איך לחפש בעפולה עורך דין מומלץ?

איך לחפש בעפולה עורך דין מומלץ?
קרדיט freepik

אנו עוברים שינויים רבים בחיים, חלקם משמעותיים פחות וחלקם הרבה יותר. אחד השינויים הבולטים יותר המשפיעים על חיינו הם הגירושין. כשהאהבה נגמרת ומריבות רבות מאיימות על חיי הנישואין, לפעמים הדרך הטובה ביותר היא לפרק את החבילה. עם זאת, הגירושין הם עניין מורכב למדיי הכולל חלוקה מחודשת של הרכוש וקביעת משמורת על הילדים המשותפים. אם אתם רוצים לעבור את הגירושין בשלום, חשוב לפנות לעורך דין גירושין מקצועי.

5 טיפים לבחירת עורך הדין שיסגור לכם את התיק במהירות

כאשר בוחרים עורך דין גירושין בעפולה על מנת שיסגור עבורנו את התיק המעיק וישחרר אותנו לחופשי כמה שיותר מהר, כדאי לשים לב לכמה דברים:

  1. האם עורך הדין מתמחה בתחום הגירושין?

עריכת דין היא תחום נרחב הכולל גירושין, מקרקעין, תאונות דרכים ועוד. ישנם עורכי דין שעוסקים בענייני גירושין על הדרך, כשהעיסוק העיקרי שלהם יכול להיות תחום אחר לגמרי. לפיכך, כאשר אתם באים לעורך דין על מנת לעבור את הפרידה מבן או בת הזוג בשלום, חשוב לוודא שהוא אכן מתמחה בגירושין.

  1. איזה ניסיון יש לו בתחום?

הניסיון חשוב במיוחד בתחום כמו עריכת דין. אינכם מעוניינים לקבל שירותים מעורך דין חדש ומתמחה שלא ממש מבין עדיין מה הוא עושה ואיך הוא ניגש לטפל בתיק הגירושין. על כן, חשוב לברר כמה בדיוק שנות ניסיון יש לעורך הדין ואילו מקרים הוא פתר בהצלחה. על פי רוב, כדאי לפנות לעורך דין המטפל בתיקי גירושין במשך 5 שנים לפחות.

  1. מהי הזמינות של עורך הדין?

כשהגירושין שלכם עומדים על הפרק, אתם רוצים שעורך הדין יהיה זמין אליכם לשאלות במידת האפשר. עורך דין מקצועי מוצא את הזמן הנכון להתפנות אליכם ולהרגיע, גם אם הוא עמוס בתיקים שיש לטפל בהם. כך שאם יש לכם שאלה שאינה סובלת דיחוי, תוכלו לפנות אליו כדי לקבל תשובה מיידית.

  1. האם אתם מרגישים בנוח איתו?

הגירושין הם עניין רגיש, ולכן כדאי למצוא עורך דין מקצועי המתייחס למקרה שלכם ברגישות ובדיסקרטיות הראויה. כבר בשיחת הטלפון שלכם עם עורך הדין תוכלו לראות אם נוצר ביניכם קליק המאפשר לכם לשתף פעולה עד למועד סגירת התיק. שימו לב שאם יש ספק, אין ספק. אם עורך הדין אינו משדר את הנעימות הראויה ואתם חוששים לפנות אליו בכל פעם בשאלות, כדאי לשקול לעבור לאיש מקצוע אחר.

  1. כמה זה עולה?

כל עורך דין מבקש בסופו של דבר שכר טרחה עבור הטיפול בתיק שלכם. מדובר בעניין לא זול, ולכן אתם צריכים להיערך לכך. עם זאת, חשוב לברר את המחירים הממוצעים בשוק כדי לבחון את הצעת המחיר של עורך הדין שאליו אתם פונים ולוודא שהיא הגיונית. כמו כן, לא מומלץ להתפשר על עורך דין המציע לכם מחיר זול, מכיוון שהוא מעוניין לצבור יותר ניסיון בשוק. מוטב לפנות לעורך דין שלוקח מחיר יקר מעט יותר (אם כי הוגן) ולדעת שתיק הגירושין שלכם נמצא בידיים טובות.

באילו תחומים מתמחה משרד עורך הדין?

עורך דין מקצועי בעפולה מתמחה לא רק בתיק גירושין, אלא בנושאים הנלווים אליו. אחד הנושאים הבולטים יותר הוא כתיבת הסכם ממון. הסכם זה נערך לפני הנישואין ולפעמים גם אחריו, והוא כולל את חלוקת הרכוש המדויקת בין הבעל לאישה במקרה של פרידה וקובע את המשמורת על הילדים. תחום נוסף שכדאי להביא בחשבון הוא הגישור. רגע לפני שמתגרשים ופותחים בתהליך ארוך ומורכב, כדאי לפנות למגשר ולראות אם ניתן לישר את ההדורים בבית.

מידע נוסף שיכול לעניין אתכם
העברת דירה במתנה
העברת דירה במתנה
העברת דירה במתנה נעשית לרוב בין בני משפחה. קיימים מקרים...
עורך דין לענייני סכסוך שכנים
עורך דין לענייני סכסוך שכנים: פתרון סכסוכים מבחינה משפטית
אין מי שלא רוצה לשמור על שכנות טובה עם אלה...
כל שינוי הוא התחלה חדשה, בעיקר הגירה
הגירה היא מהלך מאוד משמעותי וקשה בחיים, גם כאשר ההגירה...
עורך דין לענייני תעבורה
עורך דין לענייני תעבורה
תעבורה ותחבורה הן נושא מורכב אף כואב במיוחד בארץ. נפח...
מענה טלפוני לעורכי דין (שירות הודעות)
כאנשי מקצוע משפטיים, עורכי דין עוסקים ללא הרף במשימות שונות...
בר עמית - גרפולוג
כתב יד וגרפולוג בעידן המודרני הכל הופך לדיגיטלי. בין אם מבחן...
שיתופי פעולה בין עורכי דין וחוקרים פרטים
בתחום החוק והסדר, השותפות בין עורכי דין וחוקרים פרטיים התגלתה...
מתי כדאי לפנות למשרד חקירות
שירותי חקירות פרטיות קיימים כבר מאות שנים, עוד מימי קדם...
בוחרים עו"ד טוב – חוסכים זמן וכסף
פעמים רבות נאלץ האדם להתמודד עם צרות רבות ומורכבות שנופלות...
איך בוחרים חוקר פרטי בצורה הנכונה
עורכי דין רבים מסתמכים על מידע שמספק להם החוקרים הפרטי,...
דילוג לתוכן