עורך דין תעבורה

עורך דין תעבורה

אכיפת חוקי התעבורה הינה אכיפה משמעותית מאוד במדינת ישראל. העונשים הצפויים לאדם אשר עובר על חוקי התעבורה יכולים להיות עונשים כבדים מאוד, בהתאם לחומרת עבירת התנועה אשר אותה עבר. אדם אשר נתפס עובר עבירת תנועה וזומן לבית המשפט לתעבורה לצורך דיון בעונשו או כל אדם המעוניין לערער על העונש שקיבל בבית המשפט לתעבורה, יכול לשכור את שירותיו של עורך דין תעבורה מקצועי ומומחה בתחום התעבורה. הגעה עצמאית וייצוג עצמאי בבית המשפט לתעבורה, יכול להרע את מצבו של האדם ובהחלט לא לסייע לו לצאת מהסיטואציה בצורה הטובה ביותר.

מתי כדאי לפנות לעורך דין תעבורה

כאמור, אדם אשר נתפס עובר עבירת תנועה כזו או אחרת, צפוי לקבל על כך עונש. בעוד שהעונשים הקלים יותר מסתכמים, בצבירת נקודות לחובתו והפעלת אמצעי תיקון מצד משרד הרישוי כנגד אותו נהג אשר צבר נקודות, הרי שבגין עבירות תנועה כבדות יותר כגון נהיגה בשכרות, האדם יכול לקבל זימון לבית המשפט לצורך דיון על העבירה וקבלת עונש כבד יותר אשר יכול לגבול בשלילת רישיונו לפרק זמן כלשהו או לצמיתות ואף עונש מאסר על תנאי או בפועל.

כמו כן, תיק פלילי יכול להתפתח לאדם אשר עבר על עבירת תעבורה כלשהי ובגין זאת נפגע אדם אחר באופן פיזי. בכל מקרה שבו אדם זומן לבית דין, נשלח למכון הרפואי לבטיחות בדרכים בשל מצבו או מעוניין לערער על העונש שקיבל בבית המשפט, הרי שכדאי מאוד לבחור בעורך דין תעבורה מקצועי ומנוסה בתחום, אשר ילווה את האדם לאורך התהליך כולו וייצג אותו בצורה הטובה ביותר.

מדוע חשוב להיעזר בשירותיו של עורך דין תעבורה

כל אדם אשר קיבל עונש כלשהו בגין עבירת תנועה וכל אדם אשר זומן למכון הרפואי לבטיחות בדרכים או למשפט בבית המשפט לתעבורה, יכול לייצג את עצמו בתהליך זה. אולם, אדם אשר מגיע ללא יכולת ממשית לייצוג ראוי בבית המשפט, לרוב לא ישיג את מבוקשו. עורך דין תעבורה מקצועי יכול לבחון בצורה הטובה ביותר את הסיטואציה אליה נקלע האדם, לחפש ליקויים שונים בדוח שקיבל אשר יכולים לבטל את הדוח ובעיקר, לייצג אותו בצורה נכונה וראויה אל מול בית המשפט. לאדם המגיע עם עורך דין תעבורה מקצועי, ותיק בתחומו ומנוסה, המוכר בבתי המשפט, יש סיכוי גבוה יותר למזער את עונשו או לצאת ללא עונש כלל.

כיצד בוחרים עורך דין תעבורה

אם הבנתם שעורך דין תעבורה הוא קריטי עבור ייצוג בבית המשפט לתעבורה או במכון הרפואי לבטיחות בדרכים, אתם וודאי יודעים שיש לבחור אותו בקפידה, על מנת שהוא יממש את מטרותיו בצורה הטובה ביותר. חשוב מאוד שלא לבחור עורך דין מתמחה, אלא רק עורך דין ותיק, העוסק בתחום פרק זמן משמעותי ויכול להציג הוכחות להצלחות שלו במשפטי תעבורה. כמו כן, חשוב מאוד לקבל המלצות מלקוחות אשר נעזרו בעבר בשירותיו של עורך הדין ויוכלו להעיד כי מדובר באיש מקצוע אמין מאוד, אשר מסייע ללקוח שלו בצורה הטובה ביותר שיכולה להיות. אין לבחור באקראי עורך דין תעבורה. בטרם בוחרים עורך דין תעבורה יש לבחון היטב את עורכי הדין המציעים את שירותיהם בתחום זה ולבחור את הטוב ביותר שבהם.

משפט תעבורה הוא לא משפט שכדאי להקל בו ראש. לא פעם יכול להיות הבדל משמעותי בין העונש אשר יקבע לאדם המגיע לייצג את עצמו במשפט תעבורה לבין העונש שיקבע לאדם המגיע בליווי של עורך דין תעבורה מקצועי. על מנת למזער עד כמה שניתן את העונש הצפוי לך, יש לבחור עורך דין תעבורה מקצועי, לעבור אתו על פרטי המקרה ולהגיע יחד עמו לבית הדין לתעבורה במקרה הצורך.

מידע נוסף שיכול לעניין אתכם
חשיבותו של תכנון מוקדם
במצב תקין כולם מצליחים לנהל את חייהם כשורה וללא בעיות...
חשיבותו של עורך דין המכון הרפואי
מטרת העל של המכון הרפואי לבטיחות בדרכים בטיחות בדרכים היא דאגה...
החיים לא נגמרים בגלל חובות כבדים
משברים כלכליים רבים פקדו אותנו בעשור האחרון וכל משבר כזה...
נקלעתם לתאונת דרכים? חפשו ייצוג על ידי מומחה בתחום
בגלל הסבירות לפיצויים גבוהים, והחשיבות במתן פיצויים הולמים, על אחת...
להתמודד עם עבירות תעבורה חמורות- איך עושים את זה?
הנהיגה בכביש היא מורכבת, דורשת ריכוז רב וציות לחוקים רבים....
להתמודד עם עבירות תנועה בעזרת עו"ד תעבורה מנוסה
הצפיפות שרק הולכת ועולה בכבישים כמו גם חוסר סבלנות של...
נתפסתם נוהגים בשכרות? המאמר הבא בשבילכם
אומנם כולנו יודעים היטב שאסור לנהוג כאשר אנחנו תחת השפעת...
פנייה אל עורך דין תעבורה מוביל
מה עושים כאשר נשלל הרישיון? שלילת רישיון מתייחסת לביטול הזמני של...
עובד עירייה שנפגע בתאונת דרכים בצומת תובע מעל למיליון שקלים
תושב אשדוד בן 40, שנפגע בתאונת דרכים בעת שהמתין ברמזור,...
עורך דין לתעבורה
בשנים האחרונות אנחנו עדים יותר ויותר לעבירות קשות שמבצעים צעירים...
דילוג לתוכן