בחירת עו"ד לתאונות עבודה

בחירת עו"ד לתאונות עבודה
קרדיט FREEPIK

אם נפגעתם בתאונה הקשורה למקום התעסוקה ייתכן מאוד שתהיו זכאים לכספים והטבות מידי הביטוח הלאומי, ביטוח מעסיק, פוליסות ביטוח פרטיות ועוד. יחד עם זאת חשוב להבין כי גורמים אלו אינם ממהרים לשחרר כספים ויכולים בהחלט להערים קשיים בדרך לקבלת הזכויות המגיעות לכם. לכן חשוב להיעזר בשירותי עו"ד תאונות עבודה אשר ילווה אתכם החל מהשלבים הראשונים ועד להשגת הזכויות. בשורות הבאות נביא מספר קריטריונים לבחירה נכונה של עורך הדין.

מה כדאי לבדוק?

כמו בתחומים רבים אחרים, אחד הפרמטרים היותר חשובים בבחירת עורך דין תאונות עבודה הוא הניסיון והוותק שלו. כמובן שגם עורך דין מתחיל בתחום יכול לספק שירות טוב, אולם עורך דין ותיק מכיר היטב את התנהלותם של הביטוח הלאומי וחברות הביטוח ויכול להציע פתרונות יצירתיים ויעילים יותר להשגת הזכויות, תוך קיצור שמנים ותהליכים.

בדקו כמה זמן כבר עוסק עורך דין בתחום ושיש לו ניסיון בתחום הספציפי החשוב לכם, לדוגמא,  האם הוא כבר ליווה לקוחות רבים בתהליכים מול פקידי הביטוח הלאומי, הוועדות רפואיות וערכאות הערעור, האם יצא לו לעמוד מול סוללות עורכי הדין של חברות הביטוח, וכדומה. אחד המקורות החשובים לבדיקת הנושאים האלו היא רשת האינטרנט, כאשר תוכלו לעיין באתר של עורך דין וכן לבצע חיפוש חופשי בעצמכם כדי למצוא עדויות אובייקטיביות של אנשים שיכולים להמליץ או להפך להעביר ביקורת על עורך דין.

אנו אומנם חיים בעידן המדיה הדיגיטלית אבל עדיין כדאי לבחור במשרד עורכי דין שמחזיק סניף קרוב למקום מגוריכם. יתכן מאוד שתצטרכו להגיע למשרד לצורך פגישות, העברת מסמכים חתימות וכדומה. למרות האפשרויות הקיימות בזום וטפסים דיגיטליים, עשו לעצמכם את החיים קלים ובחרו משרד רציני באזור מגוריכם.

בנוסף חשוב לבדוק את טיב השירות שניתן במשרד. למשל, האם מדובר בפירמה שבה אתם רק "עוד מספר" מבין שורה ארוכה של לקוחות, או שמא תקבלו ליווי אישי מבעל מקצוע שמכיר אתכם היטב. כמו כן יש לבדוק בעצם ילווה אתכם – האם עורך הדין הממונה על תיק או איש אדמיניסטרציה, מהי רמת הזמינות של עורכי הדין, והאם עורך דין שנפגש אתכם בהתחלה הוא גם מי שינהל את התיק שלכם.

ולבסוף, כדאי שלא ללכת שבי אחר מי שמבטיח הרים וגבעות, שכן לפחות בתחילת הדרך לא ניתן לדעת בדיוק מה תוכלו להשיג אלא רק לתת אומדן כללי.

מידע נוסף שיכול לעניין אתכם
נגישות לאנשים עם מוגבלויות: הדברים החשובים שעליכם לדעת
החוק לשיוויון כולל את הזכות לנגישות - זכותם של אנשים...
עורך דין ירושה בחיפה
כיצד מגישים תביעה בבית הדין לעבודה?
עובדים שמגיעים אל מקום עבודה חדש, מצפים ליחס הולם מן...
 מתי מגיעים לכם פיצויים וממי?
כל אירוע שגורם לכם נזק יכול להיחשב כתאונה שיש לה...
אנשי מקצוע משפטיים מומחים – כל מה שחשוב לדעת
עניינים משפטיים הנוגעים להאצלת סמכות עורך דין ייפוי כוח מתמשך ממלא...
מתי יש צורך בשירותיו של עורך דין רשלנות רפואית?
ישנם לא מעט אנשים אשר חוו רשלנות רפואית שבגינה הם...
איך מתחילים הליך פשיטת רגל?
תהליך פשיטת רגל עולה על הפרק כאשר אדם פרטי או...
עו"ד לענייני עבודה
עו"ד לענייני עבודה
בשנת 1969 חוקק חוק בית הדין לעבודה. על בסיס חוק...
הבטיחו את הזכות שלכם להוריש למי שתרצו
זה נשמע לא פשוט ולא קל לדבר על הסוף בגיל...
יש מי שעומד לצידכם: איך בוחרים עורך דין תאונות עבודה?
תאונת עבודה עלולה לקרות לכל אחד ואחת מאיתנו – החלקה...
הדרך ארוכה אך מתגמלת
אנחנו רגילים לחיות ולהתפרנס מעמל חיינו בשגרה ולא כולנו מוכנים...
דילוג לתוכן