עורך דין להסדר חובות עורך דין חדלות פירעון

עורך דין להסדר חובות עורך דין חדלות פירעון
קרדיט canva

אחת הזרועות המרכזיות של רשות הגביה והאכיפה היא ההוצאה לפועל. אף אדם לא מאחל לעצמו להתמודד מול ההוצאה לפועל אך הדבר עלול לקרות לעיתים, במצבים בהם ישנה כניסה לחובות וקושי לשלם אותם עד שהגורם לו חייבים כספים פונה להוצאה לפועל למטרת אכיפה. המצב חמור עוד יותר כאשר נפתחו כנגדכם מספר תיקים, משמע- יש יותר מנושה אחד המחכה לכספו. במצב בו ישנם מספר תיקים וסכומים גדולים מומלץ מאוד להתמודד מול ההוצאה לפועל כשלצידכם עורך דין להסדר חובות. אם עומדים בתנאים, ניתן להכנס להליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי הכולל קודם כל איחוד תיקים, כך שההתמודדות כבר אינה אישית מול כל נושה אלא הכל נעשה באופן מרוכז. הדבר מביא להקלה רבה כמו גם לסיכוי גדול יותר להסדרת החובות..

מהו הליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי?

חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי הוא הגרסה המעודכנת של חוק פשיטת רגל שהיה תקף עד ספטמבר 2019. חדלות פירעון ושיקום כלכלי דומה לפשיטת רגל עם תוספות מעודכנות המנסות לבוא לטובת החייב. כניסה להליך חדלות פירעון אינה קלה. מדובר בהליך המסייע בצורה משמעותית לאדם לשקם את חייו ומצבו הכלכלי בין היתר באמצעות הפטר חובות (מחיקת חלק מהחובות) כך שרק העומדים בתנאים מסוימים יכולים להיכנס להליך זה. כניסה לחדלות פירעון ושיקום כלכלי משמעה ההקפאה כל הליכי הוצאה לפועל שהתנהלו נגד החייב עד אותו רגע. שלבי ההליך הם: הוצאת צו פתיחת הליכים אשר אחריה יוקפאו הליכים אחרים וייקבע סכום החזר חודשי המתחלק בין כלל הנושים. לאחר מכן על החייב לעמוד בכל התנאים וההגבלים המוטלים עליו למשך 9 חודשים (כולל איסור יציאה מהארץ) ולאחר מכן מוצא צו שיקום כלכלי. עורך דין חדלות פירעון יסייע ויכוון בתהליך מתחילתו ועד סופו.

לבחור נכון את עורך הדין שיעמוד לצידכם

בניגוד לפרוצדורות אחרות הקשורות להוצאה לפועל שניתן להתחיל בעצמכם ללא עזרת עורך דין (אם כי ליווי ויעוץ עורך דין תמיד מומלץ ויקל משמעותית), כאשר מדובר על הגשת בקשה לחדלות פירעון ושיקום ככללי הדבר חייב להתבצע באמצעות עורך דין. לכן, הדבר החשוב ביותר שתעשו כדי להעלות משמעותית את הסיכוי לכניסה לתהליך וגם להצלחתו הוא בחירה נכוה של עורך דין חדלות פירעון. עורך הדין  חייב להיות בקיא ומנוסה בכל הקשור לדיני הוצאה לפועל (לא רק נושא חדלות הפירעון) ושמאחוריו יהיה טיפול מוצלח בתיקים שונים הקשורים להוצאה לפועל עם דגש על חדלות פירעון.. כדאי שיהיה מאזור מגוריכם כך שיכיר את הנפשות הפועלות בסניף ההוצאה לפועל המקומי- הדבר יכול להקל ולקצר בירוקרטיה. דבר נוסף ולא פחות חשוב- שיהיה אדם נעים, משרה ביטחון ועם סבלנות ואמפתיה למצב לא פשט בו אתם נמצאים.

 רושאל צולפייב משרד עורכי דין מטפל בלקוחות שונים בנושא הוצאה לפועל וחדלות פירעון. הוא מלווה ומייצג חייבים במקצועיות רבה ומלווה גם זוכים המעוניינים לקבל את כספם. מוזמנים ליצור קשר.

מידע נוסף שיכול לעניין אתכם
תוצאת הבדיקה במכשיר ינשוף היא מעל המותר. יש מה לעשות?
בדיקה באמצעות מכשיר ינשוף היא דרך מבחינת המשטרה והחוק להילחם...
כיצד כדאי לפעול עם התעוררות בעיה משמעותית במקום העבודה?
מקום העבודה מהווה עבור אנשים רבים בית שני של ממש....
משרדי עורכי דין חדלות פירעון
משרדי עורכי דין חדלות פירעון
משרדי עורכי דין חדלות פירעון מייצגים לקוחות אשר מצויים בסכסוכים...
ועדת ערר המכון הרפואי לבטיחות בדרכים
ועדת ערר המכון הרפואי לבטיחות בדרכים
המכון הרפואי לבטיחות בדרכים (מרב"ד) אמון על הערכת כשירותם של...
נגישות לאנשים עם מוגבלויות: הדברים החשובים שעליכם לדעת
החוק לשיוויון כולל את הזכות לנגישות - זכותם של אנשים...
עורך דין ירושה בחיפה
כיצד מגישים תביעה בבית הדין לעבודה?
עובדים שמגיעים אל מקום עבודה חדש, מצפים ליחס הולם מן...
 מתי מגיעים לכם פיצויים וממי?
כל אירוע שגורם לכם נזק יכול להיחשב כתאונה שיש לה...
אנשי מקצוע משפטיים מומחים – כל מה שחשוב לדעת
עניינים משפטיים הנוגעים להאצלת סמכות עורך דין ייפוי כוח מתמשך ממלא...
מתי יש צורך בשירותיו של עורך דין רשלנות רפואית?
ישנם לא מעט אנשים אשר חוו רשלנות רפואית שבגינה הם...
איך מתחילים הליך פשיטת רגל?
תהליך פשיטת רגל עולה על הפרק כאשר אדם פרטי או...
דילוג לתוכן