השפעות המצוקה הכלכלית על זוגות נשואים בדת

השפעות המצוקה הכלכלית על זוגות נשואים בדת
קרדיט freepik

הקושי הכלכלי של התקופה האחרונה אינו פוסח על שום מגזר וקבוצה בחברה הישראלית. משפחות דתיות לעיתים צריכות להתמודד עם קשיים נוספים שעולים מהמצוקה הכלכלית שלהם.

הגדרת מצוקה כלכלית מובילה אותנו להגדרה של מחסור וכוללת מצוקה על הספקטרום הפיננסי, החברתי והנפשי. משפחה במצוקה כלכלית היא משפחה הסובלת ממחסור במשאבים אשר עומדים לרשותה או במילים אחרות אין למשפחה מספיק כסף כדי להתמודד עם האתגרים שעולים בחיי היום יום. זוגות דתיים שנשואים בדת והתחתנו ברבנות שמתמודדים עם מצוקות כלכליות לא צריכים לסבול בשקט ויכולים לפנות למספר גורמים שיעזרו להם לנווט את עתידם הכלכלי באופן שיעמיד אותם בחזרה על הרגליים. בנוסף זוגות דתיים הסובלים מקשיים כלכליים זקוקים לעיתים לשירותים מול רשויות הדת ולקבל שירות בתחום הייצוג ההלכתי. לשם כך ניתן לפנות למשרד עורכי דין שמטפל בנושאים של משפט הלכתי.

ייצוג מול בית הדין הרבני

כאמור זוגות דתיים קשיי יכולת יכולים לרכוש שירותים של ייצוג הלכתי, בניהול הליכים משפטיים שונים מתחומי המשפחה והמעמד האישי. טוען רבני ממשרד עורכי דין מקצועי ואמין הוא התשובה עבורכם. טוען רבני שחר הלה מתמחה במגוון רחב של שירותי עריכת דין בתחום ההלכה, משפחה ועוד. עם ניסיון של שנים רבות בעזרה, ייעוץ וייצוג של זוגות נשואים בדת, אל מול הרשויות והרבנות הראשית. לכל בעיה, שאלה ועוד. טוען רבני שהינו גם עורך דין יוכל לספק לכם את המעטפת הדרושה לכם על מנת לייצג את דרישותיכם על הצד הטוב ביותר, על מנת שתוכלו לקדם את ענייניכם אל מול בית הדין הרבני ועוד. שחר הלה פועלים בפריסה ארצית ומספקים שירותים בכל רחבי הארץ לזוגות דתיים הזקוקים לייצוג אל מול גופי הדת השונים בשילוב הידע והיכולת לייצג אתכם אל מול בתי המשפט הציבוריים.

ייצוג וייעוץ מול חדלות פירעון של זוגות דתיים

מעבר לייצוג אל מול רשויות הדת זוגות דתיים הסובלים מקשיים כלכליים נזקקים פעמים רבות לייצוג, הכוונה ושירותים נוספים במטרה להתמודד עם התקופה הקשה. כאן נכנס משרד עורכי דין לחדלות פירעון שיכול לספק לכם את המעטפת הרצויה על מנת שתוכלו לעמוד בחזרה על הרגליים ולנתב את חייכם לכיוון של שפע כלכלי. בעזרת ייצוג הולם מול רשות המיסים וההוצאה לפועל משרד עורכי דין איכותי אמין ומקצועי שעובד מתוך שליחות לספק הגנה ופתרון לזוגות דתיים שסובלים ממצוקה כלכלית. בזכות חקיקות אחרונות שנעשו בתחום גביית חובות, זכותם של זוגות ליהנות מאפשרויות מגוונות להסדרת החוב אל מול הרשויות.

חוק חדלות פירעון 2018

תודות לחקיקה מקלה מתוך החזון שהמדינה ומוסדותיה צריכים להקל על זוגות ואנשים פרטיים, על מנת שיוכלו להסדיר את חובותיהם באופן שיאפשר להם להתמודד עם המצוקה הכלכלית ולהחזיר לעצמם את השליטה הכלכלית על חייהם. באמצעות מגוון רחב של אפשריות לפריסת החוב ותשלום לאורך שנים, על מנת שהזוג הצעיר לא יקרוס תחת העומס של המצוקה הכלכלית.

על כן אנו מזמינים אתכם ליצור עימנו קשר ולברר בעצמיכם כיצד אנו יכולים לעזור לכם אל מול הוצאה לפועל, ביטוח לאומי, מס הכנסה ועוד. על מנת שתוכלו לממש את זכויותיכם ולבנות מחדש את עתידכם הכלכלי.

לסיכום

זוגות נשואים בדת הסובלים ממצוקה כלכלית לא צריכים לסבול ובוודאי שלא להתמודד לבדם אל מול המערכת ודרישותיה הקפדניות. לכן אנו ממליצים בחום לפנות לייצוג רבני ומשפטי שיעזור ללוות אתכם בתקופות הקשות ולהעלות אתכם בחזרה על הסוס לכיוון עתיד כלכלי בטוח, שיובלי אתכם בדרכיכם החדשה.

מידע נוסף שיכול לעניין אתכם
משפחה אינה מובנת מאליה בבית המשפט
סיפורי סכסוכים משפחתיים שפורצים לתקשורת מגלים לנו המון על טבען...
הצהרת נגישות
מעודכן ליום 26/07/2023 אנחנו בלאוס מדיה מחויבים ופועלים למען קידום הנגישות...
מה תפקידו של עורך דין ביטוח לאומי?
אחד המוסדות החשובים בחיינו, הוא המוסד לביטוח לאומי. מדי חודש...
דרכון רומני
הוצאת דרכון רומני
רומניה היא אחת מהמדינות המרתקות ביותר באירופה ובעולם בכלל. עם...
השפעות המצוקה הכלכלית על זוגות נשואים בדת
השפעות המצוקה הכלכלית על זוגות נשואים בדת
הקושי הכלכלי של התקופה האחרונה אינו פוסח על שום מגזר...
נוטריון מול עורך דין
נוטריון מול עורך דין
אם היה מדובר בחידה לוגית היא הייתה מתחילה בכך שכל...
ייצוג משפטי לענייני תעבורה
ייצוג משפטי לענייני תעבורה
רבים הם האנשים אשר עשויים להזדקק לשירותיו של עו"ד לענייני...
פתאום באמצע החיים – מתמודדים עם חובות ארנונה
פתאום באמצע החיים – מתמודדים עם חובות ארנונה
נישומים רבים מצאו את עצמם מקבלים דרישה לתשלום חוב ארנונה....
על זכויות נחקרים וחשודים בעת החקירה
כאשר עולה חשד לקיום עבירה פלילית, המשטרה מחויבת לפתוח בחקירה,...
דילוג לתוכן