין הכתב של אנשים שונים, לדוגמא כדי לדעת האם חתימה של אדם מסוים זויפה או שהיא אותנטית. לשם כך נדרש הגרפולוג שבין היתר עבודתו היא להבחין בניואנסים הדקים של כתב היד של כל אדם.

למי גרפולוג מספק שירותים

גרפולוג יכול לספק שירותים מגוונים מאוד. בין היתר הוא יכול לוודא אותנטיות של חתימות ומסמכים של אנשים. זה יכול להיעשות במסגרת הליכים משפטיים או עסקיים. בנוסף אחד מתחומי העבודה של הגרפולוג הוא מתן שירות מקצועי וייעוץ לארגונים וחברות כאשר הם בוחנים מועמדים חדשים לעבודה באותו המקום. הגרפולוג יכול באמצעות הכתב להבדיל בין אנשים שונים ולספק חוות דעת מקצועית לפי דרישת אותה החברה. שירות שנותן גרפולוג ואנשים פחות מכירים הוא ייעוץ אישי. אדם אשר מרגיש שהוא נמצא בצומת דרכים ומעוניין ללמוד יותר על עצמו יכול לפנות לקבל אבחון גרפי מקצועי כדי להבין את עצמו יותר לעומק.

איפה אני יכול למצוא גרפולוג שיסייע לי

אם אתם מחפשים גרפולוג בצפון או באזור אחר בארץ תוכלו לפנות לקבלת שירותיו של הגרפולוג בר עמית. בר עמית הוא גרפולוג מקצועי כבר כ20 שנים. הוא ייסד משרד עצמאי בשנת 2006 אותו הוא מנהל עד היום, בקיבוץ עין המפרץ שבגליל המערבי. בר למד את מקצוע הגרפולוגיה בצורה ממוסדת והן בצורה אוטודידקטית. עבד והתמחה בתחום אצל מיטב המומחים בישראל, כך צבר ידע מקצועי עשיר ומעמיק. בר עמית מתמחה בגרפולוגיה בשירות המשפט, אך מעניק גם ייעוץ ואבחונים תעסוקתיים לחברות וארגונים בהליכי בחינת מועמדים.

מידע נוסף שיכול לעניין אתכם
העברת דירה במתנה
העברת דירה במתנה
העברת דירה במתנה נעשית לרוב בין בני משפחה. קיימים מקרים...
עורך דין לענייני סכסוך שכנים
עורך דין לענייני סכסוך שכנים: פתרון סכסוכים מבחינה משפטית
אין מי שלא רוצה לשמור על שכנות טובה עם אלה...
כל שינוי הוא התחלה חדשה, בעיקר הגירה
הגירה היא מהלך מאוד משמעותי וקשה בחיים, גם כאשר ההגירה...
עורך דין לענייני תעבורה
עורך דין לענייני תעבורה
תעבורה ותחבורה הן נושא מורכב אף כואב במיוחד בארץ. נפח...
מענה טלפוני לעורכי דין (שירות הודעות)
כאנשי מקצוע משפטיים, עורכי דין עוסקים ללא הרף במשימות שונות...
בר עמית - גרפולוג
כתב יד וגרפולוג בעידן המודרני הכל הופך לדיגיטלי. בין אם מבחן...
שיתופי פעולה בין עורכי דין וחוקרים פרטים
בתחום החוק והסדר, השותפות בין עורכי דין וחוקרים פרטיים התגלתה...
מתי כדאי לפנות למשרד חקירות
שירותי חקירות פרטיות קיימים כבר מאות שנים, עוד מימי קדם...
בוחרים עו"ד טוב – חוסכים זמן וכסף
פעמים רבות נאלץ האדם להתמודד עם צרות רבות ומורכבות שנופלות...
איך בוחרים חוקר פרטי בצורה הנכונה
עורכי דין רבים מסתמכים על מידע שמספק להם החוקרים הפרטי,...
דילוג לתוכן