קידום אתרים לעורכי דין: כך תעשו את זה נכון
מקור PIXABAY
- פרסומת -

רוב הלקוחות הפוטנציאליים מחפשים ספקי שירות בגוגל, כולל עורכי דין. מעל 60% מהחיפושים בגוגל אינם ממוקדים מותג, משמע שרוב החיפושים בגוגל הינם חיפושים כלליים שאינם כוללים את שם עורך הדין או שם המשרד.

ממה מתחילים?

תהליך קידום אתר צריך להתחיל מהבסיס, שזה כמובן מחקר מילות מפתח. עם סיום המחקר תתקבל רשימה של ביטויים שעתידם להיות חלק מתפריטי הניווט באתר (תפריט ראשי, תפריט תחתון/פוטר ועוד). כמו כן, מחקר מילות מפתח יסייע ביצירת מערך קישורים פנימי וחיצוני של האתר, וקישורים, כידוע, הם אחד הפקטורים המשפיעים על דירוג האתר בגוגל. המחקר עוזר לבנות אסטרטגיית תוכן שיווקי נכונה וממוקדת לאתר.
לצורך ביצוע מחקר מילים לאתר של עורך דין המקדמים נעזרים בכלים שונים. כדי לקבל את הביטויים הרלבנטיים והנכונים ביותר לאתר של עורך דין, חשוב להקפיד על תהליך מחקר מילים יסודי ומעמיק, ולכן תהליך זה יכול להימשך מספר שעות ואף ימים.

אופטימיזציה באתר

אחרי המחקר עוברים לביצוע פעולות מיטוב בתוך האתר. מיטוב (אופטימיזציה) הן פעולות הנדרשות לביצוע בתוך האתר כדי להתאימו בצורה המיטבית לגוגל. השיפורים באתר יכולים להיות טקסטואליים, טכניים, מבניים ועוד. זהו תהליך ממושך ומשמעותי  מאוד בקידום אתר לעורך דין. מיטוב באתר כולל בתוכו נושאים רבים ביניהם תוכן, תמונות, סרטונים, מהירות האתר, קישורים, מבנה היררכי של האתר, תקינות קודים באתר והרשימה עדיין ארוכה.

מה זה קידום אתרים לוקאלי לעורכי דין?

קידום אתרים לוקאלי הוא קידום אתרים ממוקד מיקום/אזור אשר ממצב את עורך הדין בצמרת של תוצאות החיפוש בגוגל, וכך האתר נחשף ליותר לקוחות פוטנציאליים שמחפשים את שירותיו של עורך הדין ברגע נתון. למשל, אם עושים נכון קידום לוקאלי לאתר, גולש אשר מחפש ביטוי ממוקד מקום "עורך דין ברמת גן", יוכל להיחשף לאתר של עורך דין שיושב ברמת גן משום שגוגל מדרג אותו גבוה בתוצאות החיפוש, וכך האתר יזכה לכניסות רבות יותר של לקוחות מתעניינים רלבנטיים ואיכותיים.

כללי אתיקה מקצועיים בפרסום עורכי דין

לשכת עורכי דין מבדלת פעילות פרסומית של עורכי דין מיתר התחומים וקובעת אמות מידע לגבי מה אסור ומה מותר לפרסם לעורך דין. 

דוגמאות לפרסומות אסורות:

  • אסור לעו"ד לפרסם פרסומות שפוגעות בכבוד המקצוע או מטעות את הציבור
  • חל איסור פרסום עורכי דין באתרים עם תוכן בלתי חוקי
  • אסור לפרסם עו"ד באמצעות פרסומת קופצת (Pop Up). 

אם קיים ספק לגבי פרסום מסוים, ניתן לשלוח שאילתא ללשכת עורכי דין לבדיקה האם הפרסומת עומדת בכללי האתיקה של עורכי דין או לא.

מה מותר לפרסם?

  • מותר לפרסם בעיתונות כתובה, מגזינים או כתבי עת (פרסומת אחת באותו גיליון לא תעלה על רבע עמוד) וזאת בתנאי שפרסומת לא פוגעת בכבוד המקצוע ולא מופיע בסמיכות לפרסומות העלולות לפגוע בכבוד המקצוע.
  • מותר לפרסם סרטוני תדמית וראיונות
  • עורך דין רשאי לשלוח ניוזלטר ללקוחות שנרשמו באתר
  • מותר לפרסם המלצות, מכתבי תודה ודירוג במדריכי דירוג

למידע נוסף על כללי אתיקה פרסומיים ומגבלות פרסום לעורכי דין ניתן להיכנס לאתר של לשכת עורכי הדין בישראל.

הכותבת היא קטי ניימרק, מנכ"לית חברת Foxie ומרצה בשיווק דיגיטלי במכללת Hackeru.

קידום אתרים לעורכי דין: כך תעשו את זה נכון
Rate this post

- פרסומת -

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here