איך בוחרים עורך דין גירושין

איך בוחרים עורך דין גירושין
קרדיט freepik

עבור רבים מאתנו התא המשפחתי נחשב לתא חם, יציב ונעים. אבל לפעמים נוצר הצורך לפרק את אותו כאשר הנישואים עולים על שרטון. כשהאהבה מסתיימת והיחסים בין בני הזוג הופכים לצוננים יותר, הם רוצים לפרק את החבילה ולהמשיך כל אחד בדרכו. בשביל זה יש צורך בעזרתו של עורך דין גירושין אשר יוכל לפקח את המצב וללוות את בני הזוג עד שיותר הקשר והם יהיו חופשיים להמשיך בדרכם.

כך תבחרו את עורך הדין שמלווה אתכם בתהליך

בחירת עורך דין גירושין אינה עניין של מה בכך. כאשר מדובר בנושא רגיש כמו גירושין, אתם רוצים לבחור את הטוב ביותר. אז על מה מסתכלים כאשר רוצים להיעזר בשירותיו של עורך דין גירושין? מיד נראה:

  1. ניסיון.

כאשר מדברים על משרד לעורכי דין מדברים הרבה על הניסיון המקצועי של עורכי הדין. מכיוון שנושא הגירושין הוא נושא מורכב כל כך, לא מומלץ לפנות לעורך דין שסיים זה עתה את ההתמחות שלו, אלא לעורך דין מנוסה ומקצועי שיודע לנהל תיק כראוי. וככל שמדובר בעורך דין בעל ניסיון רב יותר, כן הסיכוי להצלחת התיק הולך וגדל.

  1. בקיאות בכל הסעיפים.

עורך דין העוסק בתחום הגירושין צריך להתמחות בכל סעיף וסעיף, על מנת לדעת לייצג את הלקוח שלו בכבוד. לפיכך, כשפונים למשרד עורכי הדין חשוב לברר שתחום ההתחמחות שלו הוא גירושין.

  1. חשיבה מחוץ לקופסה.

כאשר מדובר בנושא מורכב כמו הגירושין נדרשת לא אחת חשיבה מחוץ לקופסה. כי לעיני עורך הדין צריכה לעמוד לא רק טובת הלקוח שלו, אלא גם טובת הילד, בהתאם גם לנטיית פסיקת בית המשפט. על כן, לא פעם עליו למצוא פתרונות יצירתיים לבעיות שונות.

  1. הגינות.

עורך דין גירושין מנוסה ומקצועי פועל בהגינות. למעשה, ההגינות המקצועית שלו היא זו שאומרת לו להגיד את האמת ללקוח, גם אם מדובר בתיק מורכב למדיי שהסיכויים שלו להצליח אינם גבוהים. עורכך הדין המנוסה והאיכותי פועל בשקיפות מלאה כלפי הלקוח שלו.

  1. מחיר הוגן.

כל עורך דין גובה שכר טרחה בתמורה לשירותים שהוא מעניק. לפני הפנייה לעורך הדין כדאי לבדוק את המחירים הממוצעים בשוק, ורק אז לפנות אל עורך הדין ולבקש ממנו לשלוח הצעת מחיר. חשוב שבהצעה זו יפורטו כל השירותים שמעניק עורך הדין.

  1. יחס אישי.

לא זו בלבד שעורך הדין שאתם פונים אליו צריך להיות בקיא בכל ענייני הגירושין, מכיוון שמדובר בנושא רגיש במיוחד, חשוב שהוא יעניק לכם יחס אישי. עם יחס אישי טוב ומקצועי תרגישו בטוחים יותר ותעברו את התקופה הבלתי פשוטה בשלום.

  1. זמינות.

מטבע הדברים, עורך דין מנוסה ומבוקש הוא עורך דין עסוק. ועדיין, בין כל התיקים שיש לו מסביב הוא ימצא את הזמן המתאים כדי לדבר אתכם ולקדם עניינים.

  1. פגישה ראשונית עם עורך דין היא בגדר חובה.

הדרך הטובה ביותר לבחון אם עורך הדין מתאים לכם היא לפגוש אותו באופן אישי. בדרך כלל הפגישה הראשונית היא בלתי מחייבת, אך היא נותנת לכם המון. בפגישה זו ניתן לעמוד על טיבו של עורך הדין, לשאול שאלות בוערות ולראות אם יש ביניכם כימיה. אחרי הכול, זה האדם שילווה אתכם לאורך תקופה.

מוצאים עורך דין מקצועי

מחפשים עורך דין גירושין מנוסה ומקצועי שיעזור לכם לעבור את התקופה הבלתי פשוטה בשלום? הכירו את המשרד של עורך דין רון מיור. בתחום שדורש רגישות רבה כל כך פועלים במשרד ארבעה עורכי דין מנוסים ומקצועיים המעניקים את הליווי המשפטי המלא עד להתרת הנישואין המיוחלת.

 

מידע נוסף שיכול לעניין אתכם
לקבל את ההחלטות הנכונות שיחסכו הליכים משפטיים מורכבים
רבים סבורים שחוקי הירושה זהים בכל מקום, אך המציאות שונה....
השאלות שחובה להתייחס אליהן לפני ניסוח חוזה גירושין
על-פי סטטיסטיקות עדכניות של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, 1 מכל 3...
המדריך המלא לגירושין בישראל לשנת 2024
המדריך המלא לגירושין בישראל לשנת 2024 הגירושין הוא תהליך משפטי מורכב שבו...
מישהו דואג למשפחה שלכם כשאתם לא יכולים לעשות זאת
לעורכי דין יש תפקידים חשובים מאוד לא רק כמתווכים במצבים...
עורך דין מומלץ לדיני משפחה - המלצות ושיקולים בבחירה
בעת פנייה לגירושין, אחד ההיבטים הקריטיים ביותר הוא בחירת עורך...
יש דרכים טובות יותר להתגרש, מבלי להילחם
גירושין לא חייבים להפוך למלחמה מדממת ואפשר לשמור על שלום...
לנצח בתיק גירושין בלי מלחמות מיותרות
כל גירושין הם קשים גם כאשר הם נעשים בהסכמה ובתיאום...
כיצד מגיעים למצב של חדלות פירעון
עם העלייה במחירים וחוסר העלייה בשכר בהתאם, אין ספק שבישראל...
בנושאים הרגישים ביותר של החיים יש לכם על מי לסמוך
כשאתם זקוקים לעורך דין אמפתי ומבין שיכול לערוך למענכם הסכם...
עורך דין גירושין מומלץ
עורך דין גירושין מומלץ
גירושין הם תהליך שכל זוג עובר בנפרד ואופי התהליך תלוי...
דילוג לתוכן