עניינים משפטיים במשפחה? תנו למומחים לטפל

עניינים משפטיים במשפחה? תנו למומחים לטפל
credit: canva

אתם נמצאים רגע לפני החתונה? כנראה שהכנה ליום סגריר פחות מתאימה לכם עכשיו. עם זאת, אם תגיעו לאותו יום (בתקווה כמובן שלא), אתם תברכו על כך שעשיתם את אותה הכנה: הסכם ממון. זהו מסמך משפטי שנחתם על ידי בני זוג לפני הנישואין, המפרט את תנאי הרכוש וענייניהם הכספיים במקרה של גירושין. בישראל הסכמי ממון הופכים לפופולריים יותר ויותר. כיוון שמדובר על מסמך משפטי, כאשר אתם עורכים הסכם ממון עורך דין לא רק יסייע בניסוח הסכם הוגן ושוויוני לשני הצדדים אלא ידאג לכך שיקבל תוקף משפטי במידה ויגיעו לכדי מימושו. להסכמי ממון יש מספר יתרונות. ראשית, הם מספקים בהירות ושקיפות לגבי העניינים הכספיים של שני הצדדים,  שנית, הם מגנים על נכסיו וזכויות הקניין האישיות של כל אחד מבני הזוג, לבסוף, הם עוזרים בהפחתת עלויות רגשיות ופיננסיות של גירושין, ומונעים לחץ מיותר. כאשר מחפשים עורך דין לעריכת הסכם ממון, חשוב למצוא מישהו בעל ניסיון ומומחיות בתחום, שיהיה בעל הבנה מעמיקה בדיני המשפחה הישראליים, ובל יכולת ניסוח הסכם הוגן ומחייב מבחינה משפטית.

חושדים שצוואה נכתבה שלא כדין? יש מה לעשות

מטרתה של צוואה היא לפרט בצורה הברורה ביותר את אופן חלוקת רכושו של אדם לאחר פטירתו כך שתתבצע על פי רצונו. עם זאת, יכולים להיות מצבים בהם עריכת הצוואה נעשתה כבר כאשר אדם אינו צלול לחלוטין וגורם מסוים, אחד היורשים או אדם אחר, ניצלו זאת לטובתם. התנגדות לצוואה יכולה להיעשות מכמה עילות: חוסר יכולת נפשית, השפעה בלתי הוגנת, והונאה. ההתנגדות נעשית בעזרת עורך דין  שעליו לספק ראיות לתמיכה בטענתו וייתכן שיצטרך לפנות לבית המשפט כדי לערער על תוקפו של המסמך. חוסר יכולת נפשית הוא השכיח ביותר כאשר למוריש לא הייתה יכולת נפשית להבין את מהות השלכות מעשיו בעת עריכת הצוואה, השפעה בלתי הוגנת היא עוד עילה להתנגדות, ומתרחשת כאשר על  המוריש הופעל  לחץ לקבל החלטות שלא היה מקבל באופן עצמאי. גם פעילות הונאה או טעויות בקיום הצוואה יכולות להוות עילה להתנגדות. על עורך הדין להגיש עתירה לבית משפט ובה יוכיח את טענתו, ויתכן שיהיו גם דיונים משפטיים. לכן חשוב לעבוד עם עורך דין התנגדות לצוואה בעל ידע וניסיון בעת התנגדות לצוואה כדי להבטיח שהאינטרסים שלך מיוצגים היטב לאורך כל התהליך.

משפחה זה לכל החיים

במשפחה, למרות שזו המסגרת הקרובה ביותר שצריכה לתת  ביטחון, יכולות להתעורר מחלוקות שעשויות אפילו להגיע לכדי סכסוך משפטי. עו"ד לענייני משפחה בישראל מעניקים ייצוג וייעוץ משפטי ליחידים ולמשפחות העומדים בפני מגוון רחב של סוגיות משפטיות, כגון גירושין, זמני שהות,  וחלוקת רכוש. הם ממלאים תפקיד קריטי בהבטחת זכויותיהם של לקוחותיהם ומשתדלים שיקבלו תוצאות הוגנות וצודקות בהליכים משפטיים. יש כאלה העושים זאת באמצעות גישור כדי לסייע למשפחות לפתור סכסוכים מחוץ לבית המשפט.

משרד עו"ד ונוטריון טל פרי הוא משרד ותיק ובעל מוניטין בדיני משפחה יעניק טיפול רגיש ומקצועי לכל פונה אז אנא התקשרו לטלפון: 03-635-9687 ותיענו ברצון.

 

 

 

מידע נוסף שיכול לעניין אתכם
הסכמים עומדים למבחן בעת משבר
יש הבדלים ברורים בין זוגות שמתגרשים עם הסכמי ממון לבין...
איך בזכות הסכם ממון ידועים בציבור חיים טוב יותר?
במאה ה-21 יותר ויותר זוגות בוחרים לחיות יחד גם בלי...
קורס טוען רבני - דוד עשור טוען רבני ומגשר סיכם עבורכם את כל הפרטים עבור קורס טוען רבני
חולמים לקבל רישיון טוען רבני? רוצים לסייע לאנשים עם כלל...
משרדי עורכי דין חדלות פירעון
משרדי עורכי דין חדלות פירעון
משרדי עורכי דין חדלות פירעון מייצגים לקוחות אשר מצויים בסכסוכים...
לקבל את ההחלטות הנכונות שיחסכו הליכים משפטיים מורכבים
רבים סבורים שחוקי הירושה זהים בכל מקום, אך המציאות שונה....
עורך דין גירושין במרכז
עו"ד שחר שוורץ - עורך דין גירושין במרכז
עו"ד הסכמי ממון עו"ד הסכמי ממון ממלא תפקיד משמעותי בתחום הכספים...
השאלות שחובה להתייחס אליהן לפני ניסוח חוזה גירושין
על-פי סטטיסטיקות עדכניות של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, 1 מכל 3...
המדריך המלא לגירושין בישראל לשנת 2024
המדריך המלא לגירושין בישראל לשנת 2024 הגירושין הוא תהליך משפטי מורכב שבו...
מישהו דואג למשפחה שלכם כשאתם לא יכולים לעשות זאת
לעורכי דין יש תפקידים חשובים מאוד לא רק כמתווכים במצבים...
עורך דין מומלץ לדיני משפחה - המלצות ושיקולים בבחירה
בעת פנייה לגירושין, אחד ההיבטים הקריטיים ביותר הוא בחירת עורך...
דילוג לתוכן