מתי כדאי לפנות לייעוץ עם עורך דין תעבורה?

מתי כדאי לפנות לייעוץ עם עורך דין תעבורה?
קרדיט: pexels

אחת הטעויות הנפוצות של נהגים רבים היא שתחום דיני התעבורה אינו נחשב בעיניהם לתחום פלילי ואינו נושא השלכות קשות למי שמגיע להליכים משפטיים בגלל עבירות שעבר. הטעות הזאת גורמת לעוגמת נפש ולהוצאות רבות במקרה הטוב ולהשלכות קשות מאוד על עתידו ושמו הטוב של הלקוחות של כל עורך דין תעבורה בחיפה שמטפל בתיק שלהם. עבירות תנועה רבות קשורות לתחום הפלילי בכך שיש בה יסוד מוצק מאוד של הוכחת העובדות במשפט כדי לוודא שנשמרו זכויות הנהג ושהתיק שנבנה נגדו אכן מושתת על ראיות קבילות ואמינות. זה נוסף לעובדה שאין חולק על כך שכל מקרה של תאונה שגורמת לפגיעה בחיי אדם ולנזק לרכוש הוא מקרה פלילי שעלול להסתיים בעונש מאסר.

התייעצות עם עורך דין תעבורה

אם כל אלה לא מספיקים כדי להבין את חומרת המצב כאשר אתם נתפסים על ידי המשטרה, לכל אלה נוספים לכך שקנסות וסנקציות כמו שלילת רישיון ופסילתו, נקודות וקורסים לנהיגה מונעת ועוד. אלה הם ללא ספק עונשים חמורים דיים כדי להפסיק לזלזל בכך ולקבל ליווי משפטי מהרגע הראשון שבו נתפסתם ואתם נקראים למשטרה. השלב הראשון שחובה לעשות אותו נכון הוא למצוא עורך דין תעבורה להתייעצות כדי להבין את מצבכם ואת האפשרויות שעומדות לפניכם. במקרים רבים, ויתור על התייעצות כזאת עלולה לגרום לבעיות חמורות יותר מאשר אם הייתם פונים אליו מלכתחילה. ככל שתופסים תיק בשלבים הראשונים שלו אפשר עדיין לנסות לבטל ראיות ולערער על תקפות הדוח בגלל סיבות שונות. משום כך הפנייה אליו יכולה לחלץ אתכם אפילו מכתב אישום אשר מגיעים אליו בזמן.

באילו עבירות יש לפנות לעזרת עורך דין תעבורה להתייעצות?

עבירות התנועה שבהן אפשר לתפוס אנשים הן מגוונות מאוד ומשתרעות על פני מנעד רחב מאוד של חומרה ושל רף ענישה. החוכמה היא לקבל ייצוג וליווי של עורך דין לדיני תעבורה בחיפה כבר מעבירה ראשונה שעשויה להיחשב לקלה יחסית, כדי לנסות להקל כמה שיותר בעונש או לבטל אותה בכלל אם לא מצליחים להוכיח שאתם אלה שביצעו את העבירה, וכבר היו מקרים כאלה. קרה לא פעם שצילומי מצלמת משטרת התנועה או הינשוף לא היו תקינים או שהיו מדויקים. קורה גם שאתם לא נמצאים במקום והשוטר פשוט לא ראה אתכם באמת ועדיין פשר להציל אתכם מנקודות מיותרות וגם מדוחות ומענישה מחמירה שיכולה לשלול לכם רישיון לתקופה וגם להטיל עליכם קנסות ואפילו עונש מאסר. במקרים כאלה עורך הדין יצליח לבטל את הדוחות נגדכם ולנקות את הרישומים המשטרתיים שעומדים לחובתכם.

עבירות חמורות והטיפול בהן

העבירות החמורות באמת הן עבירות תנועה שבית המשפט לתעבורה אינו מקל בהן ראש ומחמיר בכל ענישה עליהן. אבל גם שם אפשר לנסות להקל בכתב אישום אם זו היה עבירה שלכם או שיהיו נסיבות שיוכלו להסביר אותן. בכל מקרה, מכיוון שכל הרשעה נושאת גם רישום פלילי לא כדאי להגיע למצב כזה.

משרד עורך דין תעבורה התייעצות

עורך דין תעבורה יכול לחלץ אתכם מרישום פלילי ואם יש בכל זאת סיכוי להרשעה לנסות לפחות להפחית את סעיפי האישום או להשיג לכם הסדר טיעון. חשוב לזכור שעבירות קשות כמו אי ציות לרמזור אדום או תאונות שנגרמות בגלל נהיגה בשכרות או בהשפעת סמים וחומרים אסורים הן עבירות שאי אפשר להקל בהן גם בבית המשפט אבל יש בכל זאת דרך לנסות לייצג אתכם ביעילות גדולה יותר במקרים כאלה.

המפתח הוא עורך דין תעבורה בחיפה עבליני אליה המתמחה בדיני תעבורה ובייצוג וניהול תיקי עבירות. מחפשים עורכי דין לתעבורה וזקוקים להתייעצות? כדי לענות נכון מהרגע הראשון לשוטרים שחוקרים אתכם ולטפל בכל מה שנובע מכך לאחר מכן פנו לייעוץ וסיוע המיידי של עו"ד תעבורה עבליני אליה.

מידע נוסף שיכול לעניין אתכם
אל תתמודדו לבד עם ועדות רפואיות
אחד הדברים שחוששים ממנו הכי הרבה הוא כל מה שקשור...
חשיבותו של תכנון מוקדם
במצב תקין כולם מצליחים לנהל את חייהם כשורה וללא בעיות...
חשיבותו של עורך דין המכון הרפואי
מטרת העל של המכון הרפואי לבטיחות בדרכים בטיחות בדרכים היא דאגה...
החיים לא נגמרים בגלל חובות כבדים
משברים כלכליים רבים פקדו אותנו בעשור האחרון וכל משבר כזה...
נקלעתם לתאונת דרכים? חפשו ייצוג על ידי מומחה בתחום
בגלל הסבירות לפיצויים גבוהים, והחשיבות במתן פיצויים הולמים, על אחת...
להתמודד עם עבירות תעבורה חמורות- איך עושים את זה?
הנהיגה בכביש היא מורכבת, דורשת ריכוז רב וציות לחוקים רבים....
להתמודד עם עבירות תנועה בעזרת עו"ד תעבורה מנוסה
הצפיפות שרק הולכת ועולה בכבישים כמו גם חוסר סבלנות של...
נתפסתם נוהגים בשכרות? המאמר הבא בשבילכם
אומנם כולנו יודעים היטב שאסור לנהוג כאשר אנחנו תחת השפעת...
פנייה אל עורך דין תעבורה מוביל
מה עושים כאשר נשלל הרישיון? שלילת רישיון מתייחסת לביטול הזמני של...
עובד עירייה שנפגע בתאונת דרכים בצומת תובע מעל למיליון שקלים
תושב אשדוד בן 40, שנפגע בתאונת דרכים בעת שהמתין ברמזור,...
דילוג לתוכן