משרד עורכי דין מומחה בתביעות נזיקין

משרד עורכי דין מומחה בתביעות נזיקין

ישנן עבודות שהסיכוי חלילה להיפצע בהן גבוה יותר כדוגמת ענף הבנייה, העבודות בגובה כגון תליית שלטי חוצות ועוד כאלו אשר רמת הסיכון בהם גבוהה. אולם, מה שרבים אינם יודעים שגם בעבודות משרדיות שלכאורה אין בהן סיכון, יכולות לגרום ללא מעט פציעות המגיעות במהלך השנים. במאמר זה ניתן כמה עצות אשר יעזרו לכם להימנע מאותן הפציעות או לפחות לצמצם את הסיכוי שהן יופיעו.

עולם כמנהגו נוהג והשנים הרבות אותן אנו מבלים במקום עבודתנו יכולות לשחוק ולגרום לעייפות החומר מה שעלול בשקט מבלי שנשים לב להוביל לפציעות כאלו או אחרות. לפניכם מספר עצות מועילות שתוכלו לאמץ על מנת להיות בטוחים יותר שאלו לא יצוצו בעתיד:

  • כפי שמדרסים הכרחיים לסובלים מבעיות גב או ברכיים, כך גם הכיסא המשרדי עליו אנו מבלים רוב שעות היום. כיסא איכותי אשר יתמוך בגבכם בעזרת יציבה נכונה יחסוך לכם כאבי גב רבים בעתיד וסיכון לפציעות חמורות יותר כגון פריצות דיסק או שברי דחיסה.
  • גם אם אינכם מרכיבים משקפי ראיה השתדלו לעבוד עם פונטים גדולים בכתיבת מיילים או מסמכים ב – WORD, כך לא תאמצו את העיניים ותוכלו לשמור על ראייה תקינה בטווח הרחוק.
  • יוגה, פילאטיס, מוזיקה נעימה או אפילו כדור ספוג עליו תוכלו להוציא את העצבים. לא משנה באיזו דרך תעשו את זה אבל נסו כמה שיותר להפיג לחצים ומתחים במקום העבודה. עומס עבודה, סכסוך עם עמית לעבודה או חוסר ביטחון בתפקידכם על להוביל בסופו של דבר למחלות ואירועים לבביים.
  • בהמשך לסעיף הקודם, הקפידו לצאת להפסקות מדי פעם על מנת לקחת הפוגה מהעומס ולהקדיש כמה דקות לשאוף אוויר צח וניקוי המחשבה.

כאשר נדרשת עזרה של מומחה

כבר למעלה מעשור שאנו במשרד עורכי הדין קובי כהן משרתים נאמנה אלפי לקוחות עם תביעות נזיקין כתוצאה מעבודה ממושכת ומאומצת. בנוסף אנו מעניקים ייצוג בתיקים מכל עולם הנזיקין כגון תאונת עבודה, רשלנות רפואית, ביטוח לאומי, תאונות דרכים ומימוש הזכויות המגיעות לכם עקב נכויות שונות. המשרד שם לעצמו כערכים עליונים את המקצועיות, הליווי הצמוד והאישי של כל לקוח ולקוחה והאמינות והשקיפות לאורך התהליך. במידה וחלילה נפצעתם במהלך העבודה או תאונת דרכים. במידה ונפגעתם כתוצאה מרשלנות רפואית ואם נפצעתם ואתם עובדי משרד הביטחון פנו עוד למומחים שלנו וביחד נתייעץ ונדע מהו המסלול הנכון ביותר להתקדם במקרה שלכם – 08-9364005 / 050-5222625.

מידע נוסף שיכול לעניין אתכם
מהו הביטוח ומתי תובעים אותו
הביטוח הוא הסכם חוזי בין אדם או ארגון לבין חברת...
הכל על עיקולים ופתרונות
כל אדם או עסק פרטי שלא שילם חובות לנושים באופן...
איך לפתוח עמותה או גוף ללא מטרת רווח בישראל
הקמה של ארגון ללא כוונת רווח אם יש לכם רעיון טוב...
כל מה שצריך לדעת על הקמת עמותות ללא רווח או עם תהליך רישום חברה
הצעד הראשון בהקמת עמותה ללא מטרות הקמת עמותה ללא מטרות רווח...
מתי כדאי להתייעץ עם עורך דין לנזקי גוף?
העולם שאנחנו חיים בו הוא עולם מודרני ומפותח, אך יש...
להתגבר על סיטואציות לא צפויות בעזרת עורך דין המתאים
החיים אינם צפויים ועם יציאה החוצה מהבית (ולמעשה גם בתוך...
מהי בעצם תביעת נזיקין?
תביעת נזיקין מוגשת בעקבות כל נזק מכל סוג שהוא שנגרם...
עורך דין לענייני משפחה תל אביב
לקבל פיצוי בעקבות הרשלנות
על אף שרבים מאמינים שמקרי רשלנות רפואית כרוכים אך ורק...
כל מה שרציתם לדעת על לשון הרע ולא העזתם לשאול
השפעתה הרבה של לשון הרע בפייסבוק
היום בעידן הרשתות החברתיות, בזכות הקלות שאדם מן השורה יכול...
לקבל את המגיע לכם בעקבות תאונת דרכים
תאונות דרכים הן אירוע לא נעים בכלל, גם אם זו...
דילוג לתוכן