תאונת עבודה – יכולה לקרות גם לך

תאונת עבודה – יכולה לקרות גם לך
מקור pixabay

תאונות עבודה רבות מתרחשות בישראל בכל שנה. תאונות עבודה יכולות להיות קלות מאוד, אך גם קשות מאוד ועד אובדן חיים. בבואנו לעסוק בתאונת עבודה, חשוב להבין כי מדובר בתאונה שאירעה בזמן העבודה או בדרך אליה וממנה חזרה. רבים אינם יודעים כי אירוע מוחי או אפילו אירוע לב, אלרגיה חזקה ועוד, עלולים להיות מוכרים כתאונת עבודה. הכול כמובן תלוי בהשתלשלות האירועים, וגרימת הנזקים כתוצאה ממשהו שקרה בעבודה או כתוצאה ממנה. מאחר ומדובר בנושא מורכב מאוד, מומלץ בכל נושא של תאונת עבודה להתייעץ עם עו"ד תאונות עבודה כבר מהשלב הראשון על מנת למצות את זכויותיך. על פי החוק, עובד שנפגע כתוצאה מתאונת עבודה, זכאי למגוון זכויות המשמשות כפיצוי על הפגיעה, הנזק שנגרם לעובד, ונזק עתידי. בכל מקרה של תאונת עבודה, קטנה כגדולה מומלץ לפנות אל משרד עו״ד WE – ויצמן אייכנברונר, המומחים לתביעות נזקי גוף, עבודה, תאונות, תביעות ביטוח ורשלנות רפואית.

דיני נזיקין – כל מה שרצית לדעת

תחום דיני נזיקין במשפט הישראלי הוא תחום רחב, הדורש מקצועיות רבה לטיפול בו. ישנם סוגי התנהגויות אשר ניתן לתבוע פיצויים בגינן, לדוגמא נזקי גוף, נזק לרכוש, שם טוב, נזק כלכלי ועוד. על מנת שנזק בתחום מסוים יחשב כנזק שניתן לתבוע בגינו, עליו לעמוד בכללים מסוימים לכן מומלץ מאוד להתייעץ עם עורך דין לדיני נזיקין, עוד בתחילת האירוע, על מנת לשמור על האינטרסים שלכם כנפגעים. אחת השאלות בגדולות שעולות במקרה של נזיקין, היא מי האחראי לעוולה שנגרמה ומה היא חלוקת הסיכונים. מדובר על תחום אזרחי במערכת המשפט והוא סבוך ומורכב. פיצוי על נזק דורש עבודה מקצועית, טיפול בניירת רבה, ולא פעם בייעוץ עם מומחים תומכים כרופאים, מהנדסים ואנשי מקצוע נוספים.

 

תאונות דרכים – לא רק מה שחשבתם

בכל יום מתרחשות תאונות דרכים רבות. חלקן קלות מאוד, חלקן קשות ולעיתים חלקן מסתיימות כקטלניות. בבואנו לדבר על תאונות דרכים יש נטייה לחשוב על התנגשות. חשוב להבין כי גם נפילה באוטובוס, דלת שנסגרת וגורמת לפגיעה ועוד, נחשבים לתאונות דרכים. ההגדרה החוקית מדברת על כך שכל נזק שנגרם לאדם בגין שימוש ברכב מנועי אשר למטרות תחבורה, מוגדר כתאונת דרכים. במרבית מקרי תאונות הדרכים נגרם נזק גופני לאחד ממשתמשי הרכב, לנהג, לנוסע, להולך הרגל, לרוכב, ועוד. זכויותיו של הנפגע רבים, וגם הפוגע זקוק לא פעם לסיוע בהתמודדות עם השלכות מעשיו. בכל מקרה כזה חובה לפנות עם תחילת האירוע אל עורך דין תאונות דרכים נזקי גוף. בתחילת האירוע ישנם דברים חשובים שכדאי לאסוף ולתעד אשר יוכלו לשמש כראיות בהמשך. לכן פנו עוד היום לייעוץ לויצמן אייכנברונר, המומחים לתביעות נזקי גוף, עבודה, תאונות, תביעות ביטוח ורשלנות רפואית

מידע נוסף שיכול לעניין אתכם
מהו הביטוח ומתי תובעים אותו
הביטוח הוא הסכם חוזי בין אדם או ארגון לבין חברת...
ועדת ערר המכון הרפואי לבטיחות בדרכים
ועדת ערר המכון הרפואי לבטיחות בדרכים
המכון הרפואי לבטיחות בדרכים (מרב"ד) אמון על הערכת כשירותם של...
נגישות לאנשים עם מוגבלויות: הדברים החשובים שעליכם לדעת
החוק לשיוויון כולל את הזכות לנגישות - זכותם של אנשים...
עורך דין ירושה בחיפה
כיצד מגישים תביעה בבית הדין לעבודה?
עובדים שמגיעים אל מקום עבודה חדש, מצפים ליחס הולם מן...
 מתי מגיעים לכם פיצויים וממי?
כל אירוע שגורם לכם נזק יכול להיחשב כתאונה שיש לה...
אנשי מקצוע משפטיים מומחים – כל מה שחשוב לדעת
עניינים משפטיים הנוגעים להאצלת סמכות עורך דין ייפוי כוח מתמשך ממלא...
מתי יש צורך בשירותיו של עורך דין רשלנות רפואית?
ישנם לא מעט אנשים אשר חוו רשלנות רפואית שבגינה הם...
הכל על עיקולים ופתרונות
כל אדם או עסק פרטי שלא שילם חובות לנושים באופן...
איך מתחילים הליך פשיטת רגל?
תהליך פשיטת רגל עולה על הפרק כאשר אדם פרטי או...
עו"ד לענייני עבודה
עו"ד לענייני עבודה
בשנת 1969 חוקק חוק בית הדין לעבודה. על בסיס חוק...
דילוג לתוכן