להתמודד עם עבירות תנועה בעזרת עו"ד תעבורה מנוסה

להתמודד עם עבירות תנועה בעזרת עו"ד תעבורה מנוסה
credit: canva

הצפיפות שרק הולכת ועולה בכבישים כמו גם חוסר סבלנות של נהגים רבים מביאות לכך שתאונות הדרכים לא פוחתות למרות המאמצים לכך. ההתייחסות לעבירות תנועה, במיוחד לעבירות הכבדות יותר היא מחמירה מאוד. נהיגה תחת השפעת אלכוהול נחשבת לאחת מעבירות התנועה החמורות. עם זאת, בעזרת עורך דין תעבורה מנוסה אפשר בסופו של דבר  להביא לכך שהענישה תהיה קלה יותר ממה שנראה היה מיד לאחר ביצוע  העבירה. אמנם הענישה הקבועה בחוק היבש על נהיגה בשכרות יכולה  להיות גם שנתיים פסילת רישיון, אך במקרים רבים העונשים בסופו של דבר מופחתים, הכל כמובן בהתאם למקצועיות בה פועל עורך הדין. מציאת כשלים ראיתיים בחומר שאספה המשטרה יכול להביא למשל  להמרת סעיף הנהיגה בשכרות לסעיף קל יותר כמו נהיגה תחת השפעת משקאות משכרים. כשלים בדרך בה פעלה המשטרה יכולים להיות למשל אי המתנה בין עצירת הרכב לבדיקת הינשוף. או אי החלפת הפיה בינשוף. הוכחות אלה דורשות עבודה מעמיקה של עורך הדין.

נאלצתם לנהוג למרות פסילת רישיון? יש מה לעשות

פסילת רישיון לתקופה היא עבירה חמורה המשבשת לרבים את החיים, במיוחד לאנשים אשר נוהגים במסגרת העבודה או צריכים לטפל בהורים קשישים או ילדים קטנים. כל נהיגה בזמן פסילה משמעה סיכון שלוקח הנהג. אם ייתפס כשהוא נוהג בזמן פסילה יכולות להיות לכך השלכות לא פשוטות והדבר לא משנה מה היתה סיבת הפסילה ולכמה זמן. עם זאת, אם כבר הדבר קרה, חשוב לקחת אויר ולפנות לעורך הדין המתמחה בדיני תעבורה. הוא יוכל לבחון שנית האם הפסילה היתה מוצדקת מלכתחילה. גם אם כן, יוכל לטעון את טענותיכם לגבי הסיבה לכך שנהגתם ולשכנע שיש מקום להקלה בעניין. הוא גם יבחן האם קיבלתם את ההודעה על כך שרישיונכם בפסילה בהתראה מספיקה.

איך לבחור את עורך הדין שיעמוד לצידכם?

בכל עבירת תנועה הנידונה בבית הדין לתעבורה, בין אם זו עבירה קלה יחסית או חמורה חשוב לפנות לעורך דין אשר דיני תעבורה הם תחום ההתמחות שלו. ישנם שינויים לאורך השנים בדיני התעבורה כך שעורך הדין צריך להיות מעודכן בכך על בסיס קבוע. חשוב גם שיכיר פסיקות המהוות תקדימים משפטיים. כדאי גם לבחור עורך דין המכיר היטב את האזור בו נתפסתם בעבירה. במיוחד באזור הצפון ישנן דרכים משובשות או מצבים בהם תנאי הדרך צריכים להילקח בחשבון. עורך דין תעבורה בצפון המכיר היטב את האזור, תנאי הדרך בו וגם הגורמים הרלוונטיים האזוריים: אחראים על תעבורה ברשויות המקומיות, משטרת התנועה או בית הדין לתעבורה המקומי יוכל לייצג אתכם בצורה הטובה ביותר. עו"ד שי טפיארו הוא עו"ד תעבורה מנוסה ומקצועי המייצג את לקוחותיו ומצליח להביא להקלה בענישה במקרים רבים.

 

 

מידע נוסף שיכול לעניין אתכם
כל מה שחשוב לדעת על תאונות אופנוע
אם אופנוע משמש ככלי מרכזי מהגעתכם ממקום למקום, בוודאי נתקלתם...
מתי חשוב לפנות אל עורך דין מהירות מופרזת?
גם אזרחים שומרי חוק וזהירים מאוד מפרים מעת לעת את...
מתי עבירת נהיגה בשכרות מחייבת פניה לעורך דין מומחה?
פנייה לעורך דין תעבורה אפשרית בכל זמן בהליך המשפטי: מיד...
הינשוף מראה שנהגתם בשכרות? עדיין יש מה לעשות
אחת מעבירות התעבורה החמורות היא נהיגה בשכרות. עבירה זו נפוצה...
ייצוג משפטי נאות הוא חובה גם במשפטי תעבורה
עבירות תעבורה שעלולות לפגוע בעתידכם הן עבירות שמסתיימות בהרשעה ואף...
מהו הביטוח ומתי תובעים אותו
הביטוח הוא הסכם חוזי בין אדם או ארגון לבין חברת...
אל תתמודדו לבד עם ועדות רפואיות
אחד הדברים שחוששים ממנו הכי הרבה הוא כל מה שקשור...
חשיבותו של תכנון מוקדם
במצב תקין כולם מצליחים לנהל את חייהם כשורה וללא בעיות...
חשיבותו של עורך דין המכון הרפואי
מטרת העל של המכון הרפואי לבטיחות בדרכים בטיחות בדרכים היא דאגה...
החיים לא נגמרים בגלל חובות כבדים
משברים כלכליים רבים פקדו אותנו בעשור האחרון וכל משבר כזה...
דילוג לתוכן