הוצאת דרכון רומני

הוצאת דרכון רומני
קרדיט PIXABAY

רומניה היא אחת מהמדינות המרתקות ביותר באירופה ובעולם בכלל. עם היסטוריה עשירה, מגוון טירות היסטוריות היושבות על הרים גבוהים ונופים עוצרי נשימה. החיבור של רומניה לישראל ושל ישראלים לרומניה הוא ידוע כבר המון שנים, במיוחד מכיוון שרומנים רבים ממוצא יהודי עלו לארץ לאורך השנים והשתקעו פה. החל משנת 2007 רומניה הצטרפה לאיחוד האירופי, מה שגרם לישראלים רבים עם שורשים רומניים לחפש אחר חידוש האזרחות הרומנית שלהם ובעקבות כך גם הוצאת דרכון רומני.

היתרונות מהם נהנים בעלי דרכון רומני:

דרכון רומני כיום נחשב לדרכון אירופאי לכל דבר ועניין ובשל כך המחזיקים בו נהנים מיתרונות רבים, לא רק במדינות השייכות לאיחוד האירופי אלא במקומות רבים אחרים בעולם בכלל. להלן כמה מהיתרונות הגדולים ביותר של מחזיקי הדרכון הרומני:

  • מגורים – אם איי פעם חלמתם לגור בחו"ל לאיזו תקופה או להשתקע במדינה אחרת, לשכור דירה או אפילו לקנות דירה ברומניה או במדינות שונות באירופה תוכלו לעשות זאת כעת באמצעות הדרכון האירופאי שלכם. למעשה תוכלו אפילו ליהנות ממחירים נמוכים בהרבה מאלה שמשלמים בישראל על שכירות או רכישת דירות, עדיין לקבל את מקור ההכנסה שלכם בישראל ממשכורת, קצבה או משלח יד אחר שלכם וכו'.
  • עבודה – במידה ואין לכם דרכון אירופאי הרי שתתקשו לעבוד במדינות החברות באיגוד האירופי אלא אם תהיו שייכים לחברה ישראלית המסדרת לכם אישורים זמניים. גם אלה יהיו תחת מגבלות שונות וללא תנאים סוציאליים מלאים שכן יגיעו לכם אם יהיה לכם הדרכון.
  • לימודים – בעלי דרכון אירופאי יוכלו לפתוח לעצמם את השער למוסדות אקדמיים מובילים במדינות האיחוד האירופי ואף לקבל הנחות ומלגות על מסלולי לימוד שונים.
  • נדל"ן – השקעות בנדל"ן היו מאז ומתמיד דרך נהדרת של יזמים רבים לייצר הכנסות נוספות ולפתח את העסקים שלהם כמשקיעים. השקעות מעבר לים תמיד קרצו ועניינו את המשקיעים הישראלים בשל העובדה שמחירי הנכסים נמוכים יותר, התשואה גבוהה יותר וכו'. הוצאת דרכון רומני תאפשר לכם להשקיע בנדל"ן ברומניה ומדינות שונות הרבה יותר בקלות וללא צורך בשותפים מקומיים.
  • מעבר חופשי בין מדינות – עם דרכון רומני שהוא דרכון אירופאי ניתן לעבור בין מדינות רבות ללא צורך בוויזת תייר וליהנות ממעבר מהיר באירופה ומחוצה לה.

חסכו כאב ראש, טרחה וכסף רב:

הוצאת דרכון רומני, בדומה לעניינים ביורוקרטיים רבים אחרים במשרדים ממשלתיים, עשויה להיות הליך מעט מאתגר, מעייף ולא תמיד הכי נעים במיוחד. על אף שהפרס בסוף הוא גדול ויש יתרונות רבים להוצאת הדרכון הרומני לזכאים, חשוב להבין כי גם אם מדובר בהליך מהיר יחסית צריך לעשות אותו בצורה הטובה והמקצועית ביותר. אפילו תרגום לא נכון של מילה מסוימת בתוך המסמכים עשויה לגרום לעיכובים או דחיית הבקשה שלכם על הסף. על כן עבדו עם חברה מקצועית שתלווה אתכם לאורך כל ההליך, מתרגום המסמכים, דרך הייצוג מול השגרירות הרומנית ועד הגשת המסמכים וקבלת הדרכון בפועל.

מידע נוסף שיכול לעניין אתכם
משפחה אינה מובנת מאליה בבית המשפט
סיפורי סכסוכים משפחתיים שפורצים לתקשורת מגלים לנו המון על טבען...
הצהרת נגישות
מעודכן ליום 26/07/2023 אנחנו בלאוס מדיה מחויבים ופועלים למען קידום הנגישות...
מה תפקידו של עורך דין ביטוח לאומי?
אחד המוסדות החשובים בחיינו, הוא המוסד לביטוח לאומי. מדי חודש...
דרכון רומני
הוצאת דרכון רומני
רומניה היא אחת מהמדינות המרתקות ביותר באירופה ובעולם בכלל. עם...
השפעות המצוקה הכלכלית על זוגות נשואים בדת
השפעות המצוקה הכלכלית על זוגות נשואים בדת
הקושי הכלכלי של התקופה האחרונה אינו פוסח על שום מגזר...
נוטריון מול עורך דין
נוטריון מול עורך דין
אם היה מדובר בחידה לוגית היא הייתה מתחילה בכך שכל...
ייצוג משפטי לענייני תעבורה
ייצוג משפטי לענייני תעבורה
רבים הם האנשים אשר עשויים להזדקק לשירותיו של עו"ד לענייני...
פתאום באמצע החיים – מתמודדים עם חובות ארנונה
פתאום באמצע החיים – מתמודדים עם חובות ארנונה
נישומים רבים מצאו את עצמם מקבלים דרישה לתשלום חוב ארנונה....
על זכויות נחקרים וחשודים בעת החקירה
כאשר עולה חשד לקיום עבירה פלילית, המשטרה מחויבת לפתוח בחקירה,...
דילוג לתוכן