הטיסה בוטלה? הכירו את הזכויות שלכם

הטיסה בוטלה? הכירו את הזכויות שלכם

לא מעט ישראלים כבר התנסו בחוויה הלא מאוד נעימה הזו. אחרי שהודיעו לבוס שהם יוצאים לחופשה, ארזו את הילדים והגיעו לשדה – הטיסה שלהם נדחית בכמה שעות טובות במקרה הטוב. בתרחיש החיובי קצת פחות הם מוצאים את עצמם עם כרטיס טיסה חסר ערך בעקבות ביטול הטיסה. אם הסיטואציה הזו מוכרת לכם, בהחלט ייתכן שמגיע לכם פיצוי. כדי לברר כל זאת, אתם מוזמני לפנות לאתר Figo.

הפיצוי שתוכלו לקבל

ישראלים שתכננו את החופשה שלהם רק כדי לגלות שהטיסה תצא הרבה אחרי המועד שנקבע לכם לא תמיד מודעים לזכויות שלהם. אלא שבפועל רבים זכאים לקבל פיצוי על עיכוב בטיסה או על שינויים מהותיים שהובילו לדחיית ההמראה או לעיכוב הנחיתה ביעד. האירועים האלה מתרחשים כמעט מדי חודש, ואלפי נוסעים מוותרים מראש על הפיצוי משום שהם חוששים מהליך ארוך וממושך. עם הליווי המקצועי של Figo תוכלו לדרוש את הזכויות שלכם ולקבל את כל מה שחוק קובע שמגיע לכם לקבל.

מה אומר חוק הגנת הצרכן?

לפני שנבין את משמעות החוק על הצרכן הישראלי שנתקע בשדה התעופה עם מזוודה אבל בלי טיסה, חשוב לזכור כי ביטול הטיסה מצד הנוסע מחייב אותו (לרוב) בדמי ביטול ובקנסות לא מבוטלים. עם זאת, יש גם כמה עדכונים משמעותיים שכדאי להכיר, שכן לפי חוק הגנת הצרכן ביטול טיסה אזרח ותיק יכול להודיע על ביטול – גם ללא כל קנס. במילים אחרות, אם חברת הנסיעות מערימה קשיים כשאתם מנסים לבטל את הטיסה או אם היא פשוט מתכחשת לזכויות שלכם, זה הזמן שלכם לפעול.

ומה אומר החוק על ביטול מצד החברה?

סביר להניח שחיכיתם לחופשה הזו זמן רב, חסכתם לקראתה לא מעט ואתם כבר מוכנים וארוזים. רגע לפני שיצאתם לדרך גיליתם שהטיסה בוטלה ואתם נדרשים למצוא פתרון חלופי. לפי חוק ביטול טיסה מגיע פיצוי לכל נוסע שטיסתו בוטלה מסיבות שכלל אינן תלויות בו. אם כן, יכול מאוד להיות שגם לכם מגיע פיצוי – והוא עשוי להגיע לאלפי שקלים.

מה עושים? מפסיקים לשתוק

בין אם לוח הטיסות המקורי השתנה באופן דרמטי והועברתם לטיסה אחרת במועד אחר, ובין אם המטוס נדרש לשנות מסלול אחרי שיצא לדרך – חשוב מאוד להכיר את כל הזכויות שלכם. למעשה, החוק בישראל מגדיר פיצוי בגין ביטול טיסה וכן פיצויים נוספים במקרים שבהם הטיסה מתעכבת זמן ממושך. עם הליווי של Figo תוכלו לבדוק מה באמת מגיע לכם ולקבל את הכסף בקלות, ואתם מוזמנים ליצור קשר כבר עכשיו בטלפון 04-8650754.

מידע נוסף שיכול לעניין אתכם
הקמת תשתית תקשורת
הקמת תשתית תקשורת - המפתח לצמיחה עסקית בעידן הדיגיטלי
בעולם העסקי המודרני, הקמת תשתית תקשורת אמינה ויעילה היא לא...
על רקע הקשיים הכלכליים, קרפור הפסיקה לשלם לספקים
ג.ל. טכנולוגיות תובעת מקרפור (קבוצת אלקטרה צריכה) כ-52 מיליון שקל,...
למה חברת הייטק חייבת עורך דין מצטיין?
חברת הייטק עשויה להיות מקור לגאווה, סיפוק אדיר ורווחים כספיים...
עו"ד אתי חסיד: תגן על הזכויות שלכם ותילחם בשבילכם
עורך דין הטרדה מינית הטרדה מינית הינה מושג כללי והיא מתייחסת...
צדק לכל אזרח
המשפט הפלילי הוא תחום משפט חיוני שמטרתו להגן על החברה...
לאיזה פיצויים זכאים נפגעי גזזת?
שנות ה-50 התאפיינו בעלייה מאסיבית של יהודים מכל העולם לארץ...
כל התשובות לגבי דרכון רומני
אם אתה אזרח רומני המתגורר בישראל וברצונך להגיש בקשה לדרכון...
כל מה שצריך לדעת על אזרחות גרמנית
לא מעט תושבים ישראליים חושבים על קבלת אזרחות גרמנית אך...
מהי ויזה הומניטרית שמאפשרת לשהות בארץ?
משרד הפנים מוסמך להנפיק אשרות ורישיונות שהייה בישראל בהתאם לחוק...
טוען רבני - משמורת משותפת
רבים פונים אל הטוען הרבני על מנת שישיג עבורם את...
דילוג לתוכן