עיצוב משרד עורכי דין – ככה תבחרו לכם מעצב

עיצוב משרד עורכי דין – ככה תבחרו לכם מעצב
קרדיט pixabay

כשאנחנו נכנסים למשרד בפעם הראשונה, בוודאי כשמדובר על משרד עורכי דין, לפני שאנחנו מתרשמים בצורה כזו או אחרת מהעובדים ומאנשי המקצוע איתם אנחנו אמורים להיפגש, סביר להניח שנתרשם קודם מהעיצוב של המקום. לעיתים יש לכך השפעה מכרעת על השאלה, האם נרצה להמשיך ולהיות לקוחות של המשרד או לא.

לא במקרה ציינו את המקרה של משרד עורכי דין, מאחר ולא פעם אופי העיצוב, הסגנון, הדרך בה המשרד מתוכנן, מעוצב ומסודר, יכול ללמד אותנו לא מעט על האופן בו המשרד עובד וכמובן כיצד זה יכול להשפיע עלינו כלקוחות. בסופו של דבר, לעיצוב של משרד עורכי דין יש השפעה גדולה על סביבת העבודה של העובדים במקום ומכאן שיש לו השפעה על היחס והשירות שנקבל במקום.

עיצוב משרד עורכי דין הוא גורם הבעל משמעות, לא פעם, בכל מה שקשור להיבטים של מוניטין המשרד. לעיתים העיצוב יוצר למשרד מוניטין מסוים, יוקרתי או פשוט, ולעיתים עצם זה שהמשרד מצליח ונחשב פופולארי, בונה לעצמו מוניטין, מה שמאפשר לו להשקיע כספים רבים בעיצוב המקום.

כיצד בוחרים מעצב למשרד עורכי דין

עיצוב משרד עורכי דין, מכל סוג ובכל רמה, חייב להתבצע על ידי מעצב מקצועי. לשם כך, חשוב מאוד לבחור מעצב שמתמחה בעיצוב משרדים באופן כללי ובפרט בעיצוב של משרדי עורכי דין. באופן טבעי, יש הבדל בין משרד שמשרת עורכי דין למשרד שמשרת אנשי מקצוע אחרים, דוגמא רופא או רואה חשבון, ומכאן שגם בחירת המעצב תושפע מהשאלה האם יש לו את הידע, יכולות וניסיון בעיצוב משרדים מסוג זה.

משרד עורכי דין צריך לבחור מעצב שידע לאפיין היטב את הצרכים של המקום, לא רק כעורכי דין אלא גם באופן ספציפי, על פי סגנון ואופי העבודה, כמות העובדים וצרכים אחרים שקיימים למקום. מעבר לכך, חשוב לבחור מעצב שיוכל להציג עבודות ישנות שירשימו את המקום, בשביל שיהיה ניתן לזהות סגנון ואופי של עיצוב ולראות האם הוא מתאים למה שבעלי המקום מחפשים.

איך מעצבים בצורה נכונה

עיצוב משרד עורכי דין צריך להתבצע מתוך שלוש הנחות יסוד:

הנחת יסוד ראשונה, המשרד יארח לעיתים תכופות לקוחות, ועל כן צריך להתייחס לשאלה כיצד אפשר לייצר סביבה נעימה,יוקרתית וטובה עבורם, בדיוק כמו לעובדים במקום.

הנחת יסוד שנייה, סביר להניח שהמשרד יגדל עם הזמן. כלומר, מספר העובדים הנוכחי ישתנה בעתיד ולכן חשוב להקפיד על כך שיהיה מספיק מקום לכולם.

הנחת יסוד שלישית, משרד עורכי דין הוא לא רק משרד קלאסי, אלא לרוב הוא כולל גם חדרי אחסון, ספריה, חדרי צילום ועוד. הכל כמובן תלוי בשאלה עד כמה המשרד גדול, עד כמה הוא עשיר, וכמה גדול המבנה בשביל להכיל את החדרים והפריטים הרלוונטיים.

מידע נוסף שיכול לעניין אתכם
העברת דירה במתנה
העברת דירה במתנה
העברת דירה במתנה נעשית לרוב בין בני משפחה. קיימים מקרים...
עורך דין לענייני סכסוך שכנים
עורך דין לענייני סכסוך שכנים: פתרון סכסוכים מבחינה משפטית
אין מי שלא רוצה לשמור על שכנות טובה עם אלה...
כל שינוי הוא התחלה חדשה, בעיקר הגירה
הגירה היא מהלך מאוד משמעותי וקשה בחיים, גם כאשר ההגירה...
עורך דין לענייני תעבורה
עורך דין לענייני תעבורה
תעבורה ותחבורה הן נושא מורכב אף כואב במיוחד בארץ. נפח...
מענה טלפוני לעורכי דין (שירות הודעות)
כאנשי מקצוע משפטיים, עורכי דין עוסקים ללא הרף במשימות שונות...
עו"ד אתי חסיד: תגן על הזכויות שלכם ותילחם בשבילכם
עורך דין הטרדה מינית הטרדה מינית הינה מושג כללי והיא מתייחסת...
בר עמית - גרפולוג
כתב יד וגרפולוג בעידן המודרני הכל הופך לדיגיטלי. בין אם מבחן...
שיתופי פעולה בין עורכי דין וחוקרים פרטים
בתחום החוק והסדר, השותפות בין עורכי דין וחוקרים פרטיים התגלתה...
עו"ד נזקי גוף
נפגעתם במהלך תאונה ואינכם יודעים אל מי עליכם לפנות? אתם...
מתי כדאי לפנות אל עורך דין לשון הרע?
בחיי היומיום רוב האנשים לא חושבים על כך ששמם הטוב...
דילוג לתוכן