פשיטת רגל (חדלות פירעון) תחזיר לכם את העצמאות הכלכלית

פשיטת רגל (חדלות פירעון) תחזיר לכם את העצמאות הכלכלית
credit: canva.com

אף על פי שנלווה להליך פשיטת הרגל שם רע בעולם העסקים ובכלל, למעשה מדובר בהליך אשר נועד להגן על אדם אשר חב כספים רבים ואיננו מסוגל להחזירם באופן מלא. החייב למעשה יכנס להליך חדלות פירעון על פי החוק החדש, אשר מסדיר את הליך חדלות פירעון (פשיטת רגל), ובעזרתו של עורך דין מומחה לפשיטת רגל יגיש בקשה להפטר. מטרתו של הליך זה היא להגיע לשיקום כלכלי מלא ולאחר מתן ההפטר- למחוק את יתרת החובות ולהתחיל בדף חדש. הדרך לכך איננה תמיד פשוטה, ועל אף העובדה כי ניתן להגיש באופן עצמאי את הבקשה להפטר להוצאה לפועל או לבית המשפט בהתאם לסכומי החובות, מומלץ לקבל יעוץ וליווי משפטי מקצועי אשר יכווין ויסייע לכם לאורך כל התהליך.

משא ומתן עם ההוצאה לפועל

בין אם אתם חבים ובין אם אתם זוכים, ההוצאה לפועל היא גוף שלעיתים לא קל להתנהל מולו. ההוצאה לפועל היא למעשה זרוע האכיפה והגביה של מדינת ישראל, כך שאם אתם חבים כספים רבים לאדם או לגוף כלשהו, או לחילופין אם אדם חב לכם כספים ואיננו לשלם, תוכלו לפנות אל ההוצאה לפועל על מנת למצוא פתרון. לדוגמה, זוכים רבים פונים אל ההוצאה לפועל כדי לפתוח בהליכים הכוללים הטלת סנקציות על החייב הסרבן כמו הגבלת יכולתו לצאת מהארץ ואף עיקול נכסיו. על אף שניתן להתמודד באופן ישיר אל מול ההוצאה לפועל, על מנת להתמודד עם הבירוקרטיה הסבוכה בגוף זה מומלץ לפנות אל עורך דין לענייני הוצאה לפועל שיוכל להגיש בקשות ולנהל את ההליכים שלכם בעבורכם במקצועיות, גם אם אתם זוכים וגם אם אתם חייבים כספים לגופים כאלה ואחרים.

להסדיר את החובות

כאשר אדם חב כספים רבים ואיננו יכול להחזירם במלואם, ישנו מספר דברים שהוא יכול לעשות, לעתים הצעד הנכון ביותר הוא להגיע להסדר חובות אל מול הנושים מבלי להיחשב חדל פירעון. על מנת להגיע להסדר חובות אשר מיטיב עם כל הצדדים, נהוג לנהל משא ומתן בעזרתו של עורך דין להסדר חובות. עורך הדין יגיש את הבקשות וינהל משא ומתן תוך שמירה על האינטרסים שלכם ועל יכולתכם לשמור על העצמאות הכלכלית שלכם. עורכת הדין אירה פררבה נוי היא עורכת דין מומחית בכל הנוגע להוצאה לפועל, בנקאות, חדלות פירעון, פשיטות רגל והסדרי חובות. מעוניינים בייעוץ ראשוני? חייגו למספר 0545421980 ואנו נשמח לסייע!

מידע נוסף שיכול לעניין אתכם
עו"ד אתי חסיד: תגן על הזכויות שלכם ותילחם בשבילכם
עורך דין הטרדה מינית הטרדה מינית הינה מושג כללי והיא מתייחסת...
עו"ד נזקי גוף
נפגעתם במהלך תאונה ואינכם יודעים אל מי עליכם לפנות? אתם...
מתי כדאי לפנות אל עורך דין לשון הרע?
בחיי היומיום רוב האנשים לא חושבים על כך ששמם הטוב...
מהי בעצם תביעת נזיקין?
תביעת נזיקין מוגשת בעקבות כל נזק מכל סוג שהוא שנגרם...
התפטרות בשל נישואין או גירושין – פיצויי פיטורין
על פי חוק, אין אפשרות להתפטר ולקבל כספי פיצויים למעט...
מתי צריך עו"ד פלילי
כל מי שמואשם בעבירה פלילית, מן הסתם חשוב שיצטייד בהקדם...
עורך דין לענייני משפחה תל אביב
לקבל פיצוי בעקבות הרשלנות
על אף שרבים מאמינים שמקרי רשלנות רפואית כרוכים אך ורק...
כל היתרונות בהעסקת מומחים זרים
הטכנולוגיה, העִיּוּר, התיעוש והמודרניזציה הגלובלית, שברו את החומות שהגבילו עובדים...
עריכת הסכם גירושין בכרמיאל
הסכם פשרה בנישואין הוא חוזה גירושין המפצל את הרכוש וההתחייבויות שבבעלות בני...
פנייה לשירותיו של עורך דין תאונות דרכים תוכל לשנות את התמונה לטובתכם
כשאדם עובר תאונה חלילה, הדבר הראשון שעליו לעשות הוא לפנות...
דילוג לתוכן