לקבל את המגיע לכם בעקבות תאונת דרכים

לקבל את המגיע לכם בעקבות תאונת דרכים
קרדיט Canva

תאונות דרכים הן אירוע לא נעים בכלל, גם אם זו תאונה המוגדרת כקלה. הנזק יכול להיות גדול ונוגע לתחומים שונים: בריאותי- פיזי ונפשי, כלכלי, ואם זו תאונה קשה יש לה השלכות רבות שיכולות לבוא לידי ביטוי גם אחרי שהטיפול הרפואי והשיקום מסתיימים. פעמים רבות בעקבות תאונה ישנו שינוי ביכולת ההשתכרות או המצב הנפשי והיכולות בכלל ולא תמיד קל להוכיח את הקשר בין הדברים. לכן, למרות שישנו חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים הכולל את כל הסעיפים הנוגעים להתנהלות לאחר תאונת דרכים, כיצד נקבע גובה הפיצויים ועוד, חשוב לפנות לעורך דין מומחה בתחום שילווה אתכם וינחה אתכם בכל שלבי התביעה. עו"ד יזיד עומאר הוא מומחה בנזיקין ותאונות דרכים במיוחד.

להתנהל בראש שקט אחרי תאונה

במיוחד אם זו תאונה שנגרמו בעקבותיה נזקים משמעותיים כמו פגיעה גופנית, חשוב קודם כל שתתמקדו בטיפול הרפואי ובשיקום. עם זאת, כדאי לחפש עורך דין לענייני תאונות דרכים שילווה אתכם כבר כעת. הדבר חשוב כי כל מסמך המעיד על הוצאה הקשורה לתאונה, בין אם היא רפואית, הוצאה על ציוד, פיזיותרפיה, טיפולים וכמובן מסמכים רפואיים המעידים שיש קשר בין התאונה לבין ההוצאות בגלל מצבכם הרפואי. עורך הדין ינחה אתכם לאסוף כל מסמך שיכול להוות ראיה משפטית. מעבר לכך שתשמרו את כל המסמכים, עורך הדין יעשה כל מה שצריך כדי שתוגש תביעה מסודרת לחברת הביטוח, תביעה שלא תאפשר לה לחמוק מתשלומים שהם מעבר לבסיס. ישנם מצבים מיוחדים בהם אין חברת ביטוח לתבוע כי הרכב האחר אינו מבוטח. אז ישנה קרן מיוחדת בשם קרנית שהיא הכתובת לתביעה. כאמור עורך הדין יעשה לכם סדר בדברים.

עורך דין לכל סוג של פגיעה

תאונות דרכים הן חלק מתחום גדול יותר הנקרא נזיקין ועוסק בכל מה שקשור לפגיעות גוף או רכוש. עורך דין לענייני נזיקין הוא הכתובת לפנות אליה בכל סוג של פגיעה. לרוב עורך דין נזיקין יתמקד בתחום מסוים כמו תאונות דרכים, רשלנות רפואית או תאונות עבודה, אך עדיין עורך דין תאונות דרכים מגיע מתוך תחום הנזיקין ולכן יוכל לסייע גם כאשר תאונת הדרכים נחשבת גם לתאונת עבודה (אם התרחשה במסגרת העבודה או אפילו בדרך אליה או ממנה). בכל מקרה, חשוב לחפש עורך דין בצורה מושכלת וסבלנית. לראות שיש שילוב בין מקצועיות רבה וניסיון בתיקים מסוג זה לבין אנושיות ואמפתיה החשובות כ"כ במיוחד במקרה של תאונות דרכים. עו"ד יזיד עומאר מציע ללקוחותיו גם ניסיון ומקצועיות וגם יחס אישי. למידע נוסף וייעוץ משפטי חייגו > 052-3722314

מידע נוסף שיכול לעניין אתכם
העברת דירה במתנה
העברת דירה במתנה
העברת דירה במתנה נעשית לרוב בין בני משפחה. קיימים מקרים...
מהו הביטוח ומתי תובעים אותו
הביטוח הוא הסכם חוזי בין אדם או ארגון לבין חברת...
עורך דין לענייני סכסוך שכנים
עורך דין לענייני סכסוך שכנים: פתרון סכסוכים מבחינה משפטית
אין מי שלא רוצה לשמור על שכנות טובה עם אלה...
עורך דין מקרקעין בצפון
עו"ד מוניר רמאל - עורך דין מקרקעין בצפון
עורך דין מקרקעין בצפון עורך דין מקרקעין בצפון יכול לתת לכם...
מה עושים ברגע שנגרם לכם נזק?
תאונות דרכים, תאונות עבודה, תאונות בשטח ציבורי או מסחרי, פגיעות...
מה חייבים לדעת בשביל השקט הנפשי?
חיים מודרניים אינם כה פשוטים כפי שנדמה ואנחנו מוקפים סידורים...
עורך דין גירושין מומלץ
עורך דין גירושין מומלץ
גירושין הם תהליך שכל זוג עובר בנפרד ואופי התהליך תלוי...
קבלו את העזרה שנחוצה לכם ברגע הנכון ביותר
אנשים שנפגעו במהלך טיפול רפואי נאלצים בדרך כלל להתמודד עם...
מיצוי זכויות נפגעים במערכת הביטחון דורש טיפול מקצועי
אנשים ששירתו במערכת הביטחון על כל הזרועות וההסתעפויות שלה יודעים...
כך תבחרו את עורך הדין המתאים להנפקת דרכון זר
ישראלים רבים מחזיקים כיום בדרכון אירופאי, או זכאים לאזרחות אירופאית...
דילוג לתוכן