החשיבות בייצוג במהלך שימוע פלילי

החשיבות בייצוג במהלך שימוע פלילי
מקור: FREEPIK

לאחר חקירת חשוד בעבירה, עשויה היחידה החוקרת לדרוש את הארכת מעצרו או לחילופין לשחררו. גם אם שוחררת לאחר חקירה, ייתכן מאוד שתוך זמן קצר תתקבל ההודעה מהפרקליטות או מהתביעה המשטרתית כי הוחלט להגיש כתב אישום בעניינך. ככל שמדובר בעבירות מסוג פשע, עומדת לרשותך הזכות לשימוע. זוהי ההזדמנות שלך להציג את כלל הטיעונים לחפותך לפני שהתיק מוגש לבית המשפט ולנסות להימנע מהליך פלילי שעשוי להימשך שנים רבות. כשזה מגיע להבטחת זכותך להליך הוגן, הבחירה בעורך הדין הנכון עשויה לעשות את כל ההבדל.

קיום שימוע בעניין חשוד בעבירה מהווה רכיב מרכזי וחשוב בזכות להליך הוגן ומאפשרת לך לטעון טענות בפני התביעה שיכולים לסייע להוכחתך חפותך, רגע לפני שיוגש כתב האישום. אם לא יעלה בידינו לבסס חפות בשלב זה, נהפוך בו ברגע מחשודים לנאשמים ומעתה ואילך, ממתינה לנו דרך ארוכה וקשה. לכן, בין אם נחשדת בעבירות מרמה, אלימות או בכל עבירה אחרת, חשוב לפנות לעורך דין בעל ניסיון והתמחות בתיקים דומים. עו"ד נדב גרינולד ייצג לאורך השנים חשודים רבים בעבירות והצליח להפריך את כל טיעוני הפרקליטות כבר במעמד השימוע. מאמצים אלו, סייעו ללקוחותיו לחזור לשגרה שפויה במהרה וחסכו להם מנה הגונה של עוגמת נפש.

ייצוג יסודי המגובה בידע משפטי מעמיק

מהרגע בו תתקבל ההודעה לפ סעיף 60א לחוק סדר הדין הפלילי, יש לפעול מהר. כדי לייצג אותך על הצד הטוב ביותר, יהיה על עורך דינך לעבור על חומר הראיות ועל חומר החקירה בכדי להתחיל לבנות את ההגנה. לכן, חשוב שנקדים תרופה למכה ונערב אותו כבר בשלב החקירה או לפחות מיד לאחריה, כדי לאפשר לו לעבוד על התיק ביסודיות. נדב גרינולד ייצג חשודים רבים בעבירות אלימות ובעבירות חמורות רבות אחרות, שהתגלו במהלך השימוע כהאשמות חסרות שחר או לכל הפחות ככאלו אשר תוקפן מוטל בספק. היכרותו הנרחבת של עו"ד גרינולד עם שלל תקדימים ועם דיני הראיות החלים עומדת לרשותך לאורך כל ההליך הפלילי ומבטיחה הגנה משפטית מקצועית.

תמיכה ואוזן קשבת לאורך כל הדרך

גם אם הטיעונים לחפותך במהלך שימוע פלילי לא צלחו, אין צורך לומר נואש. לרשותך עורך דין בעל השכלה משפטית נרחבת בתחום הפלילי שייצג בתיקים רבים ומורכבים במגוון עבירות. בין אם נחליט לטעון לחפותך בדיון הוכחות או לפנות לפרקליטות במשא ומתן להסדר טיעון, יש לך כתובת לכל קושי או שאלה שעשויה לעלות לך והגנה המגובה בניסיון רב. כדי לקבל את ההגנה הנחוצה בהליך הפלילי שלך, אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום במספר 077-9969352.

 

מידע נוסף שיכול לעניין אתכם
מהו הביטוח ומתי תובעים אותו
הביטוח הוא הסכם חוזי בין אדם או ארגון לבין חברת...
עורך דין מיסוי מקרקעין
הוגש נגדי כתב אישום, מה עושים?
הליכים פליליים הם נושא כאוב שלווה עמו מטענים רגשיים קשים...
ברגעים הקשים של החיים, אל תצעדו לבד
אנשים נורמטיביים מוצאים את עצמם לא פעם בסיטואציות מורכבות שלא...
עורך דין עבודה
בחירה נכונה של עורך דין- הדרך הטובה ביותר לסייע לעצמכם
אנשים רבים, במיוחד כאלה שנחשבים נורמטיביים ו"אנשים מן היישוב" שאין...
איך נדע מהי עבירה פלילית וכיצד לנהוג בהתאם
באופן רחב כולם יודעים כי המושג של עבירות פליליות מתייחס...
עורך דין פלילי - הרבה מעבר לייצוג בבית המשפט
התמונה הראשונה שעולה לגבי עורך דין פלילי היא בבית המשפט...
4
עורך דין פלילי- מתי צריך ואיך לבחור?
משפט פלילי נחשב להליך משפטי קריטי, מרתיע ומפחיד, משום שהשלכותיו...
כל מה שרציתם לדעת על לשון הרע ולא העזתם לשאול
השפעתה הרבה של לשון הרע בפייסבוק
היום בעידן הרשתות החברתיות, בזכות הקלות שאדם מן השורה יכול...
סחיטה באיומים - הגדרה, עונשים ומה ניתן לעשות
סחיטה באיומים - הגדרה, עונשים ומה ניתן לעשות
סחיטה באיומים היא עברה פלילית חמורה למדי, אשר יכולה להתבטא...
עורך דין פלילי בצפון
שירותיו של עורך דין פלילי מקצועי
מבין כל תחומי העיסוק בעולם עריכת הדין, תחום העיסוק המוכר...
דילוג לתוכן