גירושים הם לא משחק ילדים

גירושים הם לא משחק ילדים
קרדיט: canva

כל משפחה נושאת בתוכה את המורכבויות והקשיים שלה, אך לעיתים ישנם מקרים בהם אין מנוס מלפרק את הזוגיות ולהתגרש. פרידה היא בדרך כלל טריגר למטענים רגשיים שנערמו עם השנים ולכן כשמחפשים עורך דין מומלץ לגירושין חשוב לבחור בעורך דין אשר יעניק ייעוץ משפטי מקצועי ויהיה שקוף עימנו – יסייע לנו במשא ומתן אודות הסכם הגירושין, יגיש תביעות ובקשות לבית המשפט לענייני משפחה או לבית הדין הרבני ויסייע לסיים את ההליך במהירות ויעילות תוך שמירה על האינטרסים שלנו באופן מיטבי.

מהצד השני, עורך הדין יהיה חייב להבהיר לנו כי יהיה עלינו גם להתפשר ולוותר בעניינים מסוימים במהלך ההליך, כמו גם יעניק לנו מענה זמין, אדיב ומכיל.   עורך הדין ייתן לכם עצות יצירתיות לפתרון המשבר, וילווה אתכם הן בהליך הגישור והן בהליך המשפטי לאחריו, ולכן חשוב לבחור את עוה"ד לפני ההתייעצות והמידע שתקבלו. עו"ד אתי גוהר בעלת ניסיון רב שנים עושה למען הלקוחות שלה כל מה שנדרש על מנת להוביל אותם בדרך בטוחה לקראת הגירושין, תוך ייצוג הולם ושמירה על האינטרסים שלהם.

לשמור על האינטרסים במהלך המשא ומתן

הליך גירושין הוא לרוב איננו פשוט וטומן בחובו מגוון מוקשים רגשיים וחומריים אשר קשים לשני בני הזוג, אשר הבינו כי הגיע הזמן להיפרד, להסכים עליהם. על מנת להקטין את העומס בבתי המשפט, בשנת 2016 נחקק חוק הסדר התדיינויות אשר קובע כי בטרם הגשת תביעות בענייני משפחה  במרבית המקרים יהיה על בני הזוג להגיש בקשה ליישוב סכסוך ולהגיע ליחידת הסיוע בבית המשפט לענייני משפחה או בבית הדין הרבני , אשר שם נפגשים עם עו"ס שהוכשרה בתחום ומנסה להביא את הצדדים להסכמות מבלי להידרש לניהול הליך משפטי , ועל מנת לעודד את הצדדים להגיע להסכמות ראשוניות ואף לטיוטת הסכם גירושין, ובכך גם  להקטין את העומס על מערכת המשפט. עם זאת, חשוב לפנות כבר מתחילת ההליך אל עורך דין תותח לגירושין על מנת לקבל ייעוץ משפטי, כמו גם ייצוג בהליך  הגישור על מנת להבהיר ללקוח על מה ניתן להתפשר ועל מה אסור לוותר.

לפנות אל עורכת דין מובילה

עורכי דין מומחים לדיני משפחה אינם נדרשים רק בתיקי גירושין, מורכבים ככל שיהיו , אלא גם בתחום דיני הירושה והצוואה. פעמים רבות, בין אם מדובר על מקרה בו נכתבה צוואה ובין אם מדובר על מקרה בו לא נכתבה צוואה, היורשים (הזוכים) יחליטו ביניהם כי חלוקת העיזבון אינה הוגנת או נכונה, וירצו לשנותה. על מנת לעשות כן, יהיה עליהם לפנות אל עורך דין מומחה ולנסח הסכם חלוקת עיזבון בין יורשים אשר מוסכם על כל הצדדים. עו"ד אתי גוהר, מציעה לכם את ניסיונה הרב בפתרון בעיות משפחתיות מורכבות, כמו גם בדיני משפחה בכלל.  לייעוץ משפטי אישי חייגו למספר 077-2307771.

מידע נוסף שיכול לעניין אתכם
הסכמים עומדים למבחן בעת משבר
יש הבדלים ברורים בין זוגות שמתגרשים עם הסכמי ממון לבין...
איך בזכות הסכם ממון ידועים בציבור חיים טוב יותר?
במאה ה-21 יותר ויותר זוגות בוחרים לחיות יחד גם בלי...
קורס טוען רבני - דוד עשור טוען רבני ומגשר סיכם עבורכם את כל הפרטים עבור קורס טוען רבני
חולמים לקבל רישיון טוען רבני? רוצים לסייע לאנשים עם כלל...
משרדי עורכי דין חדלות פירעון
משרדי עורכי דין חדלות פירעון
משרדי עורכי דין חדלות פירעון מייצגים לקוחות אשר מצויים בסכסוכים...
לקבל את ההחלטות הנכונות שיחסכו הליכים משפטיים מורכבים
רבים סבורים שחוקי הירושה זהים בכל מקום, אך המציאות שונה....
עורך דין גירושין במרכז
עו"ד שחר שוורץ - עורך דין גירושין במרכז
עו"ד הסכמי ממון עו"ד הסכמי ממון ממלא תפקיד משמעותי בתחום הכספים...
השאלות שחובה להתייחס אליהן לפני ניסוח חוזה גירושין
על-פי סטטיסטיקות עדכניות של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, 1 מכל 3...
המדריך המלא לגירושין בישראל לשנת 2024
המדריך המלא לגירושין בישראל לשנת 2024 הגירושין הוא תהליך משפטי מורכב שבו...
מישהו דואג למשפחה שלכם כשאתם לא יכולים לעשות זאת
לעורכי דין יש תפקידים חשובים מאוד לא רק כמתווכים במצבים...
עורך דין מומלץ לדיני משפחה - המלצות ושיקולים בבחירה
בעת פנייה לגירושין, אחד ההיבטים הקריטיים ביותר הוא בחירת עורך...
דילוג לתוכן