קונים דירה? רק עם עורך דין מקרקעין

קונים דירה? רק עם עורך דין מקרקעין
מקור FREEPIK

החלטתם לרכוש בית חדש? מזל טוב, אתם בדרך לעסקת חייכם. קניית דירה היא אחת העסקאות הכי גדולות שתעשו בחייכם הפרטיים, מאחר ומדובר בסכומים גדולים, והחלטה הדורשת מחשבה רבה. מאחורי קנית דירה יש מגוון עניינים בירוקרטיים שיש לבדוק ולקחת בחשבון. לכן כבר בתחילת ההליך מומלץ לשכור את שירותיו של עורך דין קניית דירה, על מנת שתוכלו לבצע את עסקת חייכם בצורה הטובה ביותר. לפני כל קניית דירה, יש לבצע בדיקות מקדימות אותן יוכל לבצע בקלות עורך דין. יש לבדוק את בעלות הדירה, האם יש עליה שעבודים, נסחי טאבו ועוד. בנוסף יש לרשום הערת אזהרה על הנכס על מנת שלא יתבצעו עסקאות כפולות. משרד עו"ד מורן ליברמן איצקוביץ, הינו משרד המומחה בתחום זה. המשרד הינו משרד בוטיק בעל ניסיון רב בתחום החוזים – נדל"ן/מקרקעין, צוואות, הסכמי ממון וייפוי כוח מתמשך.

דירה במתנה, כל מה שאתם צריכים לדעת

ישנן סיבות רבות להענקת דירה במתנה. העברת דירה במתנה מתבצעת לעיתים כאשר בן משפחה מבוגר נכנס לבית אבות והוא מעביר את הדירה למי מבין בני המשפחה, וישנם מקרים בהם לאדם מסוים יש ריבוי נכסים, והוא מעוניין להעביר לבן משפחה נכס נוסף על מנת לקבל הקלה במיסים. לפעמים הסיבה היא הרצון למנוע מהנכס להיות מחולק במסגרת חלוקת רכוש עתידית, בין מדובר בגירושין, פרק ב' ועוד. כל מקרה הוא לגופו, ולכל מקרה את הסייגים המשפטיים שלו. לכן מומלץ להיעזר בעורך דין מומחה בתחום, שידע כיצד לנתב אתכם לעשות זאת בדרך הטובה ביותר עבורכם תוך הגנה על זכויותיכם.

מקור FREEPIK

תחום מקרקעין – עולם ומלואו

תחום המקרקעין, הוא אחד מתחומי המשפט הגדולים והסבוכים. ישנן דילמות משפטיות רבות בתחום זה מאחר והוא טומן בתוכו, חוקים ובירוקרטיות בנושאים שונים, ולכן הוא גם דורש ידע וניסיון נרחב. בכל נושא מקרקעין, בין אם מדובר בקניה או מכירת נכס, השכרה, תוספת בניה, עסקאות בשטחים פרטים, סכסוכי שכנים ועוד, יש לשכור את שירותיו של עורך דין מומחה בתחום. חשוב לזכור שענייני מקרקעין נידונים לא רק בבתי המשפט אלא בוועדות תכנון לבניה, מקומיות אזוריות וארציות, ולכן חשוב מאוד שעורך הדין שתשכרו יהיה בקיא בכל התקנות. בכל מקרה של נושא מקרקעין, רצוי לפנות אל עורך דין מקרקעין מומלץ. פנו עוד היום אל משרד עו"ד מורן ליברמן איצקוביץ,  המתמחה בנושאים אלו.

מידע נוסף שיכול לעניין אתכם
הליך פשיטת רגל- ההזדמנות להתחיל מחדש
פשיטת רגל נתפסת כמצב של ייאוש מוחלט. אמנם אף אחד...
קונים דירה? בחרו לכם עוד היום עו"ד שמומחה בתחום
עבור רוב האנשים שחיים בישראל רכישת דירה זה לא עניין...
מיסוי ירושת משק חקלאי
ירושת משק חקלאי
ברמה העקרונית משק חקלאי אינו חלק מעיזבון ולכן יש לעיין...
תפקידיו של עורך דין ליקויי בנייה
עורך דין ליקויי בנייה הוא עורך דין שמתמחה בעניינים הנוגעים...
עורך דין מיסוי מקרקעין
מדוע חשוב להיות מיוצגים על ידי עורך דין מטעמכם בעסקאות נדל"ן?
הבחירה בעורך דין בתחום המקרקעין היא בעלת חשיבות עליונה בכל...
מהרכישה ועד הפרישה – קח לך פרקליט
עורך דין מקרקעין הוא עורך דין המתמחה בטיפול בעניינים משפטיים...
למה ירושה של חקלאי היא הרבה יותר מסובכת
כמו כל הורה, גם אלו החיים במושב חקלאי מעוניינים להעביר...
עורך דין ליקוי בניה
פתרון מחלוקות וסכסוכים – בדרך הכי מקצועית שיש
ישוב סיכסוך ‏היא מיומנות משפטית מורכבת מאוד, ‏אשר דורשת מגוון...
שירותים הכרחיים בעת רכישת נכסים
רכישת נכס באזור הדרום חייבת להיות מלווה על ידי אדם...
לרכוש ולהשכיר בצורה נכונה
אחד הדברים היותר חשובים בהשכרת דירות, רכישתם ואופן ההתנהלות עם...
דילוג לתוכן