משפחה אינה מובנת מאליה בבית המשפט

משפחה אינה מובנת מאליה בבית המשפט
קרדיט: syarivlaw.co.il

סיפורי סכסוכים משפחתיים שפורצים לתקשורת מגלים לנו המון על טבען של משפחות והבעיות שנגרמות בגלל רכוש ויחסים עכורים, אבל הם לא מגלים לנו את הפתרון לכך, במידת האפשר. כדי למנוע או לצמצם את הסיכוי לכך שיקרו סכסוכי ירושה צריך לדאוג מראש לצוואה ולחלוקה מנומקת של הרכוש ושאר המשאבים, כדי שהצוואה תהיה תקפה בבית המשפט במקרה של הגשת התנגדות. יש הליכים ברורים וחוקיים לכל עריכת צוואה וכשאפשר להוכיח שהיא נערכה בצורה חוקית וללא השפעה אסורה או בכפייה, וכשמנמקים היטב את הבחירה ביורשי העיזבון שלכם, כי אז הסיכוי לביטוח הצוואה בבית המשפט שואף לאפס עם הגנה טובה של עורכי הדין שלכם. כשאתם מתכננים לכתוב צוואה קחו בחשבון את הייעוץ המשפטי הטוב ביותר שיכול לסייע לכם ולפרוס בפניכם את התמונה המלאה שעלולה להתגלות בבית המשפט, למקרה שמישהו יגיש התנגדות לקבלת צו ירושה. כל דבר נלקח בחשבון כשעובדים עם עורכי דין מנוסים בתחום הצוואות והירושות שמייצגים אתכם מהרגע הראשון כדי למנוע בעיות כאלה בדיוק. במשרדו של עו”ד ד”ר שחל יריב מייצגים לקוחות רבים בתחום זה לשביעות רצונם מהתוצאות ומהליווי המשפטי.

מה קורה כשמערערים על צו ירושה?

במקרים שבהם נערכה צוואה לא חוקית או כזאת שסותרת מסמכים אחרים שמתעדים התנהלות לא חוקית ופסולה, אפשר להביא לכך שבית המשפט יכריז על ביטול צו ירושה. המקרים האלה מאוד נדירים והם כרוכים בנסיבות מאוד מיוחדות שאותן יש למנוע כשאתם הלקוחות שעורכים את הצוואה. אם אתם אלה שמערערים על צוואה ודורשים ביטול צו ירושה, המשרד יעשה כל שהוא יכול לעשות באופן יצירתי על מנת לסייע לכם לקבל את הביטול המיוחל. זה קורה כשהצדק עומד לצידכם ואתם נלחמים על מה שמגיע לכם ולכן עורכי הדין שלכם ייצגו אתכם ואת האינטרסים שלכם ללא פשרות.

עריכת צוואה במחשבה מראש

עריכת צוואה היא רגע חשוב מאוד בו אותם עושים חשבון נפש וסוקרים את חייכם ומערכות היחסים שלכם. ככל שהן מורכבות יותר כך כדאי להקדיש מחשבה לכל האפשרויות הגלומות במצבים נפיצים ולחזות אותם מראש. לשם כך משרד עורכי הדין שמייצג אתכם יסייע לכם לערוך צוואה בצורה כזאת שלא תיפסל בבית המשפט ואי אפשר יהיה לערער עליה, משום שהיא תנוסח בצורה מנומקת ללא פרצות ופרכות. במשרדו של עו”ד ד”ר שחל יריב מייצגים כבר שנים רבות לקוחות בסכסוכי ירושה ועורכים למענם צוואות חוקיות ותקפות שהן מוצקות ואיתנות בבית המשפט כדי להגן על רצונכם לקבוע מי יורשי העיזבון שלכם.

 

מידע נוסף שיכול לעניין אתכם
משפחה אינה מובנת מאליה בבית המשפט
סיפורי סכסוכים משפחתיים שפורצים לתקשורת מגלים לנו המון על טבען...
הצהרת נגישות
מעודכן ליום 26/07/2023 אנחנו בלאוס מדיה מחויבים ופועלים למען קידום הנגישות...
מה תפקידו של עורך דין ביטוח לאומי?
אחד המוסדות החשובים בחיינו, הוא המוסד לביטוח לאומי. מדי חודש...
דרכון רומני
הוצאת דרכון רומני
רומניה היא אחת מהמדינות המרתקות ביותר באירופה ובעולם בכלל. עם...
השפעות המצוקה הכלכלית על זוגות נשואים בדת
השפעות המצוקה הכלכלית על זוגות נשואים בדת
הקושי הכלכלי של התקופה האחרונה אינו פוסח על שום מגזר...
נוטריון מול עורך דין
נוטריון מול עורך דין
אם היה מדובר בחידה לוגית היא הייתה מתחילה בכך שכל...
ייצוג משפטי לענייני תעבורה
ייצוג משפטי לענייני תעבורה
רבים הם האנשים אשר עשויים להזדקק לשירותיו של עו"ד לענייני...
פתאום באמצע החיים – מתמודדים עם חובות ארנונה
פתאום באמצע החיים – מתמודדים עם חובות ארנונה
נישומים רבים מצאו את עצמם מקבלים דרישה לתשלום חוב ארנונה....
על זכויות נחקרים וחשודים בעת החקירה
כאשר עולה חשד לקיום עבירה פלילית, המשטרה מחויבת לפתוח בחקירה,...
דילוג לתוכן