איך בוחרים עורך דין הסכם ממון?

איך בוחרים עורך דין הסכם ממון?
מקור FREEPIK

בוודאי לא פעם שמעתם על הסכם ממון. אם לא שמעתם, הסכם ממון הוא חוזה העוסק בפן הכלכלי שבין בני זוג, כאשר החוזה מוסכם על שני הצדדים. ההסכם מתאים הן לבני זוג שמעוניינים להתחתן והן עבור בני זוג המעוניינים להיות ידועים בציבור בלבד. הסכם ממון ידועים בציבור איננו שונה במהותו מהסכם ממון בין זוג נשוי. מה שחשוב הוא לבחור בעורך דין מנוסה ומקצועי בתחום הסכמי ממון, אשר יסייע לזוג לערוך את ההסכם בצורה הטובה ביותר, שתהיה מוסכמת על שניהם ותשמור על הזכויות של שני הצדדים בצורה המיטבית.

מכיוון שהסכם ממון כולל את כל העניינים הנוגעים לרכוש של בני הזוג, מטרתו כאמור היא להבטיח שבמידה ובני הזוג ייפרדו, כל ענייני הממון יהיו מוסדרים מראש ועל כן, לא יהיו להם מחלוקות הנוגעות לנושא בהליך הפרידה שלהם. מדובר על דבר אשר חוסך לא מעט עגמת נפש לשני הצדדים בתהליך פרידה ולכן הוא ללא ספק דבר שחשוב מאוד לעשות.

מה כולל הסכם ממון?

הסכמי ממון עוסקים ברכוש אשר כל אחד מבני הזוג צבר באופן נפרד וגם ברכוש שנצבר ויצטבר במהלך החיים המשותפים של בני הזוג. בני הזוג צריכים להגיע להסכם אודות חלוקת הרכוש שלהם באופן התואם לציפיות שלהם ולרצון שלהם. הסכם ממון הוא כאמור דבר חשוב מאוד שכן, הוא מסדיר את נושא חלוקת הרכוש בין בני הזוג בצורה המתאימה לכם באופן אישי. ההסכם איננו צריך להיקבע בהתאם לחוק כלשהו אלא בהתאם לרצונם של בני הזוג בלבד. במקום שבני הזוג יגיעו למצב שבו הם נדרשים להגיע לבית המשפט לדיונים ארוכים, אינטנסיביים,  תובעניים ולא פעם כמובן גם מכוערים אודות חלוקת הרכוש ביניהם במקרה של פרידה, הרי כאשר יש הסכם ממון חתום בין בני הזוג מראש, אשר נחתם בצורה מכובדת ובהסכמה מלאה של שני בני הזוג, הרי שבמידה ומגיעים למצב של פרידה, כל חלוקת הרכוש תתבצע בצורה נעימה ובהסכמה.

כיצד בוחרים עורך דין הסכם ממון?

כאמור, הסכם ממון צריך להיערך ולהיחתם בנוכחות עורך דין על מנת שהוא יקבל תוקף משפטי. על אף שכיום ניתן למצוא לא מעט עורכי דין המציעים את שירותיהם בתחום עריכת הסכמי ממון, אין ספק שעבור הסכם ממון כדאי לבחור בעורך הדין הטוב ביותר בתחום. עורך דין הסכם ממון הוא בעל ידע רחב היקף וניסיון משמעותי בתחום דיני משפחה ועל כן, הוא ידע כיצד להכיל בהסכם הממון את כל הפרטים החשובים והרלוונטיים להסכם זה. כמו כן, עורך כין מעין זה ידע כיצד לנסח בצורה הטובה ביותר את הסכם הממון, בהתאם לצרכים הספציפיים של הזוג וכן, להוביל אותם לתובנות והסכמות שיספקו להם את ההגנה הטובה ביותר על הזכויות של כל אחד מהם בכל הנוגע לרכושו הפרטי ורכושם המשותף.

מידע נוסף שיכול לעניין אתכם
השאלות שחובה להתייחס אליהן לפני ניסוח חוזה גירושין
על-פי סטטיסטיקות עדכניות של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, 1 מכל 3...
המדריך המלא לגירושין בישראל לשנת 2024
המדריך המלא לגירושין בישראל לשנת 2024 הגירושין הוא תהליך משפטי מורכב שבו...
מישהו דואג למשפחה שלכם כשאתם לא יכולים לעשות זאת
לעורכי דין יש תפקידים חשובים מאוד לא רק כמתווכים במצבים...
עורך דין מומלץ לדיני משפחה - המלצות ושיקולים בבחירה
בעת פנייה לגירושין, אחד ההיבטים הקריטיים ביותר הוא בחירת עורך...
יש דרכים טובות יותר להתגרש, מבלי להילחם
גירושין לא חייבים להפוך למלחמה מדממת ואפשר לשמור על שלום...
לנצח בתיק גירושין בלי מלחמות מיותרות
כל גירושין הם קשים גם כאשר הם נעשים בהסכמה ובתיאום...
כיצד מגיעים למצב של חדלות פירעון
עם העלייה במחירים וחוסר העלייה בשכר בהתאם, אין ספק שבישראל...
בנושאים הרגישים ביותר של החיים יש לכם על מי לסמוך
כשאתם זקוקים לעורך דין אמפתי ומבין שיכול לערוך למענכם הסכם...
עורך דין גירושין מומלץ
עורך דין גירושין מומלץ
גירושין הם תהליך שכל זוג עובר בנפרד ואופי התהליך תלוי...
עורך דין לענייני תעבורה
הדרך לשקט נפשי עוברת בטיפול נכון
אנו חיים בתקופה שבה יש יותר ויותר עניינים רבים שדורשים...
דילוג לתוכן