מתי מגיעים לכם פיצויים וממי?

 מתי מגיעים לכם פיצויים וממי?
קרדיט Canva

כל אירוע שגורם לכם נזק יכול להיחשב כתאונה שיש לה אחראי שחייב לשלם פיצויים, בכפוף להוכחת לרשלנות ולאחריות הפוגע או בעלי המקום שבו זה קרה, כמובן. לשם כך הרי הם מבוטחים כדי לפצות כל מי שנפגע מהם. השאלה היא רק לגבי הנסיבות וכאן יש לפעמים מחלוקת שאותה יש לפתור. במקרה של תאונות במקום עבודה עשוי להתחולל מאבק מסוים על הוכחת רשלנות ואשמת מי שגרם לתאונה ולפגיעה וזה בדרך כלל המעביד במקום העבודה שלכם. זה השלב שבו נפגעים רבים מוותרים על תביעה למרות שאפשר להוכיח את אחריות הפוגעים בעזרת תיעוד ומומחים שונים. כשאתם פונים להתייעצות עם עורך דין לנפגעי עבודה אתם יכולים להיעזר במומחיות שלו כדי להוכיח את הפגיעה בכם בגלל רשלנות או מפגעי בטיחות בולטים בשטח ציבורי או פרטי ולקבל על כך פיצויים שמגיעים לכם בזכות. אין צורך לוותר על זכויותיכם רק משום שלפעמים הדרך ארוכה יותר משחשבתם ויש צורך לעשות עוד דברים על מנת להוכיח את צדקתכם. עו"ד אסף שפירא מייצג את לקוחותיו במסירות כדי להוכיח את המקרה שלהם ולמצות את מלוא הזכויות שלהם ללא רתיעה.

חברות הביטוח שמטפלות בתביעות שלכם

לרוב לכל עסק שפועל ברישיון יש גם ביטוח שנועד לפצות את כל מי שנפגע בתחומו או בגלל רשלנותו. עורך דין לתביעות ביטוח שמייצג אתכם במקרים כאלה יטפל בכל הדרוש כדי לייצג אתכם מול חברות הביטוח ומי שעבד אתן מכיר היטב את כל הדרכים שבהן החברות יכולות לנסות להתנער מאחריות ולא לשלם לכם.

הביטוח הלאומי למענכם

המוסד לביטוח לאומי מסייע לאנשים רבים לא רק בקצבאות אלא גם באמצעות זכאויות שונות להטבות, הנחות ותשלומים שונים שמסייעים להם לנהל חיים תקינים למרות מחלות ונכויות ושאר בעיות שבגינן אפשר לתבוע את הביטוח הלאומי. הורים לילדים נכים או חולים מכירים את הסיוע הזה שיש לתבוע את הביטוח הלאומי כדי לקבל אותו כדי לטפל בילדים ולקבל קצבאות והטבות שונות שמקלות עליהם. עורך הדין שלכם מטפל במקרים כאלה כדי לעזור למי שזקוק לסיוע כזה ואינו יכול להשתכר בעצמו או לטפל בעצמו והוא נזקק לעזרה. רבים מוותרים על פנייה לביטוח הלאומי בגלל חשש מההליכים והביורוקרטיה שכרוכה בכך אולם כשיש לכם עורך דין אמפתי ומבין שיש לו ניסיון, התוצאות יכולות להיות הטובות ביותר לכם ובזמן קצר יחסית. עו"ד אסף שפירא מייצג אתכם מול כל חברת ביטוח או מול ביטוח לאומי כדי להשיג לכם את הזכויות שלכם במלואן.

מידע נוסף שיכול לעניין אתכם
תוצאת הבדיקה במכשיר ינשוף היא מעל המותר. יש מה לעשות?
בדיקה באמצעות מכשיר ינשוף היא דרך מבחינת המשטרה והחוק להילחם...
כיצד כדאי לפעול עם התעוררות בעיה משמעותית במקום העבודה?
מקום העבודה מהווה עבור אנשים רבים בית שני של ממש....
משרדי עורכי דין חדלות פירעון
משרדי עורכי דין חדלות פירעון
משרדי עורכי דין חדלות פירעון מייצגים לקוחות אשר מצויים בסכסוכים...
ועדת ערר המכון הרפואי לבטיחות בדרכים
ועדת ערר המכון הרפואי לבטיחות בדרכים
המכון הרפואי לבטיחות בדרכים (מרב"ד) אמון על הערכת כשירותם של...
נגישות לאנשים עם מוגבלויות: הדברים החשובים שעליכם לדעת
החוק לשיוויון כולל את הזכות לנגישות - זכותם של אנשים...
עורך דין ירושה בחיפה
כיצד מגישים תביעה בבית הדין לעבודה?
עובדים שמגיעים אל מקום עבודה חדש, מצפים ליחס הולם מן...
 מתי מגיעים לכם פיצויים וממי?
כל אירוע שגורם לכם נזק יכול להיחשב כתאונה שיש לה...
אנשי מקצוע משפטיים מומחים – כל מה שחשוב לדעת
עניינים משפטיים הנוגעים להאצלת סמכות עורך דין ייפוי כוח מתמשך ממלא...
מתי יש צורך בשירותיו של עורך דין רשלנות רפואית?
ישנם לא מעט אנשים אשר חוו רשלנות רפואית שבגינה הם...
איך מתחילים הליך פשיטת רגל?
תהליך פשיטת רגל עולה על הפרק כאשר אדם פרטי או...
דילוג לתוכן