עורך דין גירושין

עורך דין גירושין

כאשר נישואין עולים על שרטון ניתן לבחור במספר אופציות. הראשונה היא להמשיך ולחיות יחד למרות הקשיים. אפשרות שנייה מקובלת היא לפתוח בהליכי גירושין אשר תוצאותיהם היא פרידה מהחיים המשותפים. כאשר אין ילדים ומדובר על חלוקת רכוש בלבד אזי הפתרונות יכולים להיות קלים יותר. הימצאות ילדים מקשה על העניין מאחר ונוספים כאן קשיים רגשיים ואחרים שצריך להתגבר עליהם. ככלל, גירושין אינם נעימים כאשר הם מתקיימים על רקע קשה של מריבות וגם כאשר הם נעשים בהסכמה. מומלץ בכל מצב לקבל שירותים של עורך דין גירושין מקצועי מהתחום. כל צד יכול להיעזר באחד מטעמו אבל כאשר קיימת הבנה, אזי עורך דין אחד יכול לייצג את שני הצדדים.

קשיים שונים

הקשיים הינם רגשיים אבל גם כלכליים ונפשיים. יש קושי לוותר על רכוש יקר ערך, יש חשש אמיתי מהעתיד לגבי יכולת להתמודד כלכלית ופרקטית עם מצב חדש ועוד. כל אלו גורמים למתחים פנימיים שעלולים לפרוץ ולהקשות על התהליך.  עורך דין גירושין יכול להרגיע ולנסות למצוא פתרונות אמיתיים שיהיו מקובלים על שני הצדדים. ברשות עורך דין גירושין קיימים ידע וניסיון רב שאותם הוא יכול לתרום לשני הצדדים. הוא יודע להעריך איזה הסכמות הן סבירות ואיזה דרישות של צד אחד לא תהיינה מקובלות על ידי בית משפט. הוא יודע מעשית איך ניתן לחלק כסף ורכוש ויודע לפרק מוקשים הקשורים במשמורת על ילדים.

הסכם

בפועל קיימות מספר אפשרויות לפתרון. חלוקת רכוש חייבת להיעשות, ולרוב, היא נעשית שווה בשווה אלא אם צד אחד מוותר לשני. חלוקת כספים צבורים בתכניות חיסכון, בפנסיות, בביטוחי חיים וכדומה נעשית בקלות יחסית. רכוש משותף יש למכור או שצד אחד יקנה את חלקו של השני ברכוש. הבעיות המהותיות יותר נמצאות בהחלטות לגבי הילדים שאינם בגירים, ובין היתר, משמורת, זמני ביקורים, הקצבת מזונות עבורם ועוד. עו"ד יתרגם את הסיכומים לשפת מעשה ויכניסם להסכם שיוגש לבית משפט לאישור רשמי ובעל תוקף. יש לייעוץ כזה יתרונות ניכרים. אם עצותיו תתקבלנה אזי כל צד יתרצה ויימנע תהליך ארוך, מייגע ויקר שעלול להיגרם בהתדיינות משפטית שפסיקתה לא תהיה רחוקה מההצעות שהוגשו מלכתחילה.

ייצוג בבית משפט

במידה ואין הסכמות, כל צד יצטייד במשפטן מטעמו וינהל איתו את המאבק.  כך, יכולים העניינים לגלוש לבית משפט כדי לקבל פסיקה מחייבת. עורך דין גירושין המייצג את לקוחו בבית משפט יספק מסמכים כלכליים ואחרים, ימצא תקדימים משפטיים התומכים בגרסתו, יביא עדויות במקרים נדרשים ויטען טיעוניו לטובת לקוחו. הכול כדי לקבל פסיקה המצדדת בו. הצלחת ייצוג תתרום לשדרוג איכות החיים של צד אחד ותהיה, לדעתו, פסיקה צודקת. מומלץ לשכור שירותי משפטן בעל מוניטין בתחום אשר ייצג נאמנה. כל פסיקה לטובת הלקוח תסייע לו להתגבר על המשברים הקיימים.

מידע נוסף שיכול לעניין אתכם
השאלות שחובה להתייחס אליהן לפני ניסוח חוזה גירושין
על-פי סטטיסטיקות עדכניות של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, 1 מכל 3...
המדריך המלא לגירושין בישראל לשנת 2024
המדריך המלא לגירושין בישראל לשנת 2024 הגירושין הוא תהליך משפטי מורכב שבו...
מישהו דואג למשפחה שלכם כשאתם לא יכולים לעשות זאת
לעורכי דין יש תפקידים חשובים מאוד לא רק כמתווכים במצבים...
עורך דין מומלץ לדיני משפחה - המלצות ושיקולים בבחירה
בעת פנייה לגירושין, אחד ההיבטים הקריטיים ביותר הוא בחירת עורך...
יש דרכים טובות יותר להתגרש, מבלי להילחם
גירושין לא חייבים להפוך למלחמה מדממת ואפשר לשמור על שלום...
לנצח בתיק גירושין בלי מלחמות מיותרות
כל גירושין הם קשים גם כאשר הם נעשים בהסכמה ובתיאום...
כיצד מגיעים למצב של חדלות פירעון
עם העלייה במחירים וחוסר העלייה בשכר בהתאם, אין ספק שבישראל...
בנושאים הרגישים ביותר של החיים יש לכם על מי לסמוך
כשאתם זקוקים לעורך דין אמפתי ומבין שיכול לערוך למענכם הסכם...
עורך דין גירושין מומלץ
עורך דין גירושין מומלץ
גירושין הם תהליך שכל זוג עובר בנפרד ואופי התהליך תלוי...
עורך דין לענייני תעבורה
הדרך לשקט נפשי עוברת בטיפול נכון
אנו חיים בתקופה שבה יש יותר ויותר עניינים רבים שדורשים...
דילוג לתוכן